Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tiedotetaan hätätiedottein monen sadan kilometrin päässä kuljeskelevasta karhusta, mutta ei kymmenen kilometrin päässä kuljeskelevasta murhaajasta?

Vierailija
12.05.2016 |

Epäloogista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska karhuilla ei ole ihmisoikeuksia.

Vierailija
2/7 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska karhuilla ei ole ihmisoikeuksia.

Mutta kumpi tieto on minun kannalta oleellisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ei haluta lietsoa paniikkia tai toinen vaihtoehto on ei haluta sivullisia päälistelemään vaarallisena pidettyä henkilöä.

Vierailija
4/7 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä ei haluta lietsoa paniikkia tai toinen vaihtoehto on ei haluta sivullisia päälistelemään vaarallisena pidettyä henkilöä.

no mun mielestä ihmisillä on oikeus saada tietää, jos alueella liikuskelee vaarallinen henkilö.

Vierailija
5/7 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kysymys. Ehkä murhaajan olinpaikka on vaikeampi selvittää, toisin sanoen saattaa autolla hurauttaa äkkiä 200km päähän? Karhu ehkä hengaa samalla alueella pidempään.  Kyllähän karhukin nopeasti varmasti liikkuu jos niin on ollakseen, sitä en epäile.

Vierailija
6/7 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä kysymys. Ehkä murhaajan olinpaikka on vaikeampi selvittää, toisin sanoen saattaa autolla hurauttaa äkkiä 200km päähän? Karhu ehkä hengaa samalla alueella pidempään.  Kyllähän karhukin nopeasti varmasti liikkuu jos niin on ollakseen, sitä en epäile.

Mun mielestä poliisin olisi pitänyt tiedottaa karkurista heti eikä kahden vuorokauden kuluttua.

Vierailija
7/7 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spesismi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi