Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle on kehittynyt tunteita heterokaveriini

Vierailija
12.05.2016 |

Olen siis homoseksuaali ja olen todella hyvä ystävä erään heteromiehen kanssa. Olemme olleet ystäviä jo melko kauan, mutta vasta joku aika sitten huomasin olevani ihastunut tähän mieheen. Ymmärrän tietysti realiteetit täysin, hän on hetero ja hänellä on vieläpä säätöä erään naisen kanssa, minä olen homoseksuaali ja tunteeni ovat ja tulevat aina olemaan täysin yksipuoleisia.
En ole sanallakaan maininnut tunteistani hänelle, koska siinä ei mielestäni olisi mitään järkeä. Siitä ei seuraisi mitään hyvää, pahimmassa tapauksessa ystävyys voisi jopa loppua. Aina kun näen tämän miehen olevan läheisissä tunnelmissa tämän tytön kanssa, jonka kanssa hänellä on säätöä, tulen todella mustasukkaiseksi. En tietenkään näytä mustasukkaisuuttani, mutta sisimmässäni voisin kuristaa kyseisen muijan siihen paikkaan.

Olen yrittänyt saada tunteeni kuolemaan ja olla ajattelematta tätä miestä, mutta eihän se onnistu. Olen jopa vähentänyt yhteydenpitoa päästäkseni yli tästä onnettomasta ihastuksesta. Kuinka sitä voikin olla niin tyhmä, että menee ihastumaan johonkin, johon ei missään nimessä kannattaisi ihastua.. Onko kellekään muulle sattunut vastaavaa? Miten pääsen yli ihastumisesta ja mustasukkaisuuden tunteista? Haluan olla tämän miehen kanssa ihan normaalisti kaveri, ilman mitään sen kummempia tunteita.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko valmis antamaan persereikäsi tämän kaverisi rällästeltäväksi?

Vierailija
2/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko valmis antamaan persereikäsi tämän kaverisi rällästeltäväksi?

Sepä oli hauska juttu...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun on muistettava, että sinun halusi on tässä se epänormaali ja kieroutunut, ei kaverisi. Ikävä sanoa näin suoraan, mutta olen joutunut itse mustasukkaisen homomiehen uhriksi.

Sinun ajatusmaailmasi tässä tuntuu olevan epänormaali ja kieroutunut, jos ajattelet noin suuntautumukseni tai ihastumiseni perusteella. Saanen muistuttaa, ettei tässä ole kukaan joutunut kenenkään uhriksi. Ihastumiseni ei ole millään tavalla vaikuttanut negatiivisesti kaverini elämään. Ja luuletko, että olen itse valinnut ihastukseni kohteen! Jos vain voisin, niin kuolettaisin tunteeni samantien. Ei vain ikävä kyllä ole mahdollista.

Ap

Vierailija
4/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani tosi ihastunut homokaveriini, mutta en kertonut siitä hänelle, koska ajattelin että tunnustus pilaa välimme. Rakastuin sitten nykyiseen mieheeni ja ollaan tuon ystävän kanssa edelleen hyviä ystäviä. En oikien muuta osaa sanoa, kuin että yritä löytää muuta seuraa, ajan kanssa?

Vierailija
5/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista. Voit vielä hyvin saada tuon miehen ihastumaan itseesi ja jopa parisuhteen. Eikä tämä ole mitään idioottimaista taivaanrannanmaalailua, jokainen on vähän homo. Itse olen nainen, ja seurustelen nykyään entisen parhaan ystäväni kanssa (myös nainen). Kyllä hänkin kivenkovaan väitti olevansa hetero vuosikausia, kunnes antoi tunteille periksi. Vihjaise tunteistasi jotenkin :)

Vierailija
6/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinani tosi ihastunut homokaveriini, mutta en kertonut siitä hänelle, koska ajattelin että tunnustus pilaa välimme. Rakastuin sitten nykyiseen mieheeni ja ollaan tuon ystävän kanssa edelleen hyviä ystäviä. En oikien muuta osaa sanoa, kuin että yritä löytää muuta seuraa, ajan kanssa?

Niin, varmaan paras tilanne olisi, jos löytäisin seuraa. Se ei vain ole kovin helppoa, sillä en todellakaan ihastu helposti. Ja sitten kun ihastun niin eiköhän se tyyppi ole juuri sellainen, ettei mitään tulevaisuutta voisi ikinä olla..

Olen huomannut, että mitä vähemmän olen tekemisissä tämän ihmisen kanssa, sitä vähemmän ajattelen häntä. Mutta en haluaisi lopettaa ystävyyttämme ja hän varmasti alkaisi ihmetellä, jos yhtäkkiä lopettaisin yhteydenpidon kokonaan.

Ap

Vierailija
7/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on mahdollista. Voit vielä hyvin saada tuon miehen ihastumaan itseesi ja jopa parisuhteen. Eikä tämä ole mitään idioottimaista taivaanrannanmaalailua, jokainen on vähän homo. Itse olen nainen, ja seurustelen nykyään entisen parhaan ystäväni kanssa (myös nainen). Kyllä hänkin kivenkovaan väitti olevansa hetero vuosikausia, kunnes antoi tunteille periksi. Vihjaise tunteistasi jotenkin :)

Tällainen on varmaankin tavallisempaa naisten keskuudessa. Itsekin tunnen monia naisia jotka ovat ns. "kääntyneet" lesboksi tai vastaavasti lesbosta heteroksi. Ovat varmaan sitten olleet bi-seksuaaleja, joita vaikuttaisi olevan naisissa muutenkin enemmän kuin miehissä. En tiedä onko asia todellisuudessa näin, mutta omien kokemusteni perusteella on.

En ikipäivänä uskaltaisi vihjata tunteistani mitään. Tämä kaverini on sanonut olevansa aivan täysin hetero eikä hän vaikuta millään tavalla homolta. Olen itse jo hyväksynyt tosiasian, että tämä ihastuminen on tuhoon tuomittu. Täytyisi vain jotenkin päästä siitä yli.

Ap

Vierailija
8/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että ihastumista on vaikea laannuttaa jos on kyseisen ihmisen kanssa kokoajan tekemisissä. Mutta mahdollista se kuitenkin on, kokemusta löytyy. Olen myös sillä kannalla ettei sinun kannatakaan kertoa. Varmasti ainakin heteromiehet saattavat paljonkin ahdistua jos toinen mies kertoo kiinnostuksestaan. Valitettavasti näin.

Vierailija
9/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerro, pääset helpommin suihkuun, pukkareihin, saunaan yms katselemaan hyviä näkymiä. Muista että tuijottaminen pitää tehdä hienovaraisesti. Katsot aina välillä nopeasti, ja sitten muualle. Et tuijota.

Vierailija
10/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta että ihastumista on vaikea laannuttaa jos on kyseisen ihmisen kanssa kokoajan tekemisissä. Mutta mahdollista se kuitenkin on, kokemusta löytyy. Olen myös sillä kannalla ettei sinun kannatakaan kertoa. Varmasti ainakin heteromiehet saattavat paljonkin ahdistua jos toinen mies kertoo kiinnostuksestaan. Valitettavasti näin.

Aionkin pitää tämän täysin salassa, niin on kaikkien kannalta parasta. On vain välillä todella hankalaa esittää iloista, esimerkiksi kun hän pussailee tämän säätönsä kanssa ja minä katselen vierestä. Raivo kasvaa aina todella suureksi siinä vaiheessa. Eikä sitä tilannetta pääse mitenkään pakoon. Käy työstä pitää hymy naamalla ja olla mukava kun oikeasti on räjähtämispisteessä...

Ap

Vierailija
11/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kerro, pääset helpommin suihkuun, pukkareihin, saunaan yms katselemaan hyviä näkymiä. Muista että tuijottaminen pitää tehdä hienovaraisesti. Katsot aina välillä nopeasti, ja sitten muualle. Et tuijota.

Voi hyvänen aika..

Ap

Vierailija
12/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet tuulet tekisivät varmasti hyvää, olisi hienoa, jos voisin esimerkiksi lähteä pitemmäksi aikaa jollekin muulle paikkakunnalle. Mutta työt ovat täällä, joten täällä ainakin toistaiseksi vielä pysytään.

Ap

Vierailija
13/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot on sairaita.

Vierailija
14/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homot on sairaita.

Tiedät varmasti itsekin ettei ole. Ja jos oletettais, että homous olis sairaus, niin oikeuttaisko se negatiivisen suhtautumisen niihin? Esimerkiksi ei ole ok suhtautua negatiivisesti kehitysvammaisiin tai muihinkaan sairaisiin ihmisiin. Homous ei kuitenkaan ole edes sairaus, vaan ominaisuus ihmisessä, mutta en jaksa sen kummemmin alkaa sinulle asiasta selittään, koska en jaksa tuhlata enempää aikaa sinunlaisiin ihmisiin :)

Ap

Vierailija
15/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo hankala tilanne. Oman itsesi takia ehkä kannattaa ottaa vähän etäisyyttä

Vierailija
16/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kerran ihastunut homomieheen. Itse olen siis heteronainen. Oli se vain tuskallista. :( mutta ajan kanssa ihastus meni ohi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän