Leikkauttaisitteko räväcän tukan jos saisitte 500€?
Eli malli olisi kananperse ja väri punainen.
Itse en, mites te?
Kommentit (37)
Joo. Sitten kun saisin sen 500 €, vetäisin siiliksi ja alkaisin taas kasvattaa tällaista, kuin mulla nyt on (omanvärinen vyötäröön asti ulottuva). Hiukset on uusiutuva luonnonvara. Ja mie oon KÖYHÄ.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta.
Ja lisään että tuolla summalla nyrhisin vaikka kynsisaksilla jonkin epätasaisen tupsun, vaikkei omat hiukseni niin uusiutuva luonnonvara näytä olevankaan. Ennemmin katoava.
En noin pienestä summasta
T.Lapaluiden yli ulottuvat hiukset
Tule tänne niin laitetaan tukka räväcäksi 500 eurolla.
Toki! 500€ on iso raha ja hiukset on vaan hiukset. Tapana on kasvattaa hiukset pitkiksi ja sitten huvikseen pätkästä noin muutenkin. Nyt on taas tämmönen polkka niin varmaan parin vuoden päästä vedän lyhyeksi. Siiliä oon halunnu kokeilla. Olishan se kiva saada 500€ siinä samalla :D Tai voihan sen joku ihan hirveeksi leikata ja minä sitten tasotan siiliksi ;)
En, ei ole pikkurahan puute. Pistä nolla tai pari lisää niin keskustellaan.
Onko punainen jotenkin räväkkä? Eikö ennemmin joku useita eri shokkivärejä olisi tai niitä pastellisävyjä. Niitä näkee kuitenkin kaupungilla. Punainenhan on yksi tyypillisimmistä suomalaisen naisen hiusväreistä, mihin värjätään.
En. Samaa mieltä kuin ylläoleva, nolla perään niin voi tulla kaupat. Olen vaivalla kasvattanut pitkän blondin tukkani takaisin, oma väri on ja hiukset hyvässä kunnossa. Melkein tulee itku jo pelkästään siitä, kun ajattelee tuota kananpersetukkaa!
En viidestä huntista. 5000 € niin voisin leikatakin. Vaikka kauheaa se olisi.
Joidenkin hiukset ovat arvokkaampia kuin ihmishenki...
500e on aika pieni summa, että viitsisi nähdä mitään vaivaa.
Ehkä 5000e..
Nolla perään niin katsotaan. Viidestäsadasta en edes harkitsisi. Tukka on vyötärölle ja sen uudelleen kasvattamisessa menee aikaa.
500 euroa ei ole mitään, eli en helvetissä leikkaisi.
Mäkin muutun räväcäksi kunhan hinta nostetaan 5000 euroon.
Mitä muuten on normaalisti hiusmallin palkkio?
En ikinä. Vaikka maksettaisiin 5000. Luonnonvaaleat kauniit pitkät hiukset alaselkään saakka.
Joo leikkaisin. Olen aika leikkimielinen, joten voisin kyllä tuosta summasta hetken olla kananperseinen. Ei ole koskaan tullut kokeiltuakaan.
Ilman muuta.