Leikkauttaisitteko räväcän tukan jos saisitte 500€?
Eli malli olisi kananperse ja väri punainen.
Itse en, mites te?
Kommentit (37)
Tuosta summasta ehdottomasti, nyt on huono rahatilanne. Olisihan se hassua, varmaan kaverit ihmettelisivät. Olen kyllä muuten räväccä mutta punainen kananperse ei ihan ominta tyyliäni. :D
Yksi nolla summaan lisää niin katellaan sitten :)
olen mies ja minulla on ollut lyhyt tukka aina. jos saisin 500-sataa käteisenä, niin voisin ottaa räväkän kampauksen. rahat saatuani vetäisin kaljuksi, vaikkei moskaan aikaisemmin kaljua ole ollut.
Totta kai. Sehän kasvaa uudelleen.
Totta kai, mulle leikataan hiukset aina huonosti vaikka olis kuinka hyvät kuvat ym. mukana ja sitten vielä maksan siitä. Jos saisin 500€ niin sitten voisin vielä kerran käydä parturissa. Helppo korjata väri ja mallia sitten itse kotona.
Käyttäisin kyllä kaikkeen muuhun kuin kampaajalle.
kananperse vain puuttuu nykyiseen verrattuna. en silti 500 vaikka köyhä olenkin. 5000 voisi jo harkita, kun sillä voisi hankkia sitten pidennyksetkin kun kananperse olisi vähän kasvanut pidemmäksi.
No perhana, mikä ettei! Olen kalju...
30, anteeksi, en tarkoittanut tällä keskustelulla mitenkään pilkata esim. sairastuneita ihmisiä.
Ap
Perhana, ja mä oon leikannu kaljuksi ihan ilmaiseksi =/
Vierailija kirjoitti:
Eli malli olisi kananperse ja väri punainen.
Itse en, mites te?
Totta kai, mulla on sellainen ihan ilmaiseksikin. Koska tahansa mieluummin kananperse kuin karjakko-tyyli. Tai pissis-kerrostukka.
Mun teinini ihan kuulkaa omasta halustaan leikkasi lyhyen tukan ja värjäytti sen violetiksi. On tosi kivan näköinen! Malli siis tällainen:
http://www.beautylish.com/f/spgiqz/violet-hair-
Ja väri tasaisempi, ihan kirkas violetti.
Mä väitän, että huomattavasti parempi ratkaisu ohuthiuksisiselle tytölle kuin joku onneton tusina-hapsu-letti.
Siis mikä tämä paljon puhuttu kananpersetukka on?
No mikä ettei. 500€ tulisi tarpeeseen ja hiukset kasvaa kyllä takaisin.
Totta helvetissä. En kyllä tiedä kuinka räväccää tuccaa tästä kaljusta saa, mut i'm in!
Kyllä leikkauttaisin. Sen jälkeen kun 500 olis näpissä vetäisin mustaksi irokeesiksi.
Mun töissä voi hädintuskin tienata 100 euroa 20 minuuttiin, jos sen saisi istualtaan 5 kertaisena, niin toki.
Sinkkumies