Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Markku Uusipaavalniemi on maailman eroottisin naky liukuessaan jamakkana, hiljaisena ja vakavailmeisena pitkin liukasta, kiiltavaa, sileaa jaanpintaa kivi kadessaan

Vierailija
23.02.2006 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mimmiinkin ;). Aika jännä tapaus.

Vierailija
22/31 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun joskus vuoden 1992 talvena minua vanhemmat pojat puhuivat usein aiheesta, joka vaikutti kiinnostavammalta kuin mikään muu. Noihin aikoihin aihetta ei vielä pahemmin tunnettu, siitä ei julkisesti puhuttu tai ainakaan myönnetty sen kiinnostavan. Aiheeseen liittyi tietty häveliäisyys. Ääneen ei kovin isossa porukassa mainittu sellaisia termejä kuten " nänni" tai " pesä" .

Aika kului ja nuo samaiset vanhemmat pojat alkoivat suhtautua aiheeseen entistä casuaalimmin. Monet rehentelivät julkisesti kuinka olivat alan lehtien, netin ja videoiden avulla tutustuneet aiheeseen. Muutama kaveri väitti jopa päässeensä lähempään kosketukseen tai nähneensä livenä tämän sisemmät ja ulommat reunat omaavan pyörylän, jota pesäksikin kutsutaan. Itse olin siinä herkässä vaiheessa, jolloin ruumiissa tapahtuu tiettyjä muutoksia ja sitä huomaa ajattelevansa pesää useammin ja useammin. Pian sitä ei juuri

muuta ajattelekaan. Kuinka kaunis liuku syvälle pesään tuntuisikaan

ihanalta, kuinka kivet purkautuvat viimeisen niitin iskiessä. Fyysisesti

viskibassoni madaltui, karvan kasvu muuttui ja tuntui että myös itse pitäisi päästä " harjaamaan liukasta pintaa" .

Alan julkaisuista tutustuin nopeasti suurimpiin tähtiin. En tahtonut jäädä

pelkäksi wankeriksi vaan halusin saada vaatimattoman määrämittaiseni

liukumaan kuten alan kovimmalla tykittäjällä. Hänen komea ja pitkä

viisitoistakirjaiminen nimensä, kivenkäsittely, rento läppä, charmikas

tuijotus ja varma ote varresta yhdistettynä kokemuksiin tuplista ja jopa

triploista aiheutti minulle valtavia suorituspaineita. Miten minulle kävisi

kun viimein pääsisin pesän ääreen? Pystyisinkö pitämään itseni pelikunnossa? Mitä jos se ottaisikin heti ensimmäisellä yrityksellä poskeen?

Nyt, talvella 2006, ajatukseni ovat lähes täysin keskittyneet pesään ja heti silmän välttäessä perehdyn aiheeseen netin live-pätkiä katsellen ja lehtiä selaillen. Kiima päästä itse kokeilemaan on valtava. Tuo mystinen unelmieni kohde kuitenkin säilyy edelleen kaukaisena haaveena, sillä vietän kaiken valveillaoloaikani eräällä netin keskustelupalstalla. Lähes kaikki kaverini ovat jo päässeet kokeilemaan miltä tuo suloinen liu´uttaminen tuntuu. Itse

yritän saada kumppania tähän tarkoitukseen luonnollisesti netin kautta.

Usein näkee ilmoituksia, joissa etsitään jopa ryhmiä. Moni vaikuttaa

kiinnostuneelta mutta tosipaikan tullen ei meinaa sitten sisu riittää.

Itsekin olen perunut lupaavia mahdollisuuksia naurettaviin tekosyihin

vedoten. Ehkä jonain päivänä joku antautuu kanssani ja vapaudumme estoista touhuun varta vasten vuokratulla hallilla.

Curlingterveisin,

xxxxx

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on niin karseen näköinen ett..... Siitä on eroottisuus yhtä kaukana kuin Matti Nykäsestä raittius.

Vierailija
24/31 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mutta...

Kalle Kiiskinen. Voi luoja niitä silmiä.

Vierailija
25/31 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sitä jo viime olympialaisista. Eroottinen hän ei mielestäni ole mutta charmikas.

Olen alle 30v, en ole ylipainoinen enkä mitenkään järin kaamean näköinen. Ja ihana mieskin on. Vaan mielellään katson kyllä Markun pelejä.

Vierailija
26/31 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tyyli ja käyttäytyminen. Fiksun oloinen mies - ja sanon oloinen koska lähemmin en häntä tunne.

Vierailija
27/31 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen " vasta" 35, hoikka jne.... eli ei tarvii olla 50-vuotias ja läski, jotta Markku sykähdyttäis.

Vierailija
28/31 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvin fiksu. Oli matikkanero jo koulussa. On muuten harrastanut uimahyppyjäkin... Olin samassa koulussa, tosin olen muutaman vuoden nuorempi. älykäs. Ja älykkyyttä vaatii tuo laji, se on kuin shakkia.

Vierailija
29/31 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhasta. Siellä jäällä on muutama kiva namu taitoluistelun puolella ja Suomen lätkäjoukkueessa Numminen. Kisojen komeimmat miehet tosin löytyvät ampumahiihdosta ja yhdistetystä. Aaah, niissä silmä lepää.

Itävallan yhdistetyn kultajoukkue:

http://www.felixgottwald.com/

Raphael Poirée

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.hiihtostadion.net/valo…

Sven Fischer

http://www.nordic-aventure.com/act5mars16.jpg

Vierailija:

Jarkko Ruutu on paljon eroottisempi liukuessaa jään pintaa, mutta makunsa kullakin

Vierailija
30/31 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisen hiihtomaskit koko kurlinkiporukalle ja johan kanadan poijjaat putoilee ja hävii:

http://www.etukaista.com/static_kuukauden_erikoinen.php

Vierailija
31/31 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää selostaja Voitto Liukkonen on aivan omiaan selostamaan kyseistä lajia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän