Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan odottaa miehen yhteydenottoa?

Vierailija
11.05.2016 |

Tapasin viikonloppuna ihanan miehen yhteisten ystävien kautta. Vietimme iltaa juhlissa suurella porukalla, myöhemmin kahden kesken. Juttelimme aamuun asti, läheisyyttä oli, muttei seksiä. Mies vaikutti todella ihastuneelta ja ilmaisi kiinnostuksensa myös ääneen. Hän pyysi aamulla puhelinnumeroani ja maanantaina hän oli myös lisännyt minut fb-kaveriksi, mutta tähänkään päivään mennessä hän ei ole vielä laittanut viestiä. Olen itsekin miettinyt, pitäisikö ottaa yhteyttä, mutta toisaalta ajattelen, että mies kyllä laittaa viestiä, jos todella on kiinnostunut... Aina tämä on yhtä hankalaa. Ja jos sillä on jotain väliä, olen 26-vuotias ja mies joitakin vuosia vanhempi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuneet miehet ottavat AINA yhteyttä pian. Usko minua ja unohda koko tyyppi.

Vierailija
2/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaan arka? Ole sinä rohkea ja soita!

P.S oliko vapaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vapaa.

Ap

Vierailija
4/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja tosiaan halusi myös antaa oman numeronsa minulle, mutta silti yhteydenotto epäilyttää, juurikin ekan vastaajan sanomasta syystä

Vierailija
5/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häiritsee, ettei ota yhteyttä, ota sinä. Jos onkin tyly, niin voit ainakin unohtaa eikä enää tarvitse miettiä :)

Vierailija
6/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin taannoin sinkkuna ensitapaamisesta aina sen 3-4 päivää taukoa ennen puhelua, etten vaikuttanut liian innokkaalta ja epätoivoiselta (mitä todellisuudessa kyllä olin). Toimi hyvin.

Vierailija
7/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja tosiaan halusi myös antaa oman numeronsa minulle, mutta silti yhteydenotto epäilyttää, juurikin ekan vastaajan sanomasta syystä

Ei välttämättä. Voi tosiaan olla ujo, eikä sitten bileiden jälkeen uskallakaan soittaa.Soita vaan ! Parempi ottaa selvää, kuin jäädä miettimään mitä tapahtui!

Vierailija
8/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, olisiko vielä lisää mielipiteitä?

Ap

Vierailija
9/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mieskin ajattelee, ettei sua kiinnosta, koska et ole ottanut yhteyttä ja kiinnostuneet naiset aina ottaa.

Vierailija
10/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,nainen ei saa ottaa yhteyttä ja jos mies ottaa ei saa vastata.On tämä aika koomista.

Vierailija
11/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt tämän miehen resursseissa. Sit se ottaa yhteyttä, kun alkaa panettamaan, eikä saa muilta.

Vierailija
12/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi älytön! Onko pakko alkaa heti pelaamaan jotain pelejä?

Nyt laitat viestin, jos kerran olet kiinnostunut. Aivan turha miettiä mitä toisen päässä liikkuu, ellet ota selvää. Myöskään mies ei ole ajatustenlukija, joten hänkään ei voi tietää että olet kiinnostunut, ellet sitä itse ilmaise. Jos miestä ei kiinnosta, niin eiköhän sekin viestin laittamalla selviä. Jos miehen mielestä laitat viestin jotenkin "liian aikaisin", niin semmoinen peluri joutaakin mielestäni jäädä kelkasta.

Vierailija
13/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä, kerran. Annat itsestäsi aktiivisen ja positiivisen kuvan kun teet aloitteen yhteydenpitoon. Jos mies ei vastaa, et ota uudelleen yhteyttä ja säilytät itsekunnioituksesi.

Vierailija
14/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's just not that into you

Vierailija
15/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on naimisissa naisen kanssa joka otti häneen yhteyttä baari-illan jälkeen. Ja hyvin näyttää menevän:-)

Vierailija
16/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin otin ensimmäisenä yhteyttä mieheeni (silloin 16 vuotta sitten) baarituttavuuden pohjalta. Mies on myöhemmin kertonut, ettei olisi itse uskaltanut niin tehdä, koska epäili etten oikeasti voisi olla hänestä kiinnostunut. Olisi jäänyt koko rakkaus löytymättä ja ihanat lapset syntymättä, ellen olisi uskaltanut lähestyä miestä.

Se oikea ja kiinnostunut mies kyllä ilahtuu yhteydenotosta! Tsemppiä, toivottavasti tästä alkaa ihana romanssi! <3