Jyrsijöitä lemmikkinä AIKUISELLA. Outoa?
Uudella tuttavuudella on kodista kokonainen huone varattu gerbiileille ja niitä on monta kymmentä.. oli siellä jotai muutaki mutta noita eniten. Nainen reilusti yli 30v.
Onko kenenkään muun mielestä vähän outoa? Itte en oikein ees osannu kommentoida tota asiaa...
Kommentit (9)
On minustakin todella outoa. Ennen vanhaan yritettiin pitää loitolla kodeista kaikenlaiset jyrsijät ja nykyään ihmiset haalivat noita otuksia häkeissä pidettäviksi. Omituista!
Miksi olisi outoa? Lemmikkejä siinä missä muutkin. Mun mielestä jyrsijät on tosi symppiksiä ja voisin haluta itsellenikin jos ois aikaa huolehtia niistä:)
Puput on söpöjä.enkä tarkoita Playboy pupuja
Meillä on jyrsijöitä, rottia. Oon varmaan tosi outo, mut eipä haittaa. Ihania olentoja ja erittäin seurallisia.
Ei se ole talo eikä mikään, jossa ei yli 200 rottaa terraariossa ja sen ulkopuolella asustele.
LAPSELLAKO on vaan sallittua olla jyrsijä lemmikkinä? ei todellakaan. Mun mielestä lapsille ei varsinkaa pidä mitää jyrsijää hommata kun usein käy niin että lapsi kyllästyy siihen elävään olentoon joka sitten kärsii kun sitä ja sen asuinsijaa ei hoideta. Eli ei ole outoa että AIKUISELLA on jyrsijöitä lemmikkinä. Vihaan äitejä ja isejä jotka ostaa pikku maijapetterille hamsterin opettaakseen "vastuuta" mutta se vastuu kestää ehkä pari kk...
Itselläni on chinchilloja ja rakastan niitä yli kaiken. Ihanan persoonallisia ja kauniita eläimiä:)
Olen 26 ja mulla on gerbiilejä. Itseasiassa vasta hiljattain hankin ne. Ovat mukavia seurata, helppohoitoisia, eivät haise ja kesyyntyvät hyvin.
Ei outoa. Gerbiilit ovat sangen mielenkiintoisia eläimiä, vaikkei itselläni niitä olekaan. Mutta voisin ottaa, ja etenkin värien ja ominaisuuksien periytymisen seuraaminen olisi hienoa, jos ne saisivat poikasia.