Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka suuttuessaan satuttaa itseään, ettei satuttaisi muita?

Vierailija
11.05.2016 |

Taas tuli miehen kanssa riideltyä. Hän ärsytti minua itkuraivariin saakka kunnes taas päässä pimahti ja otin ekan esineen, joka eteen sattu (tällä kertaa kynttilänjalka) ja löin sillä päähänä muutaman kerran. Heitin jalan lattialle ja menin vessaan itkemään, että miksi taas kävi näin. Otsassa huomenna varmaan kiva mustelma. Ikinä en ole satuttanut ketään muuta tai rikkonut suutuspäissäni paikkoja, mutta kun ärsyynnyn ja suutun, kun oikein provosoidaan saan ihme kohtauksia ja hengenahdistusta ja alan satuttamaan itseäni. Välillä oma käsi, välillä joku tavara. Mies ei tunnu välittävän, vaan haukkuu lisää, vaikka pyydän aina lopettamaan ajoissa tahalleen ärsyttämisen. Enkä syytä miestä, haluaisin vain tietää, että tekeekö joku muukin näin? Onko tälle "tavalle", joku diagnoosi olemassa? Vai oonko mä vaan sekasin? En kuitenkaan ole omasta mielestäni mitenkään itsetuhoinen tai normaalisti ei-vihaisena ajattele mitään tuollaisia satuttamis juttuja...
Auttakaa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiko kukaan osaa sanoa mitään?

Vierailija
2/2 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vähän samaa vikaa, jos kovasti suutun (jos on ollut paha riita kenenkään kanssa ja painellaan napeista oikein kunnolla) minun hengitys salpautuu ja alan hakkaamaan jalkojani mustelmille.. Joskus nuorempana tuli riitaa äidin kanssa, en muista mistä, mutta kädet täristen sitten nappasin ensimmäisen esineen mikä käteen sattui ja se oli siis tavallinen tukkapinni, josta hampailla kiskoin ne muovisuojat pois päistä (muutenhan ne raapii päänahkaa, au..) ja kiskoin molempiin reisiin haavat. Hullu kait olen, mutta tällä tavalla en kävisi käsiksi toiseen ihmiseen, mieluummin siis vahingoitan itseäni, vaikka eihän tämäkään tervettä taida olla.. o_O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän