Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhjän ajattelija..

Vierailija
11.05.2016 |

Olen 16vuotias tyttö ja olen tyhjän ajattelija, oppitunnin aikana saatan ajatella tai haaveilla jotain ja yhtä äkkiä tajuan että olen haaveillut tyhjää koko tunnin.. onko tää jo jotain sairautta kun ajattelen jotain tajuanattani ajan kulua

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla muuten menee koulussa? Onko oppimisen kanssa vaikeuksia vai meneekö kuitenkin opiskeltavat asiat perille?

Itse ainakin koulussa olin aivan omissa maailmoissani suurimman osan ajasta. Kotona sitten opiskelin käytännössä kaiken. Myöhemmin olen tajunnut, että oma tapani oppia vain sopi todella huonosti sen tyyliseen opetukseen, jota ainakin 10 vuotta sitten vielä suosittiin. Tarvitsen sitä, että saan itse ajatella ja päätellä, vaikka sitten etenisin siten hitaammin.

Tuskin kuitenkaan mikään sairaus. Me ollaan kaikki erilaisia.

Vierailija
2/2 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sairautesi nimi on filosofia. Tykkäät ajatella asioita. Rupea kirjoittamaan niistä vaikka globia. Jos koulu ei kuitenkaan suju, saat helposti keskittymiskyvyttömän leiman. Toisaalta, harva kai siellä koulussakaan jaksaa joka oppitunti täysillä keskittyä alusta loppuun. Jos väsyttää, ei vain jaksa ja ajatukset lähtevät omille teilleen.

Arvelen että olet terve. Ja jos kerran huomaat ajattelevasi usein omiasi, voit ainakin sanoa olevasi tilanteen tasalla. Realistisista ajatuksista on hyvä ponnistaa kohti tavoitteitaan, kuten vaikka oppitunnin aktiivisempaa seuraamista. 

Vai onko peräti niin, että menestyt koulussa vähällä työllä ja oppitunnit ovat sinusta pitkästyttäviä? Sellaisiakin tapauksia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi