Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa,elämäni ensimmäinen raskaustesti ja kaksi viivaa, toinen näkyy vaan valossa?

vierailija111111111111
11.05.2016 |

APUA..minulla menee kaksi eri lääkettä jotka voivat aiheuttaa keskenmenon, enkä niitä voi olla syömättäkään ilman lääkärin apua, siksi olen paniikissa että tärppäsikö.. eli olen syönyt 5 vuotta pillereitä ja lopetin ne 2kk sitten, vieläkään ei ole kuulunut kuukautisia vaikka viikon ollu tunne että nyt lirahti housuun, vain valkkaria.. ja yleensä on niin kivuliaat menkat että sängyn pohjalla, siksi noita e-pillereitä soinkin, nyt ei mitään sellaista, kokoajan turpea ja kuuma maha.. ja varma että verta tulee muttei näy. tein preckchekin (vai miten tuo kirjoitetaan) testin ja 5 min JÄLKEEN tuli hyvin hyvin haalea punainen viiva jonka erottaa vain valossa, onko se pos? kaikki mahdolliset raskausoireet mutta voin ne kuvitellakin... AUTTAKAA JOKU ? :o

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkan vielä että tuo toinen viiva on hyvin tumma ja tämä kohta johon raskaus kuuluisi tulla, reunoista se viivan paikka punainen, erottuu tuo toinen viiva kun valoa vasten katsoo..AUTTAKAA? onko teille tullut tommoisia vaikka ollut esim.ovis tai jotain muuta. :( voinko tehdä iltapissasta toisen? kauanko pissan pitäisi mieluiten olla rakossa? juu tuo toinen viiva tuli tosiaan sitten vasta myöhemmin tai en erottanut sitä heti kun ei ollut kunnon valoa, eli on varmaan se roskishaamu eli negatiivinen. en pysty odottaan aamuun.. 

Vierailija
2/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi outoa jos viiva näkyisi pimeässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva, laita aijaan kautta meille nähtäväksi.

Vierailija
4/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mit vit?

Laitapa lääkitys kohdilleen niin sitten vasta kannattaa raskautua.

Vierailija
5/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kuva, laita aijaan kautta meille nähtäväksi.

juu selvä. en ole ennen nettiin laitellut kuvia, kirjoitan tänne palstalle myöhemmin kun saan laitettua siitä kuvan.. jos voitte tulla kertomaan viim.huomenna jos menee myöhäiseksi. :)

kyllä tossa kaksi punaista viivaa on.. selkeä tuo toinen mutta punaista väriä ei siinä raskausviivan keskellä vaan reunoissa...

voinko tehdä uuden testin iltapissasta? kun ostin noita kaksi..

Vierailija
6/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee toinen testi

Vierailija
7/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Jätit pokkana ehkäisyn pois keskustelematta ensin lääkityksestäsi ja sen jatkosta lääkärin kanssa?

Vierailija
8/8 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus yrittänyt kaksi vuotta lasta.. ja luulin etten niitä voi saada tai se tulee olemaan hyvin hankalaa endon ja pms oireiden vuoksi. halusin nähdä että kuinka pian kiertoni tasaantuu jos lopeta n e-pillerit, ja päätin niitä jatkaa kun vuoto alkaa.. tuo on vaan virhe tossa tikussa. teen sen uuden myöhemmin tänään kun ollut virtsa rakossa ainakin pari tuntia.olin varma etten voi raskautua enkä ehkä voikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän