Pms ja turvotus, montakonkiloa teille yleensä tulee?
Kävin juuri puntarilla, painan +3kg eiliseen verrattuna. Vituttaa kaikki, itkettää, masentaa. Vetoaa turvottaa, näytän siltä että olisin raskaana. Huoh...
Kommentit (9)
En halua edes tietää joten en punnitse itseäni. Vituttaa tarpeeksi jo se että vyön joutuu laittamaan yhtä reikää löysemmälle kun vatsa on turvonnut.
Kielenhuoltaja kirjoitti:
Mikä on montakonkilo?
Siis montako kiloa
2-5 kiloa ja vitutus on kauhea. Suunnittelen itsemurhaa ja itken ja raivoan.
Minuakin turvottaa, mutta aina lähtee pari kiloa, koska vaikeat menkat. Ensimmäiset 3pv menee siinä, että oksennan ja maha on sekaisin ja sen jälkeiset 2pv pystyn lähinnä juomaan teetä. Silloinkin saatan oksentaa.
Tätä tämä on ollut viimeiset 5v! Jee.
Olen 18-v.
Tuo kolme kiloa saattaa heilahdella päivän mittaan helposti kuukautiskierrosta riippumatta. Enemmän pms:n aikaan v*****aa naama, joka näyttää jotenkin miesmäiseltä, samealta ja koko yleisilme räjähtäneeltä. Yleensä muutama hormoninäppy vielä koristeena.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kolme kiloa saattaa heilahdella päivän mittaan helposti kuukautiskierrosta riippumatta. Enemmän pms:n aikaan v*****aa naama, joka näyttää jotenkin miesmäiseltä, samealta ja koko yleisilme räjähtäneeltä. Yleensä muutama hormoninäppy vielä koristeena.
Musta tuntuu just nyt tuolta. Suunnittelin jo tappavani itseni matkalla töistä kotiin. Maailma kaatuu päälle, kaikki vituttaa niin perkeleesti. Saatana.
T. Ap
Ihanaa kuulla, että muillakin on!
Ei siis ole tietenkään ihanaa, että teillä on paskat fiilikset, mutta ihanaa, etten ole yksin.:)
Nimim. tänään juuri istuin ulkona ja pohdin dramaattisena, kuinka elämäni on täysin tuhoon tuomittu eikä minulla ole mitään tulevaisuutta, joten olisi parempi kuolla.
Onneksi muistin sitten, että menkathan ne pitäisi alkaa viikonloppuna. :D
Nyt pitää vaan jaksaa sinnitellä muutama päivä näiden fiilisten kanssa, sitten helpottaa.
Oispa mulla kumppani, jonka kainaloon käpertyä näissä oloissa ja joka lohduttais ja kertois, että mä oon ihan jees heppu.
Mikä on montakonkilo?