Olen lukenut palstaa aktiivisesti nyt 1 vuoden, huimin keskustelu
Olen lukenut palstaa aktiivisesti nyt vuoden. Mielestäni huimin keskustelu, mihin olen täällä törmännyt on tämä
http://www.vauva.fi/keskustelu/4495949/ketju/hjalp_riittaako_200gr_maka…
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Entä onko mieleen jäänyt mitään tosijuttuja?
Petteri Jussilan kuolema. Se tiedettiin palstalla ennen kuin se oli nettilehdissä.
Harmittaa, että ne kaikki oikeasti hauskat ketjut on hävinneet kaikenmaailman typerien muutosten myötä. Ennen tätä viimeisintä muutosta osa löyty vielä meidän perheen puolelta mut enää ei löydy. Tyhmää.
Se kun mies oli syönyt pannusta kanat. Tai ehkä enemmän siitä poikineet jatkokeskustelut, joissa mies oli syönyt pannun ja jättänyt kanat, ja mitä muita niitä nyt oli. Joku oli huolissaan kun miehelle ei kelvannut kanat eikä pannu.
Mulle parhaiten mieleen on jääneet enkeli-Elisa ja Katja hännisen hyväksikäyttäjämies keskustelut. En olekaan mikään hömppäketjujen ystävä, ei iske tampoonikorut tai telakoitumiset jne
entäs se uuspaavalniemi - päävalmentaja
Oon vissiin niin uusi että toi 200g makaroonilaatikko oli ihan uusi juttu mulle. Hyvä etten nauraa räkättäessä pissinyt housuun tän kommentin kohdalla:
"Onko se pakko laittaa kallista jauhelihaa? Kiehauta styroxia lihaliemessä niin saat lähes saman lopputuloksen. Sanot panostavasi kevyempään vaihtoehtoon. Sitten voit huoleti laittaa 100 g annokset, styroxi ei paljoa paina.
Samalla kun pystyttelette hääopasteet niin keräät salaattitarpeet tienvarsilta. Voikukkaa, nokkosta, ratamoa. Kiertelette puistot ja omakotialueet, lintulaudoilta pähkinät talteen (salaatti), leipäpalat (snacksit) ja sorsapullat kahvin kanssa. Kahvia voit jatkaa kissanhiekalla, sivettiespresso on trendikästä. Kouvunlehtiteetä viherpiipertäjille.
Pakkauspehmusteista saat lapsille mutusteltavaa, ei sotkeennu juhlavaatteetkaan. Mehun lantraat (ei 1-7 ) vaan 1-kaikki häävieraat. Mitäs vielä. Karkkipöytä! Sukulaisten lääkekaapit tyhjiksi (muka viette vanhentuneet lääkkeet apteekkiin) ja kaaso repimään puheitten ajaksi parkkipaikalta häävieraiden autoista oventiivisteet metrilakuksi. Kyllä säästää"
Aikanaanhan niitä parhaita ketjuja päätyi iltapäivälehtiin. Olikohan ensimmäinen se mieheni on narsissi. Pahimmillaan anonyymit esittelivät tissejään ja siitäkin oli lehdissä. Jossain vaiheessa uutisissa oli joku mittaus kiista kokkauksessa, olisikohan ollut riisinkeitossa veden ja riisin suhde.
Lopulta alkoi tuntua, että kesätoimittajat hakivat palstalta hiljaisten päivien uutiset... Ilmiselviä provoketjujen kommentteja esitettiin ihan oikeina mammojen mielipiteinä.
Kiista riisin oikeasta keittotavasta, se taisi myös päätyä Iltalehteen ja kuinka jumalattoman monta sivua sitä syntyikään.
Mulle jäänyt juuri ne tosielämän jutut, kuten "kuukautiset myöhässä 3tta päivää..." Ja kuinka eräs yritti miehensä kanssa lasta, mies ei vaan kertonut, että oli sterilisoitu. Palstalla 15v.
Ehdottomasti Pallo pillussa -ketju. Siinä seurattiin yhden mamman epätoivoista taistelua pallon poissaamiseksi. Vinkkejä sateli ja lopulta: Plop.
Mua on jäänyt vaivaamaan muutama ketju että oliko totta vai provo. Esim se kun nainen kertoi hälyyttävistä oireistaan ja mietti pitääkö lähteä lääkäriin ja sitten seuraavana päivänä joku jo tiesi että hän oli kuollut
Myös INCL-lapsestaan ja perheestään (miehensä teki itsemurhan) kertoneen naisen ketju on pyörinyt mielessä kovasti.
Perseiset kädet
Ei taida löytyä ketjua enää, mutta ap oli raivona kun hänelle selvisi, että mies suihkussa ollessaan pesi perseensä ja sitten perseisillä käsillä koski siihen suihkukapulaan.
Uusi päävalmentaja
http://www.vauva.fi/keskustelu/246633/ketju/siis_miksi_tuon_curlingin_k…
Mies teki katan takapihalla (linkatu ketju ei ole alkuperäinen mutta aloitusviesti mielestäni on)
http://www.vauva.fi/keskustelu/2482270/naapurin_kanssa_riitaa_potkunyrk…
Ja häämakaronilaatikko on kyllä hulvaton. pelottavinta on se, että ketjun edetessä alkoi vaikuttaa, että kirjoittaja on ihan tosissaan
Vierailija kirjoitti:
Perseiset kädet
Ei taida löytyä ketjua enää, mutta ap oli raivona kun hänelle selvisi, että mies suihkussa ollessaan pesi perseensä ja sitten perseisillä käsillä koski siihen suihkukapulaan.
Uusi päävalmentaja
http://www.vauva.fi/keskustelu/246633/ketju/siis_miksi_tuon_curlingin_k…
Mies teki katan takapihalla (linkatu ketju ei ole alkuperäinen mutta aloitusviesti mielestäni on)
http://www.vauva.fi/keskustelu/2482270/naapurin_kanssa_riitaa_potkunyrk…
Ja häämakaronilaatikko on kyllä hulvaton. pelottavinta on se, että ketjun edetessä alkoi vaikuttaa, että kirjoittaja on ihan tosissaan
Mä oon yrittäny kaivaa tota perseiset kädet -ketjua, mutta ei tosiaan löydy millään. Miten se juttu sit päätty? :-D
Mikäs se oli se kondoli äitiyspakkauksessa tai jotain 😂
Obduktioliesi!!!!! Aivan käsittämätöntä tykitystä alusta loppuun, pitäisi säästää jonnekin suomen kielen tutkimuslaitoksen arkistoihin.
Samaten Munsalan kansallispuvun ompelijaa hakenut henkilö nauratti mua niin että vesi valui silmistä.
Kyrväkkeiden kasvatus parvekelaatikossa
Pullukkakäärme
Tuijottava mäyräkoira
Tamponikoru perjantaihuumoriketju
Mistä raput rapujuhliin
Käpykakku
Viking Tamponella tms perjantaihuumoriketju
Se kun joku mamma avautui siitä että miehensä on NARSISSI :D
Tai se Pentagram-keskustelu jossa tarkoitettiin kuitenkin Instagramia.
Selfietikkuketju joka taisi olla Selfish-tikku tms
Mielenkiintoisimmasta päästä on se joku "Onko teidän lapset kertoneet edellisistä elämistään" tms., tosin senkin uhkasivat pilata ikuiset jankkaajat jotka eivät keskustele lainkaan otsikon aiheesta