Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lukenut palstaa aktiivisesti nyt 1 vuoden, huimin keskustelu

Vierailija
11.05.2016 |

Olen lukenut palstaa aktiivisesti nyt vuoden. Mielestäni huimin keskustelu, mihin olen täällä törmännyt on tämä
http://www.vauva.fi/keskustelu/4495949/ketju/hjalp_riittaako_200gr_maka…

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisimmasta päästä on se joku "Onko teidän lapset kertoneet edellisistä elämistään" tms., tosin senkin uhkasivat pilata ikuiset jankkaajat jotka eivät keskustele lainkaan otsikon aiheesta

Vierailija
22/103 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä onko mieleen jäänyt mitään tosijuttuja?

Petteri Jussilan kuolema. Se tiedettiin palstalla ennen kuin se oli nettilehdissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että ne kaikki oikeasti hauskat ketjut on hävinneet kaikenmaailman typerien muutosten myötä. Ennen tätä viimeisintä muutosta osa löyty vielä meidän perheen puolelta mut enää ei löydy. Tyhmää.

Vierailija
24/103 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun mies oli syönyt pannusta kanat. Tai ehkä enemmän siitä poikineet jatkokeskustelut, joissa mies oli syönyt pannun ja jättänyt kanat, ja mitä muita niitä nyt oli. Joku oli huolissaan kun miehelle ei kelvannut kanat eikä pannu.

Vierailija
25/103 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle parhaiten mieleen on jääneet enkeli-Elisa ja Katja hännisen hyväksikäyttäjämies keskustelut. En olekaan mikään hömppäketjujen ystävä, ei iske tampoonikorut tai telakoitumiset jne

Vierailija
26/103 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs se uuspaavalniemi - päävalmentaja

27/103 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vissiin niin uusi että toi 200g makaroonilaatikko oli ihan uusi juttu mulle. Hyvä etten nauraa räkättäessä pissinyt housuun tän kommentin kohdalla:

"Onko se pakko laittaa kallista jauhelihaa? Kiehauta styroxia lihaliemessä niin saat lähes saman lopputuloksen. Sanot panostavasi kevyempään vaihtoehtoon. Sitten voit huoleti laittaa 100 g annokset, styroxi ei paljoa paina.

Samalla kun pystyttelette hääopasteet niin keräät salaattitarpeet tienvarsilta. Voikukkaa, nokkosta, ratamoa. Kiertelette puistot ja omakotialueet, lintulaudoilta pähkinät talteen (salaatti), leipäpalat (snacksit) ja sorsapullat kahvin kanssa. Kahvia voit jatkaa kissanhiekalla, sivettiespresso on trendikästä. Kouvunlehtiteetä viherpiipertäjille.

Pakkauspehmusteista saat lapsille mutusteltavaa, ei sotkeennu juhlavaatteetkaan. Mehun lantraat (ei 1-7 ) vaan 1-kaikki häävieraat. Mitäs vielä. Karkkipöytä! Sukulaisten lääkekaapit tyhjiksi (muka viette vanhentuneet lääkkeet apteekkiin) ja kaaso repimään puheitten ajaksi parkkipaikalta häävieraiden autoista oventiivisteet metrilakuksi. Kyllä säästää"

28/103 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaanhan niitä parhaita ketjuja päätyi iltapäivälehtiin. Olikohan ensimmäinen se mieheni on narsissi. Pahimmillaan anonyymit esittelivät tissejään ja siitäkin oli lehdissä. Jossain vaiheessa uutisissa oli joku mittaus kiista kokkauksessa, olisikohan ollut riisinkeitossa veden ja riisin suhde.

Lopulta alkoi tuntua, että kesätoimittajat hakivat palstalta hiljaisten päivien uutiset... Ilmiselviä provoketjujen kommentteja esitettiin ihan oikeina mammojen mielipiteinä.

Vierailija
29/103 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiista riisin oikeasta keittotavasta, se taisi myös päätyä Iltalehteen ja kuinka jumalattoman monta sivua sitä syntyikään.

Vierailija
30/103 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäänyt juuri ne tosielämän jutut, kuten "kuukautiset myöhässä 3tta päivää..." Ja kuinka eräs yritti miehensä kanssa lasta, mies ei vaan kertonut, että oli sterilisoitu. Palstalla 15v.

Vierailija
31/103 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Pallo pillussa -ketju. Siinä seurattiin yhden mamman epätoivoista taistelua pallon poissaamiseksi. Vinkkejä sateli ja lopulta: Plop.

Vierailija
32/103 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on jäänyt vaivaamaan muutama ketju että oliko totta vai provo. Esim se kun nainen kertoi hälyyttävistä oireistaan ja mietti pitääkö lähteä lääkäriin ja sitten seuraavana päivänä joku jo tiesi että hän oli kuollut

Myös INCL-lapsestaan ja perheestään (miehensä teki itsemurhan) kertoneen naisen ketju on pyörinyt mielessä kovasti.

Vierailija
33/103 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseiset kädet

Ei taida löytyä ketjua enää, mutta ap oli raivona kun hänelle selvisi, että mies suihkussa ollessaan pesi perseensä ja sitten perseisillä käsillä koski siihen suihkukapulaan.

Uusi päävalmentaja

http://www.vauva.fi/keskustelu/246633/ketju/siis_miksi_tuon_curlingin_k…

Mies teki katan takapihalla (linkatu ketju ei ole alkuperäinen mutta aloitusviesti mielestäni on)

http://www.vauva.fi/keskustelu/2482270/naapurin_kanssa_riitaa_potkunyrk…

Ja häämakaronilaatikko on kyllä hulvaton. pelottavinta on se, että ketjun edetessä alkoi vaikuttaa, että kirjoittaja on ihan tosissaan

Vierailija
34/103 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseiset kädet

Ei taida löytyä ketjua enää, mutta ap oli raivona kun hänelle selvisi, että mies suihkussa ollessaan pesi perseensä ja sitten perseisillä käsillä koski siihen suihkukapulaan.

Uusi päävalmentaja

http://www.vauva.fi/keskustelu/246633/ketju/siis_miksi_tuon_curlingin_k…

Mies teki katan takapihalla (linkatu ketju ei ole alkuperäinen mutta aloitusviesti mielestäni on)

http://www.vauva.fi/keskustelu/2482270/naapurin_kanssa_riitaa_potkunyrk…

Ja häämakaronilaatikko on kyllä hulvaton. pelottavinta on se, että ketjun edetessä alkoi vaikuttaa, että kirjoittaja on ihan tosissaan

Mä oon yrittäny kaivaa tota perseiset kädet -ketjua, mutta ei tosiaan löydy millään. Miten se juttu sit päätty? :-D

Vierailija
35/103 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se oli se kondoli äitiyspakkauksessa tai jotain 😂

Vierailija
36/103 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obduktioliesi!!!!! Aivan käsittämätöntä tykitystä alusta loppuun, pitäisi säästää jonnekin suomen kielen tutkimuslaitoksen arkistoihin.

Samaten Munsalan kansallispuvun ompelijaa hakenut henkilö nauratti mua niin että vesi valui silmistä.

Vierailija
37/103 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrväkkeiden kasvatus parvekelaatikossa

Pullukkakäärme

Tuijottava mäyräkoira

Tamponikoru perjantaihuumoriketju

Mistä raput rapujuhliin

Käpykakku

Viking Tamponella tms perjantaihuumoriketju

Vierailija
38/103 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkarapu raskaana-ketju :D

Vierailija
39/103 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun joku mamma avautui siitä että miehensä on NARSISSI :D

Tai se Pentagram-keskustelu jossa tarkoitettiin kuitenkin Instagramia.

Vierailija
40/103 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfietikkuketju joka taisi olla Selfish-tikku tms