Menossa kauppaan, mitä ostan kun rahaa 1,10 e?
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä ainut ihminen suomessa jolla kaurapuuro ei kyllä pidä nälkää yhtään? Mun pitäis syödä tunnin-kahden välein puuroa jos vain sillä eläis.
Jos syön aamulla lautasellisen kaurapuuroa voisilmällä, nälkä on jo alle kahden tunnin. Jos syön viipaleen ruisleipää kalkkunalla ja kasviksilla pärjään hyvin lounaaseen saakka.
Sepä kummallista jos tulee nälkä noin. Itse en syö aamiaista lainkaan. menen 8 töihin ja syön ensimmäisen kerran vasta lounaan klo 11:30. Yleensä joku lounasbuffet tai jos halvalla haluan päästä niin kebab ranskalaisilla 5.90. joskus saattaa olla, että haen vain kolmioleivän kaupasta tai jonkun salaatin. Eikä tule niin nälkä, että häiritsisi millään tavalla. En ota edes kahvitauoilla mitään..edes sitä kahvia.
Aina ihmetellyt, kun pitää kokoajan puputtaa välipaloja ja silti valitetaan nälkää. Eli minulla 11:30 ensimmäinen ateria, sitten kotiin tultua syön jonkun leivän kahvin kanssa.
nyt mä oon tosi kateellinen sulle kun sulla ei oo melkein ikinä nälkä.. mulla on koko ajan nälkä, tänäänki syöny varmaan 4:n ihmisen edestä ja silti nälättää :o
Osta hernekeittopurkki. Jos sulla on näkkäriä kotona, saat siitä ruuan.
Osta neljä pussia makaronia, ne saat eurolla ja jää vähän kukkarontäytettäkin, ettei koirat kuse kintuille.
Missä te asutte, jotka käskette ostaa esim. kananmunia ja aloittajalla on rahaa 1,10 euroa?
Meidän teinipoika sanoi heti että suunta Lidliin ja koriin makaronia 0.30e ja 0.80e lihapullapaketti.
Googlaa youtubesta: mitä saa 8e Lidl myymälästä.
Minä ostaisin pienen nokareen gorgonzolaa tai parmesaania irtomyynnistä ja vuolisin sitä leipomani focaccian päälle.
Vierailija kirjoitti:
Meidän teinipoika sanoi heti että suunta Lidliin ja koriin makaronia 0.30e ja 0.80e lihapullapaketti.
Ne on kanannahkapullia oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna menisin etsimään tyhjiä tölkkejä maastosta.
voihan niitä etsiä mutta tuolla on satojatuhansia köyhiä, joku muu ne on aina kerennyt kerätä.. mut toki voisi ajan kai käyttää huonomminkin
Vierailija kirjoitti:
Missä te asutte, jotka käskette ostaa esim. kananmunia ja aloittajalla on rahaa 1,10 euroa?
Mitä ne sitten yleensä pienet kennot maksaa? Tokmannilla näkyy usein olevan eurolla 10 kpl?
Jos ap oot linjoilla, käy kertomassa ostoksesi. Olisi ihan mielenkiintoista kuulla mihin päädyit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä menemättä. Melko turha reissu.
tänään syönyt vain pari porkkanaa ja todella heikko olo kun kävellyt ympäriinsä koko päivän. ap
Etkö löytänyt yhtään palautuspulloa?
Vierailija kirjoitti:
Niin, itse ehdotin samaa yhdessä toisessa ketjussa, jossa kysyttiin miten pärjätä 20 €:lla kahdessa viikossa ja sain paljon alapeukkuja. Ihmiset eivät tajua, ettei näillä joilla on todella tiukka budjetti voi saada parempaa kuin makaronia ja jotain halpislihapullia tai halpismakkaraa. Lisäksi, jos muutama lisäeuro löytyy, voi tehdä halvalla ruskeakastiketta monta annosta. Ei sitä elä kauan hernekeitolla ja soijarouheella, jota monet ehdottavat. Itse en ainakaan mitään soijarouhetta huolisi.
T. Lidl-mies.
ei se paasto pahaa tee jos päivän tai kaksi joutuu olemaan syömättä
lidlistä 40cnt margariini paketti ja makaroonii niitä yhteen rasvaa ja hiilaria nam nam
Meinasit ap niinkun tän kuun tuolla pärjäillä?