Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset polttarit SINÄ haluaisit/ olisit halunnut?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) ei mitään pakkomyyntiä

2) sen verran edulliset, ettei kenenkään osallistuminen ollut rahasta kiinni. Silti tehtiin ties mitä: extremelajeja, issikkavaellus, baarikierros.

3) ei hassuja vaatteita. Tietty yhteinen tyyli oli valittu ja siihen osallistuivat myös muut polttarijuhlijat.

4) päivä oli paljon muutakin kuin juomista ja juhlimista. Oli järjestetty sellaisía ohjelmia, johon kuului vanhojen muistelua ystävien kanssa, naimisissa olevien hyviä neuvoja avioon aikovalle yms.

Aivan ihana päivä. Parasta oli juuri yhdessäolo vanhojenkin ystävien kanssa.

Vierailija
2/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli perinteinen kauppaamisjuttu. Sitten illalla saunomaan + baariin.

Mutta, nautin kyllä päivästä kuitenkin, vaikka odotin enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalle olisin voinut vaikka suunnistaa (=vanha harrastus :). Näitä ei siis koskaan järjestetty eikä mitään muutakaan polttaria mulle.

Vierailija
4/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisin halunnut laulaa karaokea! Ja joku pienempi, vähän kotoisampi bilepaikka olisi ollut kivempi kuin iso jättiviihdekeskus, jossa sai jonottaa siideriään puoli iltaa.

Vierailija
5/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että paikalla oisi ollut muitakin kun oma äiti,anoppi ja mieheni sisko.. veivät sitten keskellä viikkoa päiväristeilylle ja sitten baariin... huoh! minun olisi tehnyt mieli ottaa hieman, mutta eihän siellä keskellä viikkoa ketään ollut! eikä muut ottaneet ollenkaan.... koko touhusta jäi tosi hölmö fiilis, ei niitä polttareiksi voi sanoakaan... =(

Vierailija
6/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan tympeää :(

Kuka ne oikein " järjesti" ?

Vierailija
7/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun polttarit minulle yllärinä järjestettiin. Niiden piti olla täysin yllärit, mutta minun äitini varoitti ed. iltana että klo 11 olet valmiina lähtöön, epäili että mitäs jos menen esikon kanssa päikkäreille=)

Mutta mitään muuta ei kerrottu, joten laittaudun duht ihmismäiseen kuntoon, ja niin minua parkkipaikalla odotti lähimmät ystäväni ja äitini. Minut vietiin kaupungiin kauneushoitolaan jossa sain kasvohoidon+kulmat laitettiin ja jalkahoidon (joka tuli muutent arpeeseen) sitten mentiin syömään ihanaan ravintolaan ja sellaiseen erikoiseen paikkaa jälkiruoalle, jossa oli jumaliset kakut, nam! Sitten minulle annettiin tehtäväksi ostaa itselleni 4 vaatetta ja niinpä me pörrättiin sitten hetki kaupoissa...

Olosuhteisiin nähden ne oli juuri sellaiset polttarit mitä toivoin, tai kun minä luulin ettei mitään polttareita edes tule olemaan niin en oikeastaan osannut mitään odottaa...

Vierailija
8/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin uimassa neljän hengen porukalla...

Sitten kaupungille kiertelemään ja kyselemään lastenkasvatus neuvoja

Sitten hienoon ravintolaan syömään ja juomaan pari drinkkiä (holitonta).

Lopuksi vielä iso karvainen nalle antoi mulle suuren suukon... mieheni oli pistetty nallen pukuun ja he luovuttivat näin minut hänelle

Vierailija
9/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän typerää !!

Vierailija
10/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopuksi vietiin ajamaan sellaisilla miniformula-autoilla. Siihen tulivat myös mieheni kavereineen mukaan. Mukavaa oli.

Vierailija
11/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos on mökkipolttarit, on kaupunkihuvit suljettava pois laskuista. Meitä on tässä kaksi kaasoa järjestämässä näitä polttareita, ja sekin vähän vaikeuttaa asiaa, kun molemmilla on omat ideansa.

Onko polttarit tylsät, jos erityisen ekstremeä ei ole, vaan kivaa pikkuohjelmaa koko illaksi, kauneudenhoitoa (oikea meikkaaja), ennustusta, vuoristorataa ja lemmenjokea, karaokea...

Vierailija
12/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin juuri tuollaisesta, että on pientä kivaa koko illaksi :) Eikä tosiaankaan mitään nöyryytystä tai myymistä...

Se on jo paljon, jos olette miettineet polttareita morsiamen kannalta. Siis että ne ovat juuri HÄNEN juhlansa, hänelle suunnitellut, häntä varten toteutettu. Ei niin, että kaasot keksivät sellaista, mistä itse tykkäisivät... Sellaiset polttarit on aina ihan tuhoon tuomittuja.

Ameliini:

Onko polttarit tylsät, jos erityisen ekstremeä ei ole, vaan kivaa pikkuohjelmaa koko illaksi, kauneudenhoitoa (oikea meikkaaja), ennustusta, vuoristorataa ja lemmenjokea, karaokea...

Vierailija
13/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinkin sen onneksi sitten tarpeeksi ponnekkaasti, että uskottiin. En olisi oikeasti lähtenyt mukaan mihinkään perinteiseen polttaritouhuun, ja olisi mennyt kavereitten suunnittelut hukkaan. Polttareitten sijaan käytiin yhtenä iltana parin parhaan kaverin kanssa yhdessä syömässä.

Vierailija
14/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä häitä. Mitäpä se papin aamen mitään muuttaisi.

Vierailija
15/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut 3 kertaa sauna/kauneushoidot/ syömään polttareissa ja jos joku mulle sellaset joskus järjestää niin olen tosi pettynyt!

Saunaan ja syömään pääsee koska vaan, mä haluan ainakin tehdä jotain mitä en ole koskaan tehnyt: esim. carting ajot tai värikuula sotaa ja miesstrippareita. :) Ja kyllä mä osaan sen verran itselleni nauraa että mut saa kyllä pukea ja voin myydä jotain. Ei haittaa yhtään! Sehän on sitäpaitsi hyvä tapa kerätä rahaa drinksuihin ettei kavereiden tartte kaikkee maksaa. :)

Viime kesänä oli ainakin tosi vaikee järjestää yksiä polttareita kun morsian oli tarkasti ilmottanut ettei suunnilleen suostu mihinkään!Silloin tuli vähän sellanen olo et mitä sit mitään edes järjestää....

Nyt pitäisi järjestää bestikselle ja ainoa kielto on ettei karaokea. Ja sehän sopii :)