Paikalla myös Päihdetyöntekijä...
saapi myös tiedustella asioita joita mielessä liikkuu päihdepuolen jutuista..olen läsnä jonkin aikaa..en myöskään tyrkytä tai päde...
Kommentit (11)
Olen koulutukseltani siis päihdetyöntekijä ja toimin päihdeyksikössä kuntoutumisosastolla jonne kahden viikon katkaisuhoidon jälkeen tullaan hakemaan maata jalkojen alta. opetellaan siis elämän arki-rutiineita, perheasioita ja tietysti elämää ilman päihteitä.
olla syy mun erittäin ailahtelevaan mieleen?
Ja tuntuu että kun pinna menee,se menee ihan totaalisesti.
Käsiksi en käy mutta hetki kannattaa pysyä kaukana jos ei halua kuunnella kun rähisen...vaikka kyllä sitten seuraan ja rähisen ja usein sitten kaikki asiat samaan syssyyn paasaan...
rauhoittaviin jää valitettavasti helposti koukkuun varsinkin jos niitä napsii mennen tullen, miehesi luultavasti pelkää pärjäämättömyyttä ilman..se miksi hän alunperin syö niitä voisi valaista asiaa enemmän...
Silloin teen jos lapset ovat vaarassa, esim.heitteillejättö, väkivalta...mun omista asiakkaista suurin osa on saanut esim.isovanhemmilta apua siksi aikaa kun äiti on hoidossa jolloin lasta ei tarvitse sijoittaa ulkopuolelle perhettä...
kuinka kauan olet ollut ilman??? yleensä syy tuollaiseen käytökseen löytyy esim.omista ikävistä kokemuksista esim.ihan lapsuus`ajoilta. on olemassa ns.vihanhallinta kursseja jotka osoittautuneet hyviksi..kotikonsteina suosittelen harrastuksia, ulkoilua lähinnä ja jotain sellaista mikä vaatii fyysistä ponnistelua, uiminen on todella hyvä patoutumien purkaja...en usko vanhojen huumejuttujen vaikuttavan asiaan..
nyt pitää lopetella, toivottavasti saitte jotain...onnea elämään ja ilmoittelen kun taas tulen..
Lopetin kun oli n rv 10-12.
Esikoisen syntymän jälkeen olen käyttänyt muutaman kerran hyvin satunnaisesti.Täysin ilman olen ollut n 3 vuotta.
Olen jostain lukenut että esim ekstasin käyttö jotenkin lamauttaisi omien mielihyvähormonien(tai mitä lie) toimintaa pitkäksikin aikaa.
Mutta siitähän on hirvittävän vähän ymmärtääkseni tutkimuksia että mitkä on ns bilehuumeiden pitkäaikaisvaikutukset..?
Lapsuudestani en ainakaan muista mitään sen suurempaa traumaa...
Aina olen ailahtelevainen ollut mutta nyt ihan parin vuoden sisällä mielestäni aina vaan enemmän..
8
Ilmeisesti sinulla on väärä käsitys lastensuojelusta, mitä ihmettelen jos ammatti-ihminen olet. Lastensuojelun mukaantulo asioihin ei todellakaan tarkoita suurimmassa osassa tapauksista huostaanottoa tai edes sen harkintaa!
perusteella päihdelääkärien mukaan geeneillä on myös osuutensa näiden sairauksien synnyssä, mikä tarkoittaa, että toiset ovat alttiimpia kehittämään riippuvuuksia.
Vai annanko asian olla, kunnes itse huomaa/myöntää asian? Pieniä annoksia vasta menee, 0,5mg Xanoreita.