Miten minun mieheni voikin tuoksua niin hyvältä
Tuossa kun aamulla kuljeskelin hetken aikaa mieheni kylpytakki päälläni, niin se takin kaulusosa... aah. Olen yrittänyt, mutta en osaa kuvailla hänen ominaistuoksuaan. Tasapainoinen, puumainen, täyteläinen, raikas, vähän metsäinen muutenkin.
Kommentit (9)
Kuulostaa reptiliaanilta, ole varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa reptiliaanilta, ole varovainen.
Sun kannattaa ottaa päivälääkkeesi.
Oliko isokin jarrutusraita kylpytakissa ? Joo, se kakan haistelu taitaa olla fetissi
Vierailija kirjoitti:
Oliko isokin jarrutusraita kylpytakissa ? Joo, se kakan haistelu taitaa olla fetissi
Surullista, mutta onneksi en jaa kanssasi noita sun ongelmiasi. Todellakaan.
Minun mieheni tuoksussa on jotain huumaavaa, nukahdan liki heti, kun alamme nukkua lusikka-asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni tuoksussa on jotain huumaavaa, nukahdan liki heti, kun alamme nukkua lusikka-asennossa.
Ilmiselvä reptiliaani.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kun aamulla kuljeskelin hetken aikaa mieheni kylpytakki päälläni, niin se takin kaulusosa... aah. Olen yrittänyt, mutta en osaa kuvailla hänen ominaistuoksuaan. Tasapainoinen, puumainen, täyteläinen, raikas, vähän metsäinen muutenkin.
Onko miehesi metsuri vai spurgu?
Kaikilla ihmisillä on ominaistuoksu. Joillakin se on vaan parempi kuin toisilla. Kaipaan usein vieläkin ensimmäisen poikaystäväni tuoksua, vaikken muuten häntä kaipaakaan. Kummallisinta oli, että hän todella tuoksui hyvältä, vaikka poltti. Eikä haissut tupakalta.
Äh, siis kuvailla täysin, mutta tuossa suuntaa antavaa.