Poikaystävä veti maton jalkojeni alta kun olin astumassa siihen, löin pääni kulman kynnykseen
Se oli hänen mielestään kauhean hauskaa, kunnes huomasi että päästäni vuosi verta eikä ihan vähää. Jouduin tikattavaksi. Nyt kun sanoin hänelle etten voi olla hänen kanssaan enää koska en tiedä mitä hän seuraavaksi keksii.
Ei siis ole ensimmäinen kerta vaan talvella heitti "vitsillä" jäisellä lumipallolla päähän. Siihen ei tarvinnut tikkejä mutta sattui pirusti. Silloin uskotteli ettei huomannut siinä pallossa olleen jäätä mukana. Nyt taisin tajuta että valehteli silloin ja haluaa satuttaa minua tahallaan.
Pelästyinkö mielestänne liian pienestä?
Kommentit (27)
Ei ehkä tarkoittanut noin pahaksi noita juttuja mutta pelle mikä pelle, päästä vaan luontoon kasvamaan.
Mikä on pään kulma? Ei mun päässä ole kulmia, se on pyöreä. Tai soikea.
Et minusta liioittele ollenkaan. Tosi oudot vibat tulee poikaystävästäsi. En olisi tuollaisen kanssa.
Minä olisin pistänyt välit poikki jo tuon lumipallolla heittämisen jälkeen :(
Saattaa olla alitajuista vahingoittamisen halua, eli on vilpitön sanoessaan, ettei halua satuttaa, vaan huumorilla tekee jutut, mutta alitajuisesti haluaa tuhota ja vahingoittaa. Ongelma ei pääse ratkeamaan ennen kuin alitajuisesti väkivaltainen ihminen kohtaa tukehdutetun vihansa. Valitettavasti minusta vaikuttaa, että usein kohtaamista ei tapahdu ja ongelma jatkuu.
Et pelästynyt liian pienestä, vaihtoon tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvat ainakin ovat kulmassa, jos ei ole täysin pallopää.
ootteko iältänne jotain 15? jos olette jo aikuisia niin kannattaa jättää tommonen pelle, kertoo tuo kaikki koko ihmisen ajattelutavasta jo muutenkin. Ajattele pitkälle tulevaisuuteen, haluatko tuomosen miehen lastesi isäksi?
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin...
Kaikenlaiset idiootit ne sitä pildeä saavatkin.
No et todellakaan pelästy liian pienestä. Poikaystäväsi on väkivaltainen.
Se pahenee vielä tuosta, usko pois. Parasta mitä nyt voit tehdä on miehen jättäminen. Kerroithan rehellisesti lääkärille mitä tapahtui? Jos et, käy uudelleen lääkärissä. Ei ole ihan pieni juttu tämä.
Minä inhoan tuollaisia "aikuisten källejä" joilla tosissaan voi olla hirvittävät seuraukset. En ylipäätään ymmärrä, jos aikuiset ihmiset huijaa, säikyttelee tai tekee jäyniä "vitsillä". Itse heitin kylmää vettä ystäväni päälle saunassa sillä seurauksella, että hän liukastui lauteella ja meinasi kaatua kiukaaseen. Olin silloin teini, joten tämä menkööt sen piikkiin, mutta ajattelen usein vieläkin miten olisin voinut elää itseni kanssa jos ystävä olisi saanut ikuiset vammat ja arvet kuumasta kiukaasta ja tästä on 25 vuotta aikaa.
Olisin jo jääpallon kohdalla juossut kuin tuuli tuollaisen kynsistä. Mitä ihme hulluja te onnistutte löytämään? Ensi kerralla olisi varmaan vitsillä lyönyt suo paistinpannulla.
Ootko sama nainen, jota mies heitti vasaralla terassiremppaa tehdessä?
Tuntuu olevan vaan "hyviä vitsejä" poikaystäväsi mielestä, joiden seurauksia ei oikeen osaa ajatella. Joillakkn ihmisillä on taipumusta tehdä impulsiivisesti joitain jekkuja tai kepposia, ilman että ajattelee niitä sen enempää. Uskoisin, että poikaystävälläsi ei ole tarkoituksena satuttaa. Jos hän olisi oikeasti väkivaltainen, löytyisi suhteesta varmasti muitakin väkivallan piirteitä, sillä toki töniminen, lyöminen ym ovat helpommin toteutettavia satuttamisen keinoja kun maton vetäminen jalkojen alta tai lumipallolla heittäminen. Tämä tietty vain oma mielipiteeni, mutta itse vähän impulsiivisena hölmönä koen mahdolliseksi, että poikaystävälläsi voisi olla samanlaisia piirteitä.
Ja ei, en todellakaan puolusta tekoja, joissa ap:ta sattuu, se on väärin. En silti menisi suosittelemaan eroa ensimmäisenä vaihtoehtona. Omassa suhteessani keskusteleminen toimi hyvin, poikaystävä kertoi että ajattelemattomuuteni ei tunnu kivalta ja jollain tempulla, joka vaikuttaa minusta kahden millisekunnin ajan hauskalta idealta, voin oikeasti saada aikaan vahinkoa häntä kohtaan. Ja tosiaan oma tarkoitukseni ei koskaan ole ollut satuttaa häntä sillä rakastan poikaystävääni kovasti, joten itsehillintää on tullut harjoiteltua kovasti. Suosittelisin keskustelua siis poikaystäväsi kanssa ap. Ihan vain siltäkin kannalta, että kerrot olevasi sitä mieltä, että jos tämä satuttaminen lopu niin sitten loppuu suhde. Voi olla, ettei poikaystäväsi ota tekojaan vakavasti ennen kuin kerrot rautalangasta vääntäen että tämmöinen pelleily saa riittää. Viesti oli sekava mutta toivottavasti sait pointista kiinni :) tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ootko sama nainen, jota mies heitti vasaralla terassiremppaa tehdessä?
Ja sama jonka poikakaveri käänsi väkisin rattia että auto ajaisi jonkun elukan yli ja jonka kaveri kiusasi kirjoittajan kissaa.
JSSAP