Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis että mä vihaan sanontaa TEHDÄ LAPSIA!!!!

Vierailija
11.05.2016 |

Tehdä lapsia, en tee lapsia, he tekevät lapsen jne siis hyi OKSETUS!!! Saada lapsi/hankkia lapsi kuulostaa paljon paremmalta, toi tehdä lapsi on v*tun oksettava ilmaisu.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä tekemättä saa.

Vierailija
2/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaako sinua noin paljon se fakta miten niitä lapsia tehdään/saadaan/hankitaan? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no kyllä meillä jotain on tehty. Ei olla pyhästä hengestä sikiävää sakkia.

Vierailija
4/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä meillä piti ihan tehdä lapsi. Hyvin vanhanaikaistahan tuo oli, miehen penis lykättiin naisen emättimeen ja hedelmöitys tapahtui. (googleta) Olisihan se kiva että niitä voisi vaikka saada synttärilahjaksi anopilta, mutta siinä on se riski että jokainen sukulainen tuo yhden lapsen ja osa pitäisi sitten myydä. Ja anoppi ainakin loukkaantuisi, jos joutuisimme sen tuoman lahjan myymään.

Vierailija
5/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saaminen kuulostaa vahinkolapselta.

Vierailija
6/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiminen on mun mielestä enemmän sitä, että mennään kauppaan ja ostetaan jotain. Mä oon kyllä lapseni tehnyt...

Vierailija
7/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei läheskään yhtä ärsyttävää kuin se, että lapsi syntyy, kun "ollaan laitoksella". Tarkoitetaan siis synnytyssairaalaa ja siellä osastoa.

"Laitos" tuo mieleen jonkin DDR:läisen sisäoppilaitoksen, jossa kilpaurheilijoille syötettiin hormoneja ja oma päätäntävalta oli nolla, tai mielisairaalan. Kyllä minä ainakin olin ihan täysipäinen ja synnytykseen osallistuva henkilö synnyttävänä äitinä, enkä mikään "koneiston" ohjailtava potilas numero 734.

Vierailija
8/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi on kyllä ihan tekemällä tehty piti vähän yrittääkin. Ja juu tiedän ettei kaikki saa lapsia, siispä lapsemme on myös "saatu" ja olen kiitollinen,

Vierailija
9/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖh eikö kukaan muu teistä tajua että tehdä ja hankkia on toistensa synonyymejä? :D

Ap, opettele suomen kieli ennen kuin tulet palstailemaan. Mitä eroa sinun mielestäsi on tekemisellä ja hankkimisella?

Vierailija
10/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih mullekin tulee mieleen kunnon jynkytyskohtaus tuosta sanonnasta. naps naps pussit heiluen lasta tekemään. olenkin melkoinen törkymieli. 

Vierailija
11/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira hankitaan.

Vierailija
12/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää se kun pariskunta sanoo että "me" ollaan raskaana ja "me" synnytettiin. Kyllä tässä tapauksessa nainen voi ottaa kunnian ihan kokonaan.

Vierailija
13/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei läheskään yhtä ärsyttävää kuin se, että lapsi syntyy, kun "ollaan laitoksella". Tarkoitetaan siis synnytyssairaalaa ja siellä osastoa.

"Laitos" tuo mieleen jonkin DDR:läisen sisäoppilaitoksen, jossa kilpaurheilijoille syötettiin hormoneja ja oma päätäntävalta oli nolla, tai mielisairaalan. Kyllä minä ainakin olin ihan täysipäinen ja synnytykseen osallistuva henkilö synnyttävänä äitinä, enkä mikään "koneiston" ohjailtava potilas numero 734.

Minusta se sana laitos on taas hellyyttävä tuulahdus menneestä :) Ei tule mikään DDR mieleen, saatikka tuollaiset jutut kuin sulla. Sulla on muuten aika vilkas mielikuvitus.

Vierailija
14/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tasan ole tekeminen ja hankkiminen synonyymeja. Hankin jauhot kaupasta ja teen niistä leipää. En voi sanoa että teen jauhoja ja hankin niistä leipää, paitsi jos olen mylläri ja siltikin lause ontuu pahasti.

Vierailija
15/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihan eka tekeminen oli kyllä oikein kivaa, mutta sen jälkeen homma olikin aika raskasta, varsinkin se loppuvaihe (synnytys). Joten joo, kyllä mä olen ainakin lapseni tehnyt. Sen verran se vaati ihan omaa ponnistelua, en mä ihan niitä noin vaan saanut syliini. Mun mielestä mies voi saada lapsia, nainen ne omansa kyllä ihan tekee.

Vierailija
16/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kulta, pitäisikö meidän hankkia lapsi?"

"No en tiedä, onhan toi aika iso sijoitus enkä tiedä kuuluuko toi Prisman kanta-asiakaspäivien alennuksiin. Onko se käyttötavara?"

"No emmätiiä, ne kanta-asiakaspäivät on vasta syksyllä. No mut voisinko mä saada sulta sellaisen? Hääpäiväkin tulossa."

"Pyydä siskoltas, oon ostanu sulle jo lahjaksi menon Toijalaan."

"No pitäiskö se sitten vaan tehdä itse?"

"Äh, joutuuko tässä nyt siis panemaan? Odotellaan mieluummin jos tulis jotain alekuponkeja"

Vierailija
17/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset on tekemällä tehty.

Kissa ja koira on hankittu. Marsu on saatu.

Vierailija
18/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÖÖh eikö kukaan muu teistä tajua että tehdä ja hankkia on toistensa synonyymejä? :D

Ap, opettele suomen kieli ennen kuin tulet palstailemaan. Mitä eroa sinun mielestäsi on tekemisellä ja hankkimisella?

Tekemisessä tehdään itse ja hankkimisessa ulkoistetaan tekeminen jollekin muulle. Hankkiminen = hedelmöityshoidot tai adoptio.

Vierailija
19/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me "saatiin" yks ja "tehtiin" toinen. No, kyllä sitä jotain tuli "tehtyä" sen ensimmäisenkin "saamiseksi", mutta ei ihan niin tiedostaen. Ja toki toinenkin sitten "saatiin" aika helpolla aikaiseksi. Lisäksi "sain" yhden bonuslapsen miehen mukana, siinä en päässyt "tekemään". Tuokin lapsi oli "saatu", eikä niinkään "tehty".

Että miten sen nyt sitten kukakin ottaa. :D

Vierailija
20/25 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleppa sinä katkera paska hiljaa kerrankin!!!