Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wt-nainen naapurina!

Vierailija
11.05.2016 |

Naapurissamme asuu pahimman luokan wt joka on meille kateellinen. Meillä on tähän ghettoon nähden hieno auto ja hyvinpuetut lapset ja hienot vaunut. Wt ei anna lastensa leikkiä meidän lasten kanssa!

On sellainen kiukkuinen etuhiukset, kivipestyt farkut-tyyppi. Kävelee aina suupielet alhaalla.. Eikä vastaa kun tervehditään!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä riedät, että on kateellinen? Miksi itse asutte ko. ghetossa? :)

Vierailija
2/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi paras muuttaa nopeasti pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Perustelut: tylsä ja epämääräinen aihe.

Vierailija
4/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen etuhiukset? Takatukkako sitä pitäisi olla?

Miksi joku ei antaisi lastensa leikkiä vain sen takia, että jollakulla on hienot lastenvaunut? Jotain vähän uskottavampaa nyt seuraavassa aloituksessa. 

Vierailija
5/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en keksi muutakaan! Olen ollut sille ihan kohtelias. Ja heistä näkee ettei varaa ole, mutta ei meitä haittaa. Ei ikinä vastaa kun tervehdin eikä anna lastensa tulla takapihalle kun näkee, että olemme siellä.

Joskus ihmettelin ääneen miksi jotkut heittelee tupakan tumppeja lasten leikkipaikoille, katsoi vaan murhaavasti.

Rakennetaan taloa ja joudutaan asumaan täällä melkein vuosi vielä 😓

Vierailija
6/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en keksi muutakaan! Olen ollut sille ihan kohtelias. Ja heistä näkee ettei varaa ole, mutta ei meitä haittaa. Ei ikinä vastaa kun tervehdin eikä anna lastensa tulla takapihalle kun näkee, että olemme siellä.

Joskus ihmettelin ääneen miksi jotkut heittelee tupakan tumppeja lasten leikkipaikoille, katsoi vaan murhaavasti.

Varaa mihin? 

Nämä itse rahan ympärillä pyörivät ihmiset luulevat, että kaikki niin tekevät. Heti ollaan kateellisia jostain lastenvaunuistakin. Voitte olla ihan muuten vain veemäistä väkeä. 

Mistä tiedät, ettei "päästä" lapsiaan ulos, kun te olette ulkona? Oletko asettanut heidän kämpäänsä mikrofonin?

Vierailija
7/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin harkitsisin pitkään sitä, että antaisinko lasteni leikkiä sellaisen perheen lasten kanssa, jossa huoltaja arvottaa ihmisiä pinnallisten asioiden perusteella.

Toivon, että provojen tehtailijat keksisivät jonkin muun harrastuksen, kuin täällä palstalla pyörimisen.

Vierailija
8/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, jos tuo on asenteesi, niin en minäkään sinua noteeraisi.

Vierailija
9/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaa mihin? 

Nämä itse rahan ympärillä pyörivät ihmiset luulevat, että kaikki niin tekevät. Heti ollaan kateellisia jostain lastenvaunuistakin. Voitte olla ihan muuten vain veemäistä väkeä. 

Mistä tiedät, ettei "päästä" lapsiaan ulos, kun te olette ulkona? Oletko asettanut heidän kämpäänsä mikrofonin?

"Kämpäänsä"?

Vierailija
10/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona ne lapset on juosseet keinuille niin äitinsä huutaa heti pois. Ilmestyvät sinne heti kun lähdemme. Muutenkin nainen on kauhea kyräilijä.. Tämä ei ole provo!! Ei asenteestani välity mikään. Olen ihan iloinen ja juttelen lapsille. Kai tämä äidin jöröys liittyy siihen, että tämä on vuokrasäätiön talo. Lapsensa ovat todella iloisen oloisia.

Ap

Vierailija
11/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aivan mahtavaa jos tuo tärähtänyt provojen väsääjä vaan jonakin päivänä katoaisi. Sen jälkeen palstalla olisi lähinnä vain suht normaalien ihmisten normaaleja juttuja, eikä näitä ainaisia milloin minkäkin haukkumisketjuja, joista paistaa kirjoittajan mielisairaus läpi kuin aurinko kuumana kesäpäivänä. Hullu mikä hullu, eikä selvästikään millään sympaattisella tavalla.

Vierailija
12/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkona ne lapset on juosseet keinuille niin äitinsä huutaa heti pois. Ilmestyvät sinne heti kun lähdemme. Muutenkin nainen on kauhea kyräilijä.. Tämä ei ole provo!! Ei asenteestani välity mikään. Olen ihan iloinen ja juttelen lapsille. Kai tämä äidin jöröys liittyy siihen, että tämä on vuokrasäätiön talo. Lapsensa ovat todella iloisen oloisia.

Ap

No tulihan se sieltä, vuokralla asuva perhe! Tottakai ne ovat naamat nyrpeinä ja kateellisia, kun tuollainen parempi ihminen asuu naapurissa! Tämänkö halusit kuulla?

Vierailija
13/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei vain yksinkertaisesti pidä sinusta ja välttelee sinua.

Vierailija
14/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaa mihin? 

"Kämpäänsä"?

Hieno huomio!

Normaalijärkinen yleensä hahmottaa sanan, vaikka siitä puuttuisikin yksi kirjain. Mutta sinulle selvennykseksi: "kämppäänsä". 

Vierailija
15/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli vuokrasäätöin asunnossa asuminen aiheuttaa jöröyttä? Vai asettuvatko valmiiksi jöröt ihmiset juuri vuokrasäätöiden huoneistoihin? 

Avaa vähän logiikkaasi!

Vierailija
16/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No tulihan se sieltä, vuokralla asuva perhe! Tottakai ne ovat naamat nyrpeinä ja kateellisia, kun tuollainen parempi ihminen asuu naapurissa! Tämänkö halusit kuulla?

Kyllä siinä tosiaan naama venähtää köyhältä, kun näkee hienot lastenvaunut. Voiko pahempaa iskua päin pläsiä olla? Upouudet Emmaljungat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi