Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitteko herneet nokkiinne?

Piupaupou
11.05.2016 |

Entinen mieheni pyysi lähettämään 2-kuukautisen vauvamme kuvia. Lähetin hänelle kuvan ja hän väitti vauvalla olevan musta silmä. Sanoin, että kuvassa on varjo ja vauvan luomien iho on muutenkin niin herkkä ja ohut, että siinä on pintaverisuonia. Hän ei uskonut vaan vänkkäsi vastaan, että vauvalla on musta silmä. Vauva ei todellakaan osaa kontata, joten otin kommentin niin, että ex vihjasi minun aiheuttaneen tuon kuvassa olevan "mustan silmän". Ottaisitteko tälläisistä nokkiinne vai antaisitteko vaan olla? Mietin jopa sitä, että otan yhteyttä jonnekin ja ilmoitan tuosta väitöksestä. Potuttaa..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä katsomaan vauvaa paikan päälle. Mikä se mies on siellä tuomitsemaan sinua?

Vierailija
2/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä katsomaan vauvaa paikan päälle. Mikä se mies on siellä tuomitsemaan sinua?

Luulen, että sanoi tämän kiusallaan. Hän tietää, että lapsemme on minulle kaikista rakkain ja uskoakseni kommentoi näin tehdäkseen minulle huonon olon ja jopa onnistui siinä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita toinen kuva, missä ei ole varjoa. Älä enää selittele. Tai sitten annat avaan olle. Ihan turha on ruveta jankuttamaan tollanen kanssa. Ilmeisesti teillä on hyvät syynne eroon.

Älä tartu enää tuohon samaan.... Sitähän hän yrittää... Pitää kiinni.

En ottaisi hernettä nenään. Mahdollisimman vähän antaisin tunnetta tuohon suuntaan.

Ajattelisin, että jaa.... Onpas hassua käytöstä...omapahan on asiansa. En kommentoisi. Yhden "puhtaan" kuvan laittaisin.

Ja jos tietäisin sen miehen vittumaiseksi...niin en ehkä laittaisi mitään. Sinähän hänet tunnet.... Minä olen noissa asioissa pelkuri. Haluan tilaa. Henkistä tilaa.

Vierailija
4/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita toinen kuva, missä ei ole varjoa. Älä enää selittele. Tai sitten annat avaan olle. Ihan turha on ruveta jankuttamaan tollanen kanssa. Ilmeisesti teillä on hyvät syynne eroon.

Älä tartu enää tuohon samaan.... Sitähän hän yrittää... Pitää kiinni.

En ottaisi hernettä nenään. Mahdollisimman vähän antaisin tunnetta tuohon suuntaan.

Ajattelisin, että jaa.... Onpas hassua käytöstä...omapahan on asiansa. En kommentoisi. Yhden "puhtaan" kuvan laittaisin.

Ja jos tietäisin sen miehen vittumaiseksi...niin en ehkä laittaisi mitään. Sinähän hänet tunnet.... Minä olen noissa asioissa pelkuri. Haluan tilaa. Henkistä tilaa.

Laitoin hänelle toisen kuvan, jossa ei ole varjoa. Siihen hän vastasi nauruhymiöllä. Mietin kannattaisiko minun olla yhteydessä esimerkiksi lastensuojeluun ja kertoa tästä? Eihän sitä koskaan tiedä milloin hän rupee tehtailemaan lasu-ilmoituksia, olisivatpahan ainakin tietoisia sitten, että tälläisistä voi tulla isän suunnalta. Ehkä vähän kaukaa haettua, mutta ihmiset on julmia ja eritoten erotilanteissa..

Vierailija
5/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvanne on 2kk vanha ja mies on jo ex? Vau, aika nopeata toimintaa, yleensä ero tulee vasta noin kahden-kolmen vuoden päästä lapsen syntymästä.

Vierailija
6/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvanne on 2kk vanha ja mies on jo ex? Vau, aika nopeata toimintaa, yleensä ero tulee vasta noin kahden-kolmen vuoden päästä lapsen syntymästä.

Jep. Mies jätti, kun kuuli raskaudestani...

Vierailija
7/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi lähettämään kuvan vauvasta? Vastaisin: Tule itse katsomaan jos haluat.

Lähetit kuvan ja alkaa vinoilla sinulle? Vastaisin: Tule itse katsomaan jos haluat.

Alkaa vielä vänkäämään asiasta? Vastaisin: Tule itse katsomaan jos haluat.

Älä enää lähde mukaan tuollaisiin leikkeihin, kunhan tekee tahallaan kiusaa sinulle.

Säilytä kaikki tuollaiset viestit ja mieti todella tarkkaan, miten itse vastaat hänelle, ihan vain siksi, jos alkaa keksiä jotain syytöksiä sinua vastaan. Voit tarvittaessa näyttää hänen lähettämänsä viestit (esim. tuo hänen lähettämänsä nauruhymiö selityksesi perään osoittaa kyllä melkoista lapsellisuutta ja että kiusaa vain sinua tahallaan)

Vierailija
8/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysi lähettämään kuvan vauvasta? Vastaisin: Tule itse katsomaan jos haluat.

Lähetit kuvan ja alkaa vinoilla sinulle? Vastaisin: Tule itse katsomaan jos haluat.

Alkaa vielä vänkäämään asiasta? Vastaisin: Tule itse katsomaan jos haluat.

Älä enää lähde mukaan tuollaisiin leikkeihin, kunhan tekee tahallaan kiusaa sinulle.

Säilytä kaikki tuollaiset viestit ja mieti todella tarkkaan, miten itse vastaat hänelle, ihan vain siksi, jos alkaa keksiä jotain syytöksiä sinua vastaan. Voit tarvittaessa näyttää hänen lähettämänsä viestit (esim. tuo hänen lähettämänsä nauruhymiö selityksesi perään osoittaa kyllä melkoista lapsellisuutta ja että kiusaa vain sinua tahallaan)

Jep. Hieman ottaa kaaliin. Uskomatonta on se, että isä itse on tavannut vauvaa vain kerran. Nyt hän sitten väittää tuollaista potaskaa.. ei kuulemma ehdi tulla, kun työajat on sellaiset. Jaahas..

Vierailija
9/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä lisäyksenä se, että mies on tulossa tänne ylihuomenna. Pitäisikö minun ottaa asia puheeksi ja miten voisin asiasta sanoa?

Vierailija
10/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Vierailija
11/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että nyrkkeilitte vauvan kanssa ja kävi vahinko

Vierailija
12/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit sanonut, että nyrkkeilitte vauvan kanssa ja kävi vahinko

Ei oikein huvita tälläset vitsit.

Vierailija
13/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa sellaiselta k.päältä, että kannattaa varmaan pyytää vanhempasi tai joku kaveri paikalle, kun on tulossa tapaamaan vauvaa...

Vierailija
14/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kuulostaa sellaiselta k.päältä, että kannattaa varmaan pyytää vanhempasi tai joku kaveri paikalle, kun on tulossa tapaamaan vauvaa...

Ei suostu tulemaan, jos täällä on joku mun ja vauvan lisäksi. Hän kuitenkin haluaa aina ottaa omat vanhempansa mukaan..

Vierailija
15/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up