¤¤ENSIKOIDEN TORSTAI¤¤
Avaanpa tässä joutessani torstaipinon, jotta voin edes jotenkin olla yhteiskunnalle eli tässä tapauksessa ensikoille hyödyksi..
Kommentit (8)
Töiden parissa ollaan! Yö meni vähillä unilla 4h. Ihmeen hyvin jaksoin kuitenkin herätä 6.30 aamulla.
Kävin eilen kaverin luona kylässä jolla on 4,5kk vanha tyttö ja toinen kaveri, jolla laskettu 20.3. Arvatkaas oliko siinä itsellä kuumat oltavat kun olisi halunnut kertoa omasta yrityksestä ja kuumeilusta...
Kovasti leikin tytön kanssa ja keskusteltiin kaikkea raskaudesta vauvan syntymään. Kyllä oma vauvakuume sai taas sellaiset mittasuhteet, että oksat pois!
Kohta pääsee tikuttelemaan ovista ja pupuilemaan miehen kanssa.. KIVAA :O)
Nyt jatkan töitä.. Mukavaa päivää kaikille!
- JP -
Minäkin kyllä töissä olen, mutta töistä ei nyt vain tunnu tulevan yhtään mitään...
Kurja olo. Aamulla heräsin ja oli selkä tosi kipeänä. Varmaan joku fasettilukko, joka aina yöllä äityy kiusaamaan. Tilasin yksityiselle fysioterapiaan ajan, mutta valitettavasti viikon saan odottaa... No se kyllä helpottaa näin päivän mittaan...
Toinen ongelma onkin sitten se, että tässä parina päivänä on ollut vähän yököttävä olo, varsinkin iltapäivällä ja illalla. Aamut menee kyllä ihan ok. On tosin sellainen juttu, että jos syön jotain, niin heti mahaa kipristää (alamahasta) niin, että saa kirmata vessaan ihan kippurassa. kiva sitten, kun pitää valita, että syönkö ja hyppään vessassa koko ajan vai olisinko syömättä... Molemmissa omat hyvät ja huonot puolensa!!! Ei varsinaisesti vaikuta kuitenkaan mahataudilta, kun silloin tuntuu aina ylämaha kipeältä. Arvelinkin tässä, että vaikuttaiskohan nuo MultiTabsin Spesial 2+ jotenkin vatsan toimintaan, kun olen ottanut aina iltaisin yhden tabletin. Mitäs luulette?
Vaikka siis minunhan ei pitäisi olla raskaana, kun se tätikin pyörähti pikaiseen kylässä.... (Ja kaiken lisäksi ainakin näin töissä vielä pissattaakin koko ajan...)
Juuh... Mutta ei kai tässä auta kuin yrittää koota ajatukset ja pyrkiä tekemään edes vähän töitä!
Auringonpaistetta ja plussatuulia kaikille...
-cactus-
Ehdin minäkin kirjoittelemaan pitkästä aikaa. Paljon Onnea Amylle plussasta! Kiva kuulla, että jollakin käy noin nopeastikin tärppi.
Meillä alkaa olla kolmas yrityskierto lopuillaan 26/30 enkä kyllä osaa sanoa mitään suuntaan tai toiseen. Pupuiltu ollaan kyllä ahkerasti mahdollisen oviksen aikaan, mikäli kierto nyt pysyttelee siinä 30, kun en tikuttele enkä lämpöjä mittaile stressiä välttääkseni. Välillä jomottaa alavatsaa ihan sillä lailla, että täti olis tulossa hetkenä minä hyvänsä, joten en jaksa kovastikaan toivoa. Tai siis tottakai toivon, mutta tuntuu, että pettymys vaan tulee. Testaan ensi perjantaina, jos tarvetta ilmenee. Ollaan silloin lähdössä avopuolison kanssa Barcelonaan ja haluan tietää, voinko rauhassa nauttia espanjalaisista viineistä. ; ) Itse en oikein usko, että siitä raskautumisesta voisi kovinkaan selkeitä oireita olla ennen kuin täti on myöhässä. Katsellaan siis...
Plussatuulia kaikille!
Aurinkoista torstaita enskoille!
Onneksi pääsin kotiin tuolta reisun päälta etuajassa ja sain vielä loppuviikon vapaaksai!!
Ihanaa että sai lukea aikaisemmista pinoista hyviä uutisia, joten erittäin paljon ONNEA AMYLLE =) =) =)
ja Twiggylle +++++tuulta toivottavasti täti pysyykin poissa!
Olen jepenin kanssa samoilla linjoilla,että liian helposti innostuu kavereiden ym. vauvoista vähän turhankin paljon=). Me ei olla nimittäin omasta yrityksestä kerrottu mitään, ettei tule ainakaan liikaa paineita. Ajattelin myös antaa äitini/isäni intoilla veljelleni syntyvästä ensimmäisestä lapsenlapsestaan (la kesäkuussa) ihan rauhassa, ainakin siihenasti kun on täältäpäin kerrottavaa. On se myös aika hellyyttävää katseltavaa miten tulevat mummo ja vaari ovat haljeta riemusta vaikka yrittävät olla liikoja hötkyilemättä!
Onneksi täällä voi käydä hehkuttamassa kaikessa rauhassa, kiitos siitä teille kaikille enskaliinit, joten paljon +++++++++tuulta meille kaikille!
Twiggylle on peukut pystyssä! *bd* Kyllä noi oireet aika lupaavilta kuulostaa. Monet on kertoneet, että ollut koko ajan sellainen olo, että täti tulee, mutta eipä vaan tullutkaan. Barcelona on muuten tosi kiva kaupunki!
Sit unohdin jo mitä muille kuului! Kaameen kiireinen päivä, vaikka olevinaa vapaata ja vielä meno jatkuu, joten palaillaan paremmalla ajalla!
D.
[color=crimson]Minä täällä yritän sopeutua uuteen tilanteeseen. Kun vielä ei tunnu muulta kuin hyvin onnelliselta. Ystävä kyllä pelotteli työkaveriillaan, jolla pahoinvointi jatkui rv:lle 26. Huh! Eli ennättääpä tuota. ;o)
Aurora: toivotaan, että gyne saa asiat selville ja kertoo, että kaikki on kunnossa!
Hämmentäviä oireita cactuksella. Jos se on vatsatautia, niin toivottavasti ei pahene ja jos se ois jotain muuta, niin bdbdbd
Twiggylle paljon plussasäteitä ja hyvää matkaa! Toivottavasti et pääse maistelemaan viinejä... =)
Lokoisia päiviä Jepenille ja kaikille muillekin! Ja tietysti plussatuulia joka suuntaan!
Amy rv 5+0[/color]
PAAAAALJOOOOON ONNEAAAAA +PLUSSASTA+!!!!!!!!
Tosi ihanaa kun aloitit aallon, joten ota minut mukaan!?!
Aurora: Mä olen edelleenkin niiden apteekkien testien kannalla, joten kokeile niitä vaikka ensi kierrossa sitten!
Mä testailin tässä kierrossa ja mulla tuli muistaakseni 3 päivää melkein yhtä tummat viivat, enkä ollut yhtään varma tarkoittaako ovista vei ei, mutta sitten tuli yhtenä päivänä kaksi yhtä tummaa viivaa, niin ei tarvinnut enää miettiä. Ja se ovisplussa tuli kp 15. Sitä ennen olin tikuttanut lähes 8 päivää.... Yritä vielä jaksaa!!!
Täällä kp 22/25-31. Tissit edelleen toooosi kipeet ja lämmöt huitelee 36,7-36,9 paikkeilla. Pelottaa, milloin ne alkaa laskemaan =( Mutta kuitenkin on sellanen olo että olis raskaana, mutta se voi myös johtua siitä että sitä vaan toivoo niin hulluna että menee jo tuntemukset sekasin!!!
Tässä pikainen käynti, nyt katsomaan Lostia....
+++++
Täällä jälleen töissä. Ja pakkohan se oli tulla piipahtamaan ja lukemaan eilisillan kuulumiset ja mitä tähän aamuun kuuluu. Onpas hiljaista, taitaa vielä kaikki Enskat olla untenmailla tai ahkerana työn touhussa, toisin kuin minä:)
Afternoon: Mä olen nyt kolme kiertoa tikutellut ja aina vain selkeitä viivoja muttei lähellekään kontrollin vahvuisia. Maanantaina on omalle gynelle aika, joten toivon että siellä selviää onko testit huijannut mua vai enkö tosiaan ovuloi vai mikä on?! Nyt on kolme päivää testailtu tässä kierrossa ja joka päivä tullut samanlainen selkeä viiva. Oikeastaan näissä kolmessa testailukierrossa ei ole ollut kuin muutama päivä jolloin ei viivaa tullut. Viime kierrossakin tuli 9 päivää putkeen viiva ja sit taas luovutin... No, toivottavasti maanantaina selviää jotain:))
Amy: kyselit jossain vaiheessa että millä tetsaan. Nyt tässä kierrossa Mammaksin testeillä, mutta aconeitakin kokeiltu aiemmin. Apteekin testit vielä testaamatta.
Mukavaa torstaina jatkoa kaikille!
-A- kp13/25- 37