Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaisin kokemuksia syöksy/erittäin nopeista synnytyksistä!

Vierailija
23.02.2006 |

Mitä tapahtui, ehditkö sairaalaan jne..Onko jonkun vauva putkahtanut kotona eteiseen?!?! Itsellä vielä sellainen tilanne, että tulevalla vauvalla sisaruksia, mihis ne yhtäkkiä laittaa :/ Itsellä ko tilanne todennäköisesti edessä, vähän jännittää, joten kaipailisin muiden kokemuksia ja mietteitä!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko 30h siis kamalia supistuksia

voiko seuraava syntyä ihan muutamassa tunnissa?

molempia avitettu tipalla

Vierailija
22/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menin itkussa päin sitten synnytyssaliin (konttasin sinne) niin kätilö verkkaisesti teki kaiken, hymyili että ai joko tekee vähän kipeää. (Olin kontrollissa tunti sitten ja supistuksia ei näkynyt yhtään sillon ruudulla ja olin auki 1 cm:n.) Mua ei naurattanut kun se hitaasti asetteli jotain tumppuja käsiinsä ja käski ottamaan housut pois että tarkistaa tilanteen. Mies sai avitettua ne housut pois ja kun se kätilö sitten vilkaisi alapäätä niin sillä meinas välineet tippua käsistä ja se lähti juoksien hakemaan lääkäriaä. Siis tuossa vaiheessa 9 cm auki ja vauvan pää tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kolmannen kesto ekasta supistuksesta 2h50min. Synnärillä ehdin olla 40min kun en itsekään uskonut mahdolliseksi nopeaa synnytystä.. Enkä ehtinyt mitään kivunlievitystä saamaan, hurja kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä