Kuinka usein näette unta ?
Itse näen melko harvoin, noin joka parin kuukauden välein. En usko, että se johtuisi liian syvästä unesta, koska nukun Noin 5-6 h, mutta kun sitten näen, uni on jotain ihan yliluonnolista, on puhuvaa astiastoa ja tanssivia karhuja 😂😅
Kommentit (14)
Näen unia joka yö. Kirjoitan silloin tällöin unipäiväkirjaa. Sen myötä olen alkanut muistaa unia paremmin. Nykyään muistan unet joka yöltä.
Käsittääkseni jokainen näkee yöllä unia, mutta niitä ei välttämättä aamulla / herätessä enää muista.
Itse muistan uniani varsin harvoin.
Muistan unet melkein joka yö.
Se auttaa, jos heti herättyään ei tee mitään, ei edes käännä kylkeä, vaan alkaa heti yrittää muistaa.
Ihminen näkee unia joka yö, mutta ei aina muista sitä.
Olen ymmärtänyt ihmisen näkevän unia usein, mutta unohtavan ne helposti. Siksi jotkut kokevat, etteivät näe unia. Ketjussa joku mainitsi uniiväkirjan. Sellainen kuulemma parantaa unien muistamista ja sen ymmärtämistä, miten usein niitä oikeasti nähdään.
Näen joka yö unia. Ennen muistin kaikki unet mutta viimeisen kymmenen vuoden aikana olen alkanut unohtaa. Nykyään herätessä uni pysyy mielessä ehkä 2 minuuttia ja sitten en muista enää mitään.
Joka ikinen yö ja monta unta. Lisäksi eläydyn niihin eli kerran ajoin polkupyörää ja aamulla täkki oli poikittain ja kerran väistin junaa ja putosin lattialle;)
Minä näen jopa jatkokertomusunia eli jos herään yöllä niin sama uni jatkuu kun nukahdan uudestaan. Ensimmäinen uni jonka muistan täysin oli noitapainajainen jonka näin 3v. Joskus myös seuraan uniani vähän niinkuin ulkopuolelta ja mietin siinä unessa että onpas outo uni, kuka muka näkee tälläisiä unia tai tätä unta en kyllä halua enää nähdä. Uni voi myös jäädä jumiin eli sama uni alkaa uudestaan ja uudestaan.
Kyllähän unia näkee joka yö mutta vasta heräämis vaiheessa jotain muistaa. Tykkään unistani.
Aika usein. Kerran näin unta puista, joissa oli hampurilaisia. :D