Mahdotonta löytää hyvä seksisuhde!
Ainakin todella vaikeaa! Olen nainen ja ikisinkku, sillä hyvää kumppania ei ole ainakaan vielä löytynyt. Kaipaan kuitenkin seksiä, mutta silläkin saralla sopivan miehen löytäminen on vaikeaa. Tiedän mitä on hyvä seksi, ja usean eri miehen "testauksen" jälkeen ei kemiat vain ota kohdatakseen seksissä! En haluaisi joutua kovin montaa "testaamaan" sopivaa löytääkseni. Mikä neuvoksi?
En kirjoittanut tätä seksi osioon siitä syystä, että tässä ei nyt kuitenkaan puhuta itse seksistä, ja täällä puolella saa parempia vastauksia. Seksi palstalla on enemmän friikkejä.
Kommentit (42)
Miten te hankitte noita seksisuhteita käytännössä? Katsotteko sopivan näköisen miehen ja ehdotatte heti alkumetreillä seksiä? Ja jos se sattuisi olemaan hyvää (miten sekin määritellään, mikä on hyvää?), niin ehdotatte uutta sessiota?
Vai oletteko pitempään kiinnostuneita jostain miehestä, ja kun ette saa häntä vakavampaan suhteeseen, niin suostutte sitten vähempäänkin, eli seksisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että pitää olla seksisuhde? Miten helvetissä se on niin tärkeätä? Yhtä hyvä mieli tulee säännöllisestä suklaan syönnistä.
Suklaa lihottaa, seksi ei.
15.: Itse tullut lähinnä netistä noita hankittua, kerron heti suoraan mitä etsin. Katson jonkun sopivan oloisen ja näköisen jonka kanssa synkkaa ihan ok, sitten tapaan kerran pari kahvilla katsoakseni miltä mies vaikuttaa. Jos on vielä siinä vaiheessa vahvoilla, menee makkarin puolelle.
Vierailija kirjoitti:
...., ja täällä puolella saa parempia vastauksia. Seksi palstalla on enemmän friikkejä.
Jossain on vielä friikimpää kuin täällä?
Voisit edes kertoa että minkälaista seksiä sitten haluat kun ei kemiat ole kohdanneet.
Villi veikkaus on että siihen pitää ainakin sisältyä pitkät esileikit, nuoleminen ja lähetyssaarnaaja-asento.
Ne ei ole niitä miesten suosikkijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei halua seksisuhdetta, ne haluaa aina parisuhteen. En halua hempeilyä ja romanttista lepertelyä, pelkkä seksi kiinnostaa. Missä on kaikki sitoutumiskammoiset miehet?
harrastaa yhden yön juttuja, ei seksisuhteita.
Itse löysin panokaverini ystävän kautta. Ekan kerran menin hänen luokseen yöksi ja koska en myöskään halunnut koeajaa heti (en siis ollut sheivannut ja vähän maistissa) hoitelin hänet. (Jäin hänen sanojensa mukaan kiinnostavaksi, kun ei maaliin asti heti päässyt)
Yöksi sai jäädä ja halia aamulla, mutta muuten ei nähty kuin baarissa tai hänen kämpillään. Siinä sitten vuoden aikana "koulutin" hänestä minulle sopivan rakastajan.
Suhde toimi hyvin, kunnes ihastuin nykyiseen aviomieheeni ja tottakai lakkasin pitämästä yhteyttä panokaveriin. Aviomies on vielä parempi, koska on myös opetettu mistä minä pidän sängyssä ja lisäksi on tunteet mukana :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus seksi on mieleeni, mutta haluaisin kuitenkin että mies "tietää mitä tekee", ja ainakin välillä ottaa kunnolla. Kyllä minulta löytyisi myös kokeilunhalua. Toki ensimmäisellä kerralla on monen kanssa alkujännitystä, eikä yllä parhaimpiin suorituksiin, mutta näin on käynyt myös suhdetta jatkaessa. Mistä te seksisuhteisiin tai yhden yön juttuihin tyytyväiset olette löytäneet partnerinne? Itse olen suosinut baareja ja Tinderiä :)
Ap
Jaa että sinusta ihan perusseksiä on sellainen jossa mies ottaa naisen kunnolla.
Et tainnut nähdä sitä Iltasanomien tutkimustulosta jonka mukaan miesten suosikkiasento on nainen päällä.
Kyllähän sitä saattoi jo otsikon luettuaan arvata että AP:n suosikkijuttuja eivät ole ainakaan ratsastaminen ja suihinotto, koska sellaiset naiset jotka niistä tykkäävät löytävät kyllä varmasti miehen jolle nämä asiat kelpaavat.
Mutta nainen joka haluaa itse tehdä vaan vähän (tyyliin joskus ottaa suihin vaihteeksi tai joskus vaihteeksi ratsastaa päällä, mutta enimmäkseen miehen pitäisi olla aktiivisena siinä) niin voin kuvitella että näillä naisilla on jo tosiaan vaikeampaa löytää kumppania.
Omalla kohdallani voisin olla korkeintaan sataprosenttisen aktiivinen, eli sellaisessa suhteessa jossa nainen antaisi minun tehdä sitte ihan kaiken, eli hän ei haluaisi ikinä edes koskea vehkeeseeni, se voisi jopa toimia.....mutta sellainen nainen joka joskus voi ratsastaa tai ottaa suihin, mutta enimmäkseen haluaa miehen tekevän jutut.....ei innosta.
Silikonirinnat ja rasvaimu. Sitten löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus seksi on mieleeni, mutta haluaisin kuitenkin että mies "tietää mitä tekee", ja ainakin välillä ottaa kunnolla. Kyllä minulta löytyisi myös kokeilunhalua. Toki ensimmäisellä kerralla on monen kanssa alkujännitystä, eikä yllä parhaimpiin suorituksiin, mutta näin on käynyt myös suhdetta jatkaessa. Mistä te seksisuhteisiin tai yhden yön juttuihin tyytyväiset olette löytäneet partnerinne? Itse olen suosinut baareja ja Tinderiä :)
Ap
Jaa että sinusta ihan perusseksiä on sellainen jossa mies ottaa naisen kunnolla.
Et tainnut nähdä sitä Iltasanomien tutkimustulosta jonka mukaan miesten suosikkiasento on nainen päällä.
Kyllähän sitä saattoi jo otsikon luettuaan arvata että AP:n suosikkijuttuja eivät ole ainakaan ratsastaminen ja suihinotto, koska sellaiset naiset jotka niistä tykkäävät löytävät kyllä varmasti miehen jolle nämä asiat kelpaavat.
Mutta nainen joka haluaa itse tehdä vaan vähän (tyyliin joskus ottaa suihin vaihteeksi tai joskus vaihteeksi ratsastaa päällä, mutta enimmäkseen miehen pitäisi olla aktiivisena siinä) niin voin kuvitella että näillä naisilla on jo tosiaan vaikeampaa löytää kumppania.
Omalla kohdallani voisin olla korkeintaan sataprosenttisen aktiivinen, eli sellaisessa suhteessa jossa nainen antaisi minun tehdä sitte ihan kaiken, eli hän ei haluaisi ikinä edes koskea vehkeeseeni, se voisi jopa toimia.....mutta sellainen nainen joka joskus voi ratsastaa tai ottaa suihin, mutta enimmäkseen haluaa miehen tekevän jutut.....ei innosta.
Ja sä ajattelit, että tää sun näkemys kiinnostaa koska...?
Sama juttu täällä :( Miehen tulisi olla luotettava, katseenkestävä ja aktiivinen sängyssä. Olen itse nainen, joka haluaisi monipuolista, hyvää seksiä, jossa toinen huomioidaan. On vain hyvin vaikeaa löytää miestä, jota kiinnostaisi se tulenko minä seksissä vai en.
Olenkin päättänyt nyt tyytyä kokonaan ikisinkkuuteen ilman seksielämää, koska yhden illan juttuja en halua harrastaa ja parisuhteeseen en koskaan kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu täällä :( Miehen tulisi olla luotettava, katseenkestävä ja aktiivinen sängyssä. Olen itse nainen, joka haluaisi monipuolista, hyvää seksiä, jossa toinen huomioidaan. On vain hyvin vaikeaa löytää miestä, jota kiinnostaisi se tulenko minä seksissä vai en.
Olenkin päättänyt nyt tyytyä kokonaan ikisinkkuuteen ilman seksielämää, koska yhden illan juttuja en halua harrastaa ja parisuhteeseen en koskaan kelvannut.
Eli toisin sanoen miehen pitäisi tehdä kaikki työ sängyssä ja naisen vaan rentoutua.
-mies-
Vierailija kirjoitti:
Se nimenomaan on mahdotonta, koska ne sängyssä parhaimmat miehet on niitä naisen muutenkin huomioon ottavia, jotka sitten eivät pelkkään seksisuhteeseen halua jäädä.
Ja käänteisesti nainen ei halua sitoutua mieheen jos seksi on huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen miehen pitäisi tehdä kaikki työ sängyssä ja naisen vaan rentoutua.
-mies-
Eli et lukenut kommenttiani vaan halusit tietoisesti tehdä väärän tulkinnan kommentistani!
Olen ollut aina aktiivinen sängyssä, mutta en oikein jaksa sellaista seksiä enää, jossa mies haluaa minun olevan pelkästään päällä, ottavan suihin 15 min ennen yhdyntää ja miehelle on lopulta se ja sama tulenko.
Ei se ole normaalia hyvää seksiä, jossa minä olen joku elävä seksinukke miehelle.
lll kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja sä ajattelit, että tää sun näkemys kiinnostaa koska...?
Yritin palauttaa AP:ta maanpinnalle. Hän on ilmeisesti sitä mieltä että hänen toiveensa löytää mies joka jatkuvasti ottaa hänet sängyssä kun hän vaan makaa selällään passiivisesti ei ehkä olekaan sellainen vaatimus johon jokaisen miehen luulisi pystyvän/kiinnostuvan. Vika voi olla ihan hänen toiveessaan....ei niissä miehissä.
Uranainen40v kirjoitti:
Silikonirinnat ja rasvaimu. Sitten löytyy.
Mihin rasvaimu jos on mittojen mukaan se klassinen tiimalasivartalo, hoikka ja rinnat C-kuppi? Ja eikö luomurinnoilla nainen enää miehille kelpaa edes seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen, joka haluaisi monipuolista, hyvää seksiä, jossa toinen huomioidaan. On vain hyvin vaikeaa löytää miestä, jota kiinnostaisi se tulenko minä seksissä vai en.
Onko näitä miehiä paljonkin?
t. naiset ensin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen, joka haluaisi monipuolista, hyvää seksiä, jossa toinen huomioidaan. On vain hyvin vaikeaa löytää miestä, jota kiinnostaisi se tulenko minä seksissä vai en.
Onko näitä miehiä paljonkin?
t. naiset ensin
Varattujahan ne sitten taitaa pääosin ilmeisesti olla. Koska kuka nainen haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, joka EI ota naista huomioon ja on huono seksissä?
Mun fuckbuddy ei vakuuttanut ihan eka kerralla. Kemiaa oli mutta itse akti oli vähän no, vaivaannuttava. Jatkoimme ja jo kolmannella kerralla taso oli noussut huomattavasti ja sen jälkeen sitten ihan mieletöntä ilotulitusta. Kerroin ja näytin mitä haluan ja pyysin häntäkin kertomaan. Minun mielestä ei ole realistista odottaa seksiltä tuntemattoman kanssa ihmeitä. Ja toisaalta tietty vetovoima pitää olla eli ei kokeilla IHAN kaikkia :D