Mahdotonta löytää hyvä seksisuhde!
Ainakin todella vaikeaa! Olen nainen ja ikisinkku, sillä hyvää kumppania ei ole ainakaan vielä löytynyt. Kaipaan kuitenkin seksiä, mutta silläkin saralla sopivan miehen löytäminen on vaikeaa. Tiedän mitä on hyvä seksi, ja usean eri miehen "testauksen" jälkeen ei kemiat vain ota kohdatakseen seksissä! En haluaisi joutua kovin montaa "testaamaan" sopivaa löytääkseni. Mikä neuvoksi?
En kirjoittanut tätä seksi osioon siitä syystä, että tässä ei nyt kuitenkaan puhuta itse seksistä, ja täällä puolella saa parempia vastauksia. Seksi palstalla on enemmän friikkejä.
Kommentit (42)
Millaista seksiä kaipaat, jos et löydä hyvää useaakaan miestä testaamalla? Ehkä mä en sit tiedä mitä on hyvä seksi, mutta mun mielestä lähes kaikkien kanssa on ollut hyvää :)
Toimi niin kuin etsisit parisuhdetta. Alkaa seksisuhteita löytyä, hyviäkin. Riski parisuhteen löytämiselle on hyvin pieni.
Se nimenomaan on mahdotonta, koska ne sängyssä parhaimmat miehet on niitä naisen muutenkin huomioon ottavia, jotka sitten eivät pelkkään seksisuhteeseen halua jäädä.
Sama. Hirveetä räpeltämistä, puuduttavaa jyystämistä tai vaivaannuttavaa ja teennäistä sänkyjumppaa. Tyydyn nykyään omiin sormiin ja kuvitelmiin.
Syynä on sinun yhdyssanojen holtiton katkominen, se kielii kärsimättömyydestä, jota tuot esiin myös sängyssä. Hyvät ja kärsivälliset rakastajat aistivat tämän sinusta eivätkä lähesty sinua.
Et vaikuta kovin hyvältä seksikumppanilta, eli kyllä vika taitaa olla sinussa. Kannattaa vaan tyytyä sooloseksiin.
Pitäisi testata samaa miestä useammin.
Mulla on reilun 2 vuotta ollut loistava seksisuhde entisen työkaverin kanssa. Kun molemmat tykkäämme toisistamme, luotamme toisiimme ja kemiat kohtaavat, seksi on vain älyttömön hyvää. Emme ole toisillemme itsestään selvyyksiä, kun suhde on seksisuhde, mutta silti niin tuttuja, että toisen lähellä olo on luontevaa.
Vierailija kirjoitti:
Syynä on sinun yhdyssanojen holtiton katkominen, se kielii kärsimättömyydestä, jota tuot esiin myös sängyssä. Hyvät ja kärsivälliset rakastajat aistivat tämän sinusta eivätkä lähesty sinua.
Mistä oma possessiivisuffiksin käyttämättömyytesi kertoo?
Ihan perus seksi on mieleeni, mutta haluaisin kuitenkin että mies "tietää mitä tekee", ja ainakin välillä ottaa kunnolla. Kyllä minulta löytyisi myös kokeilunhalua. Toki ensimmäisellä kerralla on monen kanssa alkujännitystä, eikä yllä parhaimpiin suorituksiin, mutta näin on käynyt myös suhdetta jatkaessa. Mistä te seksisuhteisiin tai yhden yön juttuihin tyytyväiset olette löytäneet partnerinne? Itse olen suosinut baareja ja Tinderiä :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä oma possessiivisuffiksin käyttämättömyytesi kertoo?
Siitä, että en yritä omistaa seksikumppania :-)
Ei siinä auta muu kuin testaaminen, valitettavasti. Itse elin nuoresta asti pitkässä parisuhteessa, ja ajattelin seksin olevan hyvää. Eron jälkeen minulla oli kuitenkin muutamia panokavereita, ja vasta neljäs näistä antoi mulle uuden merkityksen hyvälle seksille. :D Suosittelen siis kokeilemaan ja testaamaan!
Kylläpä tällä palstalla onkin saatu vuosien mittaan luotua illuusio siitä, että seksi olisi sellaista rakettitiedettä, ja näin ollen perusteltua oma nirsoutensa, ja se, että "ei kelpaa mulle". Jos asia on mahdotonta niin sitten se on, vittuakos täällä valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä auta muu kuin testaaminen, valitettavasti. Itse elin nuoresta asti pitkässä parisuhteessa, ja ajattelin seksin olevan hyvää. Eron jälkeen minulla oli kuitenkin muutamia panokavereita, ja vasta neljäs näistä antoi mulle uuden merkityksen hyvälle seksille. :D Suosittelen siis kokeilemaan ja testaamaan!
"Hydrauliikan Maailma testaa; Panokaverit. Kesän 2016 suosituimmat reissukikkelit kovassa testissä"
Sama ongelma! En enää jaksa edes etsiä.
Mikä siinä on että pitää olla seksisuhde? Miten helvetissä se on niin tärkeätä? Yhtä hyvä mieli tulee säännöllisestä suklaan syönnistä.
Miehet ei halua seksisuhdetta, ne haluaa aina parisuhteen. En halua hempeilyä ja romanttista lepertelyä, pelkkä seksi kiinnostaa. Missä on kaikki sitoutumiskammoiset miehet?
Koska vaan naiset kykenee tunteettomaan seksiin.
Mahdotonta löytää minkäänlaista seksisuhdetta
T. tavallinen mies