Mitä mieltä olet Radio Nova juontajasta Nina Backman ?
Mitä mieltä olet Radio Nova juontajasta Nina Backman ?
Kommentit (60)
Harvemmin mallina työskennelleet ihan mitään hirveän rumia on. Pääasia kuitenkin että hoitaa hyvin työnsä.
Vierailija wrote:
Melko ruma otus.en panis!
Tämäpä olikin tärkeä tietoa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Entisillä juontopareilla Anssi+Niina ja Jaajo+Anni sama dynamiikka: tyhjäpää nainen kikattelee ja sekoilee ja leuhkankuuloinen mies ojentaa ja piilov.ttuilee. Ketään näistä ei jaksa kuunnella.
Yli 70% naisista on tyhjäpäitä. Tunnetuimpia Esim. Ohisalo, Sointu Virta, iris suomela,ja sofii oksanen, lii ambersson.jne
ketä nämä 30% sitten on?
Vierailija wrote:
Newö höörd
On tehnyt pitkän uran radiossa mm. Voicessa ja Radio Novassa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Entisillä juontopareilla Anssi+Niina ja Jaajo+Anni sama dynamiikka: tyhjäpää nainen kikattelee ja sekoilee ja leuhkankuuloinen mies ojentaa ja piilov.ttuilee. Ketään näistä ei jaksa kuunnella.
Yli 70% naisista on tyhjäpäitä. Tunnetuimpia Esim. Ohisalo, Sointu Virta, iris suomela,ja sofii oksanen, lii ambersson.jne
Sukupuolittunutta ja seksististä sontaa.
Olen todella yllättynyt miten näin moni ei pidä hänestä. Osalla pakko olla syynä kateus kun kyseessä hyvinvoivan ja onnellisen oloinen kaunis nainen. Minä olen jo pitkään kokenut hänen olevan juuri sellainen kuin toivon naisen olevan. Hänen ulkonäkö+luonne+älykkyys kombo on ihan täydellinen. Hyvä esiintyjä kaikin puolin, aivan eri tason itsevarmuus ja karisma kuin muilla vapuilla ja kumppaneilla.
Vierailija wrote:
Yllättävää nähdä tämä vanha keskustelu nostettuna
Jollekin ylilautajonnelle ilmeisesti taas tärkeää herjata naisia.
Musta toi vaikuttaa ihan fiksulta ja hauskalta. Haastatteluissa näkyy myös pitkään radiojuontajana toimimisen tuoma kokemus.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
ketä nämä 30% sitten on?
Ne on niitä kunnollisia tunnollisia perheen äitejä,pois lukien yh äidit,he eivät yllä älyllisten naisten joukkoon.
En kuuntele Novaa. Sitä paitsi se on Niina.
Välillä on kiva kuunnella ja välillä pitää pitää taukoa. Kertoilee usein omia juttujaan ja kyllä niitä välillä kuuntelee.
Joo, nyt menee taas radiokanava vaihtoon. N.B.: "Painaako hedelmäpussi enemmän solmulla kuin ilman? Piti oikein testata tämä!"
Voi luoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella yllättynyt miten näin moni ei pidä hänestä. Osalla pakko olla syynä kateus kun kyseessä hyvinvoivan ja onnellisen oloinen kaunis nainen. Minä olen jo pitkään kokenut hänen olevan juuri sellainen kuin toivon naisen olevan. Hänen ulkonäkö+luonne+älykkyys kombo on ihan täydellinen. Hyvä esiintyjä kaikin puolin, aivan eri tason itsevarmuus ja karisma kuin muilla vapuilla ja kumppaneilla.
En nyt tiedä älykkyydestä kun ihän itse mainitsi jossain radiolähetyksessä että on vain peruskoulun käynyt.. Mielestäni Minnan älykkyys on ihan toista luokkaa. Aika erikoista mielestäni että niin erilaiset ihmiset pääsee hyväpalkkaiseen radiotyöhön, aika hyvä säkä käynyt.
Huomaa kyllä koulutuksen puutteen...nuorena teki muksun Vallu Valpiolle...
Suhteilla sittemmin edennyt ilmeisesti. Äly ei ainakaan loista. Olisipa Nanna jäänyt päivälähetykseen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta NB on ok, mutta NovN Suvi H on siis vaan oikeasti tyhmä. Vai voiko ihminen vaan esittää noin yksinkertaista, kuin mitä hän.
Molemmat samasta kanalasta. Miksi näitä päästetään kaakattamaan valtakunnanlaajuiselle kanavalle.
Ilmaisuissaan pääosin ihan riittävän selkeä, joskus ehkä vähän hassutteleva. Kaikkea ei kannatta ottaa ehkä ihan niin vakavasti. Ohjelmiin kuuluu joskus kevyempiäkin osuuksia.
Olen pitänyt. Ihan pirteä ja positiivinen tapaus.
Kuuntelen mielelläni Minnaa, Kimmoa ja Niinaa, heidän jälkeensä vaihdan aina kanavaa. Kaikki kolme mukavia, luontevia juontajia. Toivon, että jaksavat pysyä työssään, että minä jaksan pysyä omassani!
Kuuntelen todella mielelläni Kimmoa ja Minnaa mutta pakko vaihtaa kanavaa kun Niina tulee ääneen. Ei millään tavalla aito tai välitön, ei vaan jaksa sitä tekoesitystä. Niina, lopeta esittäminen ja aiheiden liiallinen käsikirjoittaminen, ole luonnollinen niin se myös välittyy kuulijalle. Ota oppia edellisen ja seuraavan aikaslotin juontajista.
Newö höörd