Mitä mieltä olet Radio Nova juontajasta Nina Backman ?
Mitä mieltä olet Radio Nova juontajasta Nina Backman ?
Kommentit (60)
Niin ärsyttävä juontaja. Huokailee ja kitisee. Enemmän se Anssi ärsyttää.
S häiritsee. Se ei sovi radioon, odotan koko aika millon tulee sanoja joissa s kirjain.
miks novan piti uudistaa juontajat. Marco oli hyvä, Katja hyvä, Ivan ja Tuomas hyviä. Heittäisivät hittoon sen Vapun ja Niinan.
Mun nimeni ei kyllä ole Nina Backman, mutta en pidä Radio Novan juontajasta.
Mä tykkäsin Katjasta ja Ilestä!! :)
Sari oli paras! Annikka ärsyttävin.
Niina jees.
Niinasta tykkään kovasti :D Kiva nauru ja puheääni.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä vitsin murjasit! Ai saatana ku naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele sinä kirjoittamaan ymmärrettävästi.
Pärjään hänen kanssaan, hän ja Anssi ovat ihan hyviä. Katjaa jäi ikävä, hyvää läppää ja novan mittapuulla hyviä biisejä soitteli.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele sinä kirjoittamaan ymmärrettävästi.
Mitä et tosta lauseesta ymmärrä? Mä ainakin tajuun. Googletapa sellainen sana kuin "murjaista", niin saat selityksen. Jos johonkin muuhun sanaan kompastuit, niin samalla kaavalla selviää, eli Googleen vaan.
Mä tykkään. Anssilla pikkasen liian leuhka tyyli. Ile oli hyvä, samoin Katja. Vapun maiskutus ärsyttää.
Kukaan radio novalta ei ole hyvä juontaja. Kaikilla surkeat jutut.
Tänään vahingossa oli Nova auki ja mitä sontaa ja tekonaurua sieltä tuli. Kanava meni vaihtoon. Ihmettelen miten tuollaisia juontajia ylipäätänsä pidetään duunissa. Tällä Niinalla oli hevosen naurua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt taisi pilkka osua neidin omaan nilkkaan! Jos Ninan mielipidettä olisi kysytty, olisi hänen nimensä edessä ollut pilkku. Ilman pilkkua lause tarkoittaa mitä mieltä muut ovat Ninasta. Opettele pilkkusäännöt ennen kuin tulet pätemään.
En tiedä onko tämä Niinan ja Anssin iltapäivä ohjelma yhtään parantunut, kun lopetin kuuntelemisen aikoja sitten! Oli niin lapsellisia juttuja tekonauruineen. Hyvät juontajat saa pysymään kanavalla! Kun 10 tuntia päivässä kuuntelen radiota, niin kyllä sieltä parhaat erottuu! Olkaa aitoja, älkää esittäkö tekopirteää, niin voisin joskus kuunnella!
Kaunis.