Jos saisit nyt lapsen, minkä nimen hänelle antaisit?
Tähän voi vastata ihan velatkin, kuviteltu tilanne vain ;D sanokaa tytölle ja pojalle molemmille, pelkkä kutsumanimi riittää, ei tarvi toisia nimiä alkaa miettimään.
Kommentit (111)
Tyttö ois Aurora Emilia ja poika Lucas Matias tai Benjamin Joonatan, ehkä.. mutta minulla lapsiluku jo täynnä joten nimet jää käyttämättä :)
Haluaisin antaa jonkun isoisovanhempani nimen, joten tyttö olisi joko Matilda, Sofia, Josefiina tai Emilia. Poika olisi Eevert, Eemil, Heikki tai Eero.
Marie olis superkaunis nimi, tai sitten Elise! Muita ihania perinteinen Emilia ja ruotsalaisempi Amelia, oioi. Harmi kun en penskoja hommaa :D
Ainiin ja sitten poika... olis varmaan Joel.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin antaa jonkun isoisovanhempani nimen, joten tyttö olisi joko Matilda, Sofia, Josefiina tai Emilia. Poika olisi Eevert, Eemil, Heikki tai Eero.
Siis uskomatonta, mä olen miettinyt noita ihan samoja tyttöjen nimiä! :D
Taimi tai Anja. Pojalle antaisin saman nimen kuin omalla pojalla on, en vain keski parempaa ja toiseksi paras on toisella pojalla, eli nuoremmalla. En sano mikä on oikea nimi, mutta ne ovat sellaisia ajattomia nimi, tyyliä Mikko tai Ville. Mutta jos tulisi kolmas poika, hän olisi varmaan Pekka. Olen kyllä jo liian vanha saamaan lapsia omasta mielestäni.
Tyttö olisi Leila tai Freia. Poika Eliot tai Theo
no Emma olis sellanen itselleni tärkeä nimi.. en haluaisi sitä etunimeksi mutten myöskään halua kolmea nimeä, ja harvaan nimeen Emma sopii toiseksi nimeksi ilman, että olis vielä sitten 3. nimi myös. Esim. vaikka Amanda Emma... onhan se aika tönkkö, kun taas Amanda Emma Josefiina olis paljon parempi. :D
Ei aavistusta. Ei ikinä päästäisi yhteisymmärrykseen miehen kanssa nimestä.Tykätään täysin erilaista.
Tyttö olisi Alma Liisa Viola ja Poika Iisak Arvi Olavi
Tyttö olisi Laura, Eeva, Maija, Kaisa tai Paula
Poika olisi Heikki, Lauri tai Eero. Kalle ja Antti olisivat myös hyviä nimiä, mutta suvussa on jo sen nimisiä.
Tytöstä tulisi Aili, pojasta Viljo. Molemmat nimet suvusta.
Annabella ja Alexander, taikka Aina ja Alvar
tyttö olisi Melania ja poika Donald.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö olis Maria, Milla, Linda, Sonja, Elina tai Elisa.
Poika olis ehkä Ville.... tykkään näistä perinteisistä nimistä, jotka ei oo nyt niin ''in'' :)
Itse asiassa juuri nuo nimet ovat hyvinkin "in". Olen opettaja, ja kaikkia näitä nimiä löytyy oppilaiden joukosta, osaa useampikin.
Vapahtaja. Koska ilmeisesti sitä ei sitten olisi mikään tunnettu abortinmuotokaan tappanut, ja vielä ilman hedelmöitystä olisi saanut alkunsakin, niin pakko sillä olisi jotain profetia-arvoa olla.