Playboy-tähti pilasi ulkonäkönsä lapsia hankkimalla
Aivan jäätävät tuhot vatsan alueella: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001176021.html Hieno juttu, että arvon kieltäminen toimii defenssinä.
Kommentit (7)
Arvon kieltäminen? Kieltääkö hän arvon vai kertooko että lapsi on arvokkaampi. Tiedän ettei vela (?) pysty ymmärtämään lapsen arvoa, mutta vaihtaisitko sinä vaikkapa miehesi tai vanhempasi timmiin vatsaan, jos joutuisit valitsemaan?
Mulle kävi sama juttu. Vatsani on aivan kamala, suoranainen seksintappaja. Toki lapseni ovat ihania, mutta jos ero tulisi, niin uuden miehen löytyminen ei enää olisikaan niin varmaa.
Yllättävää että kerrankin joku julkkis näyttää venyneen vatsansa. Yleensä heillä on kaikilla timmi sixpäkki jo heti seuraavana päivänä. Eiköhän tuokin rahalla saisi vatsansa kuntoon saman tien, jos vain haluaisi.
Joo hirveetä. Elämä Hefnerin horona ja mammanpoikien pällisteltävänä tissibeibenä vääjäämättömään rupsahtamiseen saakka olis hei paljon glamourimpaa kuin joku tasapainoinen perhe-elämä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi sama juttu. Vatsani on aivan kamala, suoranainen seksintappaja. Toki lapseni ovat ihania, mutta jos ero tulisi, niin uuden miehen löytyminen ei enää olisikaan niin varmaa.
No jo on sinulla kurjaa! XD Et kehtaisi vatsaasi näyttää mahdolliselle uudelle miehelle, häpeät, piilottelet ja itket sitä jo etukäteen.. Voi raukkaa.. Minunkin vatsanahkani on löysä kolmen lapsen jälkeen, mutta en ole keksinyt vielä hävetä sitä. Olen muutakin kuin vatsanahkani ja jos se miestä tai muita häiritsee, niin se on heidän ongelmansa. En ole jaksanut tehdä edes siitä mitään numeroa ja tuskinpa tekisin sittenkään jos mieheni kanssa eroaisimme ja uuden miehen kanssa vaatteet päältä riisuttaisiin aikanaan. Seksintappaja ei vatsani ole, vaan uskon, että mies edes kiinnittäisi huomiota siihen kun on muutakin mitä katsoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on sinulla kurjaa! XD Et kehtaisi vatsaasi näyttää mahdolliselle uudelle miehelle, häpeät, piilottelet ja itket sitä jo etukäteen.. Voi raukkaa.. Minunkin vatsanahkani on löysä kolmen lapsen jälkeen, mutta en ole keksinyt vielä hävetä sitä. Olen muutakin kuin vatsanahkani ja jos se miestä tai muita häiritsee, niin se on heidän ongelmansa. En ole jaksanut tehdä edes siitä mitään numeroa ja tuskinpa tekisin sittenkään jos mieheni kanssa eroaisimme ja uuden miehen kanssa vaatteet päältä riisuttaisiin aikanaan. Seksintappaja ei vatsani ole, vaan uskon, että mies edes kiinnittäisi huomiota siihen kun on muutakin mitä katsoa. :)
No jos vatsasi on tuota tasoa kuin aloituksessa, aivan varmasti jäisi juttumme siihen.
Luulin, että hän olisi juuri synnyttänyt, mutta lapsethan ovat 6 ja 2... o.O Mies hymyilee ainakin urheana vieressä.