Nainen on kauneimmillaan 21-vuotiaana
Siksihän ne missitkin on suunnilleen sen ikäisiä.
Terveisin nelikymppinen mies
Kommentit (22)
Hmm, tapauskohtaista. Minä kyllä itse olin mielestäni kaunein juuri 21-vuotiaana.
T. N29
Miehet ovat kauneimmillaan 5-vuotiaina. Niin lutusia:)
No ei päde ainakaan mun kohdalla. 21 vuotiaana olin liian laiha, rumahampainen ja huonosti pukeutuva naisenalku, jota kukaan mies ei toista kertaa katsonut. Nyt 38v, on rahaa panostaa ihan eritavalla ulkonäköön ja itseluottamus on paljon korkeammalla, vientiä olisi niin että heikompia hirvittää.
Mulla oli aivan jäätävä akne vielä silloin. Muutama vuosi eteenpäin niin kaunistuin.
Toivom tosiaan ettei väite pidä paikkaansa.. Jaiks!
N21
Miehet taas on komeimmillaan 25-vuotiaana. On silloin jo miehennäköinen, mutta kuitenkin vielä rypytön ja hiukset yleensä vielä kasvaa.
Mies on komeimmillaan siinä 20-vuotiaana. Sen ylittävät ukot ovat oksuja ja en sellaista huolisi.
Niinno, jos tykkää lapsen näkösistä. Ja riippuu muutenkin paljon ihmisestä, että minkä ikäisenä on kauneimmillaan/komeimmillaan. Siihen vaikuttaa moni muukin asia kuin ikä.
Vierailija kirjoitti:
Niinno, jos tykkää lapsen näkösistä. Ja riippuu muutenkin paljon ihmisestä, että minkä ikäisenä on kauneimmillaan/komeimmillaan. Siihen vaikuttaa moni muukin asia kuin ikä.
Tässähän näitä lapsennäköisiä on. http://www.iltalehti.fi/viihde/2016050821534624_vi.shtml
Niinno. Poikaystävän mielestä olen kaunistunut neljässä vuodessa ja sanoipa yks sen kaverikin, että olen nykyään kauniimpi kuin ennen. Kai se kauneus on sitten katsojan silmässä.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän näitä lapsennäköisiä on. http://www.iltalehti.fi/viihde/2016050821534624_vi.shtml
leveälanteisia naisia. ei noita voi lapsina enäää pitää.
Vierailija kirjoitti:
No ei päde ainakaan mun kohdalla. 21 vuotiaana olin liian laiha, rumahampainen ja huonosti pukeutuva naisenalku, jota kukaan mies ei toista kertaa katsonut. Nyt 38v, on rahaa panostaa ihan eritavalla ulkonäköön ja itseluottamus on paljon korkeammalla, vientiä olisi niin että heikompia hirvittää.
Paras potentiaali sinussa on kuitenkin jo kauan sitten taakse jäänyttä aikaa. Vertaa tilannetta vaikka mieheen, joka on vahvimmillaan n. 30-vuotiaana. Jos mies aloittaa treenaamisen vasta myöhemmällä iällä, hän on silloin vahvempi kuin nuorempana, mutta on silti oikein sanoa, että mies on vahvimmillaan 30-vuotiaana. Aivan kuten on oikein sanoa, että nainen on kauneimmillaan parikymppisenä.
No mutta tämähän me jo tiedettiin. Olet tehnyt vuosien varrella niin monta provoa samasta aiheesta, ettei tältä faktalta ole voinut välttyä.
Mä olin 17-vuotiaana aknenaamainen ja 7kg lihavampi kuin nykyään.
Terveisin nainen 31v
Mies on parhaimmillaan 17-19 -vuotiaana.
Vanhat miehet ovat lihavia, kaljuja ja rumia. :(
Minusta mies on komeimmillaan n. 30-vuotiaana. Paitsi että 20-vuotiaana olin sitä mieltä, että kolmekymppiset on kamalan vanhoja ;). Mutta siis nyt kun itse olen kohta 50 v, niin kolmekymppiset miehet viehättävät silmää eniten. Nelikymppiset on kyllä jo auttamatta tippuneet kelkasta.
Minusta mies on komeimmilaam koko ikänsä silloin kun hän on nuorena komea. Ainakin minun mieheni on komea vielä tämän 45v jälkeenkin ja silloin 26 hän oli erityisen komea. Naisista en osaa sanoa. Omasta mielestäni en ole kaunis nyt enkä ruma. Kauniimpi olin varmaankin 19v kuin nyt mutta en välttämättä kauneimillani.
Naisen tekemä aloitus, oikeat miehet tietävät naisen olevan kauneimmillaan 17-vuotiaana.