Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää ihmiset jotka esittävät todellisuutta parempaa

Vierailija
10.05.2016 |

Argh!! Tunnen yhden naisen, joka on olevinaan niin hieno, koulutettu ja rikas ihminen. Käyttää kalliita vaatteita (joista ei maksa mitään, ammattinsa puolesta), käy hienoissa ravintoloissa syömässä ja juomassa shampanjaa etc. Puhuu korkeasta koulutuksesta, vähättelee ihmisiä jotka ovat kouluttautuneet keskiasteella tai tekevät ns. duunarin hommia, esim. raksamiehet, (lähi-)hoitajat... Itse hän on opiskellut silloisessa kauppaopistossa eli nykyajan toisella asteella, ei tiedä mitä opinnäytetyö tarkoittaa, ei ymmärrä keraamisen ja induktiolieden eroa. Esittää kovin urheilullista, päivittää Faceen aina kun on salilla/jumpassa, puhuu urheilusta, mutta tosiasiassa liikkuu kerran kaksi kuussa. Sanoo aina ettei tiedä onko tilillä enää rahaa. Palkka bruttona 2500€/kk.

En edes tiedä miksi asia minua ärsyttää. Varmaan siksi, että olen nähnyt tätä touhua läheltä ja pitkään. Onko teillä kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Surullisinta on se kun tuo tyyppi ehkä jonain päivänä sitten tajuaa, että on elänyt elämäänsä muita varten. En jäänyt odottelemaan, katkaisin välit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parempi kuin todellisuus! 

Vierailija
4/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee tosi huonosti ja jos kertoisin totuuden ihmiset varmaan kiusaantuis. Muut joutuis esittään. Jokainen kantaa omat valintansa ja ristinsä. Mitä sitä muiden päivää pilaamaan. Pieni valhe se on jos yrittää sopeutua ja olla kun muutkin pärjäävät.

Joo. Vähän sivuun meni. Ei pahasti...

Vierailija
5/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap niitä ihmisiä joiden mielestä pitää tehdä likaista ja ruumiillista työtä huonolla palkalla ja kulkea paskaisissa verkkareissa ettei vain esitä mitään tai ole olevinaan? Minkälaisilla kuukausituloilla saa käydä ravintolassa syömässä? Kuulostat katkeralta.

Vierailija
6/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap niitä ihmisiä joiden mielestä pitää tehdä likaista ja ruumiillista työtä huonolla palkalla ja kulkea paskaisissa verkkareissa ettei vain esitä mitään tai ole olevinaan? Minkälaisilla kuukausituloilla saa käydä ravintolassa syömässä? Kuulostat katkeralta.

Olen tehnyt kaupallista työtä joka tässä tapauksessa liittyy estetiikkaan. Olen tehnyt ruumiillista työtä, jossa hoidetaan ja pelastetaan ihmisiä. Rakastan kaikkea kaunista, hyvän makuista ja sellaista, josta tulee hyvälle tuulelle. Kaikki saavat käydä ravintoloissa olivat kuukausitulot millaiset tahansa, mutta se että siitä tehdään numero ja päivitellään kavereille kuinka ihanaa on juoda shampanjaa Kämpim terassilla, sitä en ymmärrä.

Ap

Vierailija
7/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäisi tuollainen todella paljon. On tullut vastaan nirppanokkailua duunareita kohtaan, mutta myös koulutettuja kohtaan. Kumpikin ihan pehvatoimintaa!