Verirakkula alapäässä!!
Huomasin aamulla, että minulla on 2,5cm verenpurkauma alapäässä siinä klitoriksen yläpuolella, ja se on vuotanut yön aikana. Ihan kuin siis mustelma, mutta verta oli tullut jonkin verran. En voi käsittää mistä on kysymys. Elän parisuhteessa ja kk sitten kävin vuosittaisessa tarkastuksessa ja kaikki oli ok. Onko kellään kokemusta?
Kommentit (11)
Sukupuolitaudit voi olla vuosia oireilematta.
Mars lääkäriin taas. Onko taudit testattu? Itse käyn 2 vuoden gynellä ja testeissä ihan varmuuden vuoksi. Ehkä liiottelua, mutta antaa mulle mielenrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Mars lääkäriin taas. Onko taudit testattu? Itse käyn 2 vuoden gynellä ja testeissä ihan varmuuden vuoksi. Ehkä liiottelua, mutta antaa mulle mielenrauhan.
Siis 2 vuoden välein.
Kutiseeko ja oletko kenties vahingossa raapinut rakkulan auki? Lääkäriä suosittelen.
Juuri kirjoitin äsken, että kaikki testattu kk sitten ja kaikki oli täysin ok. Eikä koskaan ollut mitään. Elän parisuhteessa.
Ei kutise, mutta on hieman arka... Juuri soitan aikaa terveyskeskukseen.
ap
Nainen23vuotta kirjoitti:
Juuri kirjoitin äsken, että kaikki testattu kk sitten ja kaikki oli täysin ok. Eikä koskaan ollut mitään. Elän parisuhteessa.
ap
Vuosittaisessa tarkastuksessa tarkastuksessa ei yleensä testata sukupuolitauteja, jos ei erikseen sitä pyydä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen23vuotta kirjoitti:
ap
Vuosittaisessa tarkastuksessa tarkastuksessa ei yleensä testata sukupuolitauteja, jos ei erikseen sitä pyydä.
Niin ja voi taudit tarttua parisuhteessakin. Kokemusta on.
Minulta on testattu kaikki taudit koska pyysin ja papa myös puhdas. Myös hiiva ja muut otettiin.
Ap
Herpes?