Eikö täällä ole kielletty rakkaus-liveseurantaa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähde moralisoimaan heidän suhdettaan, näyttävät viihtyvän parina ja mies on kieltämättä seksikäskin, miksi välittää jostakin lestojen moralisoinnista, jokaisella on oikeus valita tiensä.
Onko tuo isä nyt mielestäsi todellakin jotenkin hullun kiihkouskovaisen perikuva vai pikemmin kuin kuka tahansa huolestunut vanhempi?
Vaikka isälle on tullut vähän tervettä järkeä päähän ja se on hyvä, mutta nuo seuduthan ovat täynnä ahdasmielisiä lestoja.
Tuo kyllä vastasi ihan sitä kuvaa, mikä minulla on tuntemistani vl:istä (joita on paljon). Toki kukaan ei ole Oulaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähde moralisoimaan heidän suhdettaan, näyttävät viihtyvän parina ja mies on kieltämättä seksikäskin, miksi välittää jostakin lestojen moralisoinnista, jokaisella on oikeus valita tiensä.
Onko tuo isä nyt mielestäsi todellakin jotenkin hullun kiihkouskovaisen perikuva vai pikemmin kuin kuka tahansa huolestunut vanhempi?
Vaikka isälle on tullut vähän tervettä järkeä päähän ja se on hyvä, mutta nuo seuduthan ovat täynnä ahdasmielisiä lestoja.
Tuo kyllä vastasi ihan sitä kuvaa, mikä minulla on tuntemistani vl:istä (joita on paljon). Toki kukaan ei ole Oulaisista.
Lisään vielä sen, että mielestäni isä vastasi sitä hyvää kuvaa, mikä minulla on vl-miehistä. He ovat miehiä, kuten tämäkin, eivätkä vastuutaan pakoilevia pikkupoikia. Hän edusti perheen päänä, on rauhallinen ja sovitteleva, puhuu vaimostaan lämpimästi ja sekä siitä, miten nämä vaimot kasvattavat miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo paikkakunta on niin pieni, miten tämä pari ei ollut törmännyt toisiinsa ennen? Nainen muuttanut paikkakunnalle vasta?
No Oulainenhan on kaupunki, asukkaita taitaa olla joku 8000, joten ei nyt mikään ihan pikkupaikkakunta, jossa kaikki tuntevat toisensa. Minulla on paljon tuttuja Oulaisissa, ja ei kyllä kukaan tunne kumpaakaan noista...
Eivät muuten ole lestoja vaan helluntalaisia tuo Jaakon perhe. Anyway... Itse oulaistelaisena olen kuullut vähemmän mairittelevia asioita tuosta Hannasta ja siitä miten asiat hoidettiin. Äitinsä kuulemma häpeää silmät päästään, hyvä että kehtaa kaupungilla liikkua enää. :)
Muutenkin jaksosta jäi tosi ikävä fiilis. Juontajan kanssa hehkutettiin kuherruspaikkaa ja pettämisreissuja. Sitten vielä ohjelman loppupuolella alettiin haukkua entisiä puolisoita :( Todella törkeää.
Ohhoh, pääsikö tämä pariskunta näin vähällä ruotimisella?
Tuollainen törkeä pettäminen lienee suurimman osan mielestä hyväksyttyä. Outoa, luulin täällä olevan kunnon lynkkauksen menossa.
Joillekkin taviksille suuri lovi on perässä huutamista.
Miten he kehtasivat mennä ohjelmaan? Ja näyttää ja kertoa salapaikkansa?
Huonosti tehty jakso, kun vielä puhuivat exixtään siinä lopussa.
Miehen isä oli mielestäni tosi fiksu.