Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö täällä ole kielletty rakkaus-liveseurantaa?

Vierailija
09.05.2016 |

poistetaanko ne aina?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähde moralisoimaan heidän suhdettaan, näyttävät viihtyvän parina ja mies on kieltämättä seksikäskin, miksi välittää jostakin lestojen moralisoinnista, jokaisella on oikeus valita tiensä.

Onko tuo isä nyt mielestäsi todellakin jotenkin hullun kiihkouskovaisen perikuva vai pikemmin kuin kuka tahansa huolestunut vanhempi?

Vaikka isälle on tullut vähän tervettä järkeä päähän ja se on hyvä, mutta nuo seuduthan ovat täynnä ahdasmielisiä lestoja.

Vierailija
22/30 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähde moralisoimaan heidän suhdettaan, näyttävät viihtyvän parina ja mies on kieltämättä seksikäskin, miksi välittää jostakin lestojen moralisoinnista, jokaisella on oikeus valita tiensä.

Onko tuo isä nyt mielestäsi todellakin jotenkin hullun kiihkouskovaisen perikuva vai pikemmin kuin kuka tahansa huolestunut vanhempi?

Vaikka isälle on tullut vähän tervettä järkeä päähän ja se on hyvä, mutta nuo seuduthan ovat täynnä ahdasmielisiä lestoja.

Tuo kyllä vastasi ihan sitä kuvaa, mikä minulla on tuntemistani vl:istä (joita on paljon). Toki kukaan ei ole Oulaisista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kyllä vastasi ihan sitä kuvaa, mikä minulla on tuntemistani vl:istä (joita on paljon). Toki kukaan ei ole Oulaisista. 

Lisään vielä sen, että mielestäni isä vastasi sitä hyvää kuvaa, mikä minulla on vl-miehistä. He ovat miehiä, kuten tämäkin, eivätkä vastuutaan pakoilevia pikkupoikia. Hän edusti perheen päänä, on rauhallinen ja sovitteleva,  puhuu vaimostaan lämpimästi ja sekä siitä, miten nämä vaimot kasvattavat miehiään.  

Vierailija
24/30 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo paikkakunta on niin pieni, miten tämä pari ei ollut törmännyt toisiinsa ennen? Nainen muuttanut paikkakunnalle vasta?

No Oulainenhan on kaupunki, asukkaita taitaa olla joku 8000, joten ei nyt mikään ihan pikkupaikkakunta, jossa kaikki tuntevat toisensa. Minulla on paljon tuttuja Oulaisissa, ja ei kyllä kukaan tunne kumpaakaan noista...

Vierailija
25/30 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät muuten ole lestoja vaan helluntalaisia tuo Jaakon perhe. Anyway... Itse oulaistelaisena olen kuullut vähemmän mairittelevia asioita tuosta Hannasta ja siitä miten asiat hoidettiin. Äitinsä kuulemma häpeää silmät päästään, hyvä että kehtaa kaupungilla liikkua enää. :)

Vierailija
26/30 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin jaksosta jäi tosi ikävä fiilis. Juontajan kanssa hehkutettiin kuherruspaikkaa ja pettämisreissuja. Sitten vielä ohjelman loppupuolella alettiin haukkua entisiä puolisoita :( Todella törkeää.

Vierailija
27/30 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, pääsikö tämä pariskunta näin vähällä ruotimisella?

Vierailija
28/30 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen törkeä pettäminen lienee suurimman osan mielestä hyväksyttyä. Outoa, luulin täällä olevan kunnon lynkkauksen menossa.

Vierailija
29/30 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin taviksille suuri lovi on perässä huutamista.

Vierailija
30/30 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten he kehtasivat mennä ohjelmaan? Ja näyttää ja kertoa salapaikkansa? 

Huonosti tehty jakso, kun vielä puhuivat exixtään siinä lopussa.

Miehen isä oli mielestäni tosi fiksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi