Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelen vieläkin että naiset ovat puhtaampia kuin miehet

Vierailija
09.05.2016 |

Eli siis että naiset osaavat paremmin siivota, pyykätä ja tiskata kuin miehet. Oon ajatellut näin myös silloin kun asuin edellisellä asuinpaikkakunnallani.:)

T: 22-vuotias nuori mies/poika

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin he käyttävät enemmän aikaa siivoamiseen, kuten naislääkäri käyttää enemmän aikaa per potilas (ja tämä tulee kalliiksi veronmaksajille).

Vierailija
2/3 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisten ja vanhojen kohdalla varmaan totta. Nykyään ei enää mitenkään itsestäänselvää nuorten keskuudessa. Nuori nainen ei nykyään myöskään välttämättä osaa keittää perunoita tai puuroa. 

Ehkä tuo ajatus liittyy myös osin siihen, että nainen nähdään viattomampana ja puhtaampana muutenkin. Eritteet, hajut sun muut yhdistetään miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän näin 3+ vuotta yksin asuneena en ole edes saanut aikaiseksi ostaa pesukonetta, vaan käyn pesemässä (tai pikemminkin pesettämässä) vaatteeni samalla paikkakunnalla asuvan äitini luona, ja asuntoni edellisestä siivouspäivästäkin on vierähtänyt jo tovi; taisipa olla helmikuu 2014.

Kyllähän minä varmasti /osaisin/ vaatteeni pestä ja tiskini tiskata, käyttää imuria, moppia ja pölyrättiä, pestä vessanpöntön ja puhdistaa hajulukon, laittaa itse ruokaa ja lajitella roskatkin, mutta kerran kun on asiat päästänyt retuperälle niin vaikea täältä puolimetrisestä roskakasasta on nousta, varsinkaan niillä voimavaroilla joita minulle on suotu.

N22