Sopiva sängynleveys sinkkumiehelle
Minkä levyisessä olisi sopivasti tilaa satunnaiseen peuhuiluun vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta antaisi kuitenkin signaalia että pidempiaikainen visiitti ei ole toivottavaa. Opiskeluaikoina 80 cm riitti hyvin yökyläilyihin, mutta luulen että nyt 18 vuotta myöhemmin naisten vaatimukset ovat nousseet.
M43
Kommentit (27)
PANOTATAMI! kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää...
120 cm on riittänyt meillä yhdessäasuessa. Riippuu toki ihmisen raamikkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt miehet miten te tänne vauva-palstalle ajaudutte?
Kaikkihan tätä lukee. Valtakunnan häröimmät jutut. Osa-aikaisä minäkin. Ja kun en ole varaäitiä hakemassa niin sinkkuna taitaa mennä vielä pitkä tovi (15 v).
M43
Riippuu minkä kokoinen olet itse ja minkä kokoisia naisia tuppaat sänkyysi kärräämään...
Esim. itse olen pienikokoinen nainen ja 120cm sänky on riittänyt hyvin myös yövieraiden kanssa ja asentoakin mahtunut vaihtelemaan vaikka miten, joskin mieltymykseni on suht hoikkiin miehiin muutenkin ettei ole mitään köriläitä tullut mukaan raahattua. Mutta voisin kuvitella että kahdelle lihavalle tai muuten isokokoiselle tuo voi olla aika pienen tuntuinen.
Öö samalla tavalla kuin naiset? Miehet hoitavat ja ruokkivat lapsia siinä missä naisetkin sekä ennen kaikkia joutuvat painimaan pitkälti samojen ongelmien kanssa kuin naiset poislukien tietenkin gynekologiset vaivat yms.
Mitä vittua tämä palsta temppuilee. Kirjoitin viestin ja se meni palstalle. Sitten sitä ei enää ollutkaan. Laitoin uudestaan, ja nyt on kahdesti.