Näyttääkö tyhmältä jos on mekon kanssa legginssit?
Kommentit (17)
Riippuu kuule aika paljon mekosta.
Pitkät ohuet legginsit,jos mekko on tunikamainen eikä mitenkään superohut ja juhlallinen.
näyttää. aina. älä vaan tee sitä virhettä että laitat. mustat sukkikset (vähän läpinäkyvät) menee vielä, suosittelen sellaisia käyttämään jos jotain haluat!
Riippuu mekosta. Rennon tunikan kanssa ok, vaikkakin vähän 2009-/mammatyylinen.
Kuka enää käyttää legginsejä? Tai koskaan käyttänytkään? Ehkä junteinta, mitä tiedän.
Sukkahousulegginsit näyttävät typerältä. Ei ole vaatetta tai asua, johon ne sopisivat. Piste.
Kyllä - kuule näyttää tyhmältä ja juntilta sekä "takavuotiselta" ( n. 10v. sitten).
Mulla on samantyylinen mekko kun sillä sadulla, siinä pettäjäsaari ohjelmassa... Semmoinen mustavalkoinen......
Hah, kyllä minä ainakin aion käyttää legginssejä mekon kanssa:) Käytä sinäkin jos siltä tuntuu. Eipä kiinnosta muiden mielipiteet.
riippuu mekosta, ja kengistä ja siitä, missä niiden kanssa olet. Ja vähän siitäkin, millaiset legginsit.
Värilliset nilkkamittaiset täysin läpinäkymättömät tai pitsikuvioiset legginsit arkena väljähkön polvimitaisen trikoomekon tai farkkumekon (tai esim sprottikankaisen mekon) ja matalien ballerinojen tai loafereiden tai sandaalien kanssa on oikein pirteän näköiset. Tämmöisenä kauniina kesäpäivänä todennäköisesti paremman näköiset kuin ne jonkun yllä mainitsemat mustat sukkikset (hui kauhea, miten tunkkaista). Mustia legginsejä en ehkä kuitenkaan suosittelisi.
Polvimittaiset legginsit ehkä ei kuitenkaan ihan niin hyvät ole - varsinkaan jos et ole pahasti alipainoinen. Mihinkään juhlaan legginsejä ei kannata laittaa, eikä minkään businessasun kanssa. Eikä korkokenkien tai vastaavasti minkään urheilukenkien kanssa. Eikä polvimittaa merkittävästi pidempien mekkojen kanssa. Eikä ylipäänsä liian tiukan tai lyhyen yläosan kanssa. Ja ei, ei mustina.
No miten äiti-ihminen sitten käyttää ikinä hametta, kun pitää kuitenkin taaperoiden perässä pyllistellä ja välillä lattiallakin istuskella? Kyllä leggingssit pelastaa pikkareiden vilauttelun kivasti, vaikka ei ehkä muotigurujen mielestä salonkikelpoiselle näytäkään!
Vierailija kirjoitti:
No miten äiti-ihminen sitten käyttää ikinä hametta, kun pitää kuitenkin taaperoiden perässä pyllistellä ja välillä lattiallakin istuskella? Kyllä leggingssit pelastaa pikkareiden vilauttelun kivasti, vaikka ei ehkä muotigurujen mielestä salonkikelpoiselle näytäkään!
Ei pikkareiden vilauttelussa mitään pahaa ole. Minä ainakin ilahdun kun näen jonkun naisen pikkareiden vilahtavan.
Sinä et menetä mitään ja minulle tulee hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
näyttää. aina. älä vaan tee sitä virhettä että laitat. mustat sukkikset (vähän läpinäkyvät) menee vielä, suosittelen sellaisia käyttämään jos jotain haluat!
No ei se nyt noin mene. Et tiedä millainen "minimekko" on kyseessä; jos on oikeasti enemmän leveähelmainen tunika, joka nousee 10 cm eteenpäin kumartuessa vyötärölle, on varmasti parempi laittaa legginsit kuin läpinäkyvät sukkikset. Polvipussiset kalsarit eivät ole legginsit, eikä niitä käytetä mekon kanssa tai muutenkaan julkisesti.
Minulla on ollut talvella nahkaleggarit, pitkät saappaat ja mekko, sellainen tulppaanihelmainen laskuvarjokangasmekko vetskareilla, vähän räyhempi työasu. Nyt aloituksestasi tuli mieleen että voisin laittaa farkkuminarin (ei mikään älyttömän lyhyt, hopeakoristeet) ja peittävät mustat sukkahousuleggarit missä on nilkassa pauloitus ja stiletot mustan jakun kanssa, kiva.
Älä välitä muiden mielipiteistä, koita katsoa vakaalla silmällä peilistä, ok/not, kestää/ei kestä ja päätä itse. Muut joutuvat pakosta sopeutumaan ja mussutus toisen pukeutumisesta se junteinta on. Paras kun ei olla kaikki samasta pakasta. Minä heilautan huomenna leggarit puolitoistametrisiin kinttuihini ja annan askeleen käydä.
Näyttää.