Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laadukas pyörämerkki lapselle?

Vierailija
09.05.2016 |

Pitäisi ostaa uusi pyörä, 24 tuumainen pian 9-vuotta täyttävälle tytölle. Halutaan laadukas pyörä, mitä suosittelette? Kahdessa pyöräkaupassa nyt käyty ja molemmissa myyjä sanoi ylivoimaisesti laadukkaimman pyörän olevan Crescent.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crescent, niitä on meillä aina olleet kaikki pyörätkin.

Vierailija
2/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunturi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Tunturi ollut meillä ja oli todella surkea. Nopsissa on ollut monta hyvää, mutta nyt vähän kyllä mietinnässä kokeilla tuota Crescentiä.

Vierailija
4/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Crescentin pyöriä, tykkään. Myös Helkama on hyväksi havaittu.

Vierailija
5/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo Crescent on pyörien Mersu, joten se, jos vain rahat riittää!

Vierailija
6/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vieläkin käytössä Crecentin pyörä jonka sain 12-vuotiaana lähes 25 vuotta sitten.

Vierailija
7/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla merkillä ole suurta väliä. Tärkeintä on hinnan ja pyörän ominaisuuksien suhde. Jos pyörä on epäilyttävän halpa suhteessa eri ominaisuuksiensa määrään, niin käytännössä se on merkki siitä, että se on kasattu huonoista osista ja alkaa hajoilla pian.

Vierailija
8/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, mulle ja mun lapselle ei kelpaa kuin paras. Nykyään adjektiivi "laadukas" tarkoittaa samaa kuin markkinoiden paras - ja tietenkin merkkituote. Yksikin isä osti jälkikasvulleen mm. "laadukkaita" retkeilyvaatteita, mikä tarkoitti markkinoiden kalleimpia. Nyt lapsi (9v.) puhuu tottuneesti "laadukas sitä ja laadukas tätä". Miksi ei voi sanoa suoraan, että paras? Kallein? Merkkituote, jne.

Vierailija
9/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu ehkä laadukas on kutakuinkin paras, mutta mitä vikaa siinä on, että haluan ostaa lapselle hyvän (parhaan) pyörän??? Ja tykkään kyllä muutoinkin satsata laatuun ja ostaa laadukkaita kestäviä tuotteita (eli kyllä ovat usein merkkituotteita).

Vierailija
10/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi rahaa, niin kyllä minäkin laadukasta ja kestävää ostaisin: Crescent

Vierailija
12/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän erityistä Cressuissa on? Samat palikat niissä on kuin muissakin. Ei ne siis huonoja ole, mutta mitä mä olen niitä edullisen pään Crescentejä nähnyt, ei kauheasti muista poikkea.

Vierailija
13/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä edullisen pään Crescenteistä edellinen kirjoittaja puhuu, mutta kyllä pyöräliikkeiden myyjien mukaan tehdään ihan eri osista (paremmista) kuin muut merkit. Ja merkittävästi kevyempiä kuin muut ovat myös.

Vierailija
14/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän erityistä Cressuissa on? Samat palikat niissä on kuin muissakin. Ei ne siis huonoja ole, mutta mitä mä olen niitä edullisen pään Crescentejä nähnyt, ei kauheasti muista poikkea.

En tiedä mitä erityistä. Joistain pyöristä mm. ruostuu tanko ym. osat todella nopeasti. Crescentit ovat ainakin meillä olleet kestäviä pyöriä, vaikkemme juuri pyöriä edes huolla.

Vierailija
15/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Nopsa hyvä!!!

Vierailija
16/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä edullisen pään Crescenteistä edellinen kirjoittaja puhuu, mutta kyllä pyöräliikkeiden myyjien mukaan tehdään ihan eri osista (paremmista) kuin muut merkit. Ja merkittävästi kevyempiä kuin muut ovat myös.

No höpöhöpö kevyempiä. Pojan Crescent oli ainakin raskas. Frog, Islabikes jne. oikeasti kevyitä, niitä vaan ei marketeissa myydä. Itsellä Trek, se on kevyt.

Vierailija
17/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo Crescent on pyörien Mersu, joten se, jos vain rahat riittää!

Paremminkin Volvo.

Vierailija
18/18 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on Crescent kevyt! En tiedä mistä marketista saa Crescentiä, mutta pyöräliikkeistä ostettavat ovat kyllä ylivoimaisesti keveimpiä pyöriä.