Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ähkii ja puhisee koko ajan

Vierailija
09.05.2016 |

Ei ole maailman isoin ongelma tai verrattavissa Afikan lasten nälänhätään, mutta häiritsee silti.

Hän on normaalipainoinen ja ihan ok kunnossakin. Kuitenkin kun hän sitoo kengännauhoja, hän ähkii. Kun hän syö, hän ähkii. Kun nousemme portaita niin hengitys on sellaista Darth Vaderin kohinaa. Vessaäänet ovat sen mukaisia että luulisi hänen synnyttävän rantapalloa.

Nyt hän on pyytänyt minua hienompaan ravintolaan mutten kehtaa mennä. Siis vaikka pihvin syömisestä kuuluu "mmm.... *leikkaa pihviä* aaaah... ääh.. *leikkaa pihviä* maiskutimaiskuti... aaäääh"

Mitä teen :( Tunteeko muutkin tällaisia ähkijä-ihmisiä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh god. Mä en kestäis. Koita keskustella sen kans siitä. Mun mies puhuu ruoka suussa (ennen teki jopa niin että suu täynnä ruokaa kallisti päätään ettei ruoka tippuisi ja puhua louskutti). Nykyään ei oo niin paha enää, olen kyllä monet kerrat siitä sanonut.

Kyllähän tuosta puhua voi hänelle ap. Jos se ei lopu etkä oikeesti kestä sitä niin suosittelen lopettamaan suhteen. Et sä sitä loputtomiin voi kestää.

Vierailija
22/24 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se johtuu, että mies alkaa ähkiä ja puhista ja huokailla ihan tyhjästä iän myötä? Se on todella ärsyttävän kuuloista. Ennen hän ei harrastanut sitä, mutta nyt on alkanut tehdä niin, kun lähenee 60 v. En kestä kuunnella sellaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8, juuri piti kirjoittaa että seksiä meillä ei ole ollut enkä varmaan uskalla kokeillakaan jos puuskuttaa niinkuin joku hullu.

Ap

Suhde kestävällä pohjalla. Ja vielä pitää täällä kysellä. 

Vierailija
24/24 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli samanlainen ähisijä tai siis on edelleen. Nuorena oli normaalipainoinen, mutta jotenkin lasten myötä sitä painoa alkoi hänelle kertymään yli tarpeen. 

Ähinä on raivostuttavaa, korjaa jotain tavaraa ja vääntää ruuvimeisseliä kauhean ähinän säestämänä. Opetteli syömään suu kiinni, kun aikani hänelle siitä raivosin, tuhina joka syödessä hänen nenästään kuuluu on monin verroin kauheampaa kuin se maiskutus

Laitan telkkaria kovemmalle silloin, koska muuten tuo on maailman kultaisin ihminen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä