Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ähkii ja puhisee koko ajan

Vierailija
09.05.2016 |

Ei ole maailman isoin ongelma tai verrattavissa Afikan lasten nälänhätään, mutta häiritsee silti.

Hän on normaalipainoinen ja ihan ok kunnossakin. Kuitenkin kun hän sitoo kengännauhoja, hän ähkii. Kun hän syö, hän ähkii. Kun nousemme portaita niin hengitys on sellaista Darth Vaderin kohinaa. Vessaäänet ovat sen mukaisia että luulisi hänen synnyttävän rantapalloa.

Nyt hän on pyytänyt minua hienompaan ravintolaan mutten kehtaa mennä. Siis vaikka pihvin syömisestä kuuluu "mmm.... *leikkaa pihviä* aaaah... ääh.. *leikkaa pihviä* maiskutimaiskuti... aaäääh"

Mitä teen :( Tunteeko muutkin tällaisia ähkijä-ihmisiä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäis niin paljon, että lemppaisin. En tykkää.

Onko sillä tupakkakeuhkot?

Vierailija
2/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomautat hänelle siitä, se on vain tapa. Tai hajotat mielenterveytesi hänen kanssaan parisuhteessa. Ähkinä on raivostuttavaa, kohta et voi istua hänen kanssaan edes kotona saman pöydän ääressä!

Naiset, asettakaa te myös joskus peili vastapäätä tai kännykkä ottamaan videokuvaa siitä miten syötte. On kamalaa, jos ruoka pyörii vellinä kielen päällä ja syödään suu auki! Tai koko ajan ähkitään, niiskutetaan tai mäiskytetään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän K?

Vierailija
4/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kun ootte 5 vuotta yhdessä ja ero on tulossa....

Vierailija
5/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videoi miehen ruokailu. Mulla oli yksi ystävätär joka maiskutti. Ei ollut tottunut syömään julkisesti. Mutta jopa kotiin haettu pizzaa onnistui maiskuttamaan

Vierailija
6/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole maailman isoin ongelma tai verrattavissa Afikan lasten nälänhätään, mutta häiritsee silti.

Hän on normaalipainoinen ja ihan ok kunnossakin. Kuitenkin kun hän sitoo kengännauhoja, hän ähkii. Kun hän syö, hän ähkii. Kun nousemme portaita niin hengitys on sellaista Darth Vaderin kohinaa. Vessaäänet ovat sen mukaisia että luulisi hänen synnyttävän rantapalloa.

Nyt hän on pyytänyt minua hienompaan ravintolaan mutten kehtaa mennä. Siis vaikka pihvin syömisestä kuuluu "mmm.... *leikkaa pihviä* aaaah... ääh.. *leikkaa pihviä* maiskutimaiskuti... aaäääh"

Mitä teen :( Tunteeko muutkin tällaisia ähkijä-ihmisiä?

Oletko idiootti? Siltä vaikutat.

Oletko ajatellut että hänellä voi olla fyysinen vamma tai sairaus?

Esimerkiki minä EN saa henkeä nenäni kautta. Joten hengitän aika äänekkäästi vaikka urheilen niin paljon kuin voin. Enkä ole ikinä tupakoinut enkä ole ylipainoinen.

Vierailija
7/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei polta, ainakaan ikinä minun aikanani ja ei haise koskaan tupakalle.

Ap

Vierailija
8/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähkiikö sänkyhommissakin?

Vierailija
9/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, juuri piti kirjoittaa että seksiä meillä ei ole ollut enkä varmaan uskalla kokeillakaan jos puuskuttaa niinkuin joku hullu.

Ap

Vierailija
10/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, sähän tapailet mun miestä. Yritä opettaa se ihmisten tavoille!

Vierailija
11/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ton kutosen ottaa herne pois nenusta niin saattaisi se henkikin kulkea paremmin :D

Vierailija
12/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että sillä ei kulje henki nenän kautta jostain syystä

Vierailija
13/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies on? Jos yli 45 v, niin tuo ihan normaalia ;). Mun mies alkoi ähisemään muutama vuosi sitten (mieheni on kohta 50 v) ja yhdessä sille nauretaan ja samaa sanoo kaikki ystävätkin, että vanhemmat miehet ähkivät ja ähisevät vähän kaikesta. Ja tämän ei ole tarkoitus olla vanhempia miehiä pilkkaavaa, ihan tosiasia vain ja meillä naisillakin on varmasti omat "vanhenemisjuttumme".

Vierailija
14/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystäväni ei ähkinyt mutta hänellä oli tapana imaista ruoka haarukasta, siis aina syödessään hän piti sellaista "ryystämis- tai imaisuääntä" kun ei vienyt ruokaa kunnolla suuhun saakka. Aikani sitä kuunneltuani tiesin, että en pysty elämään sen äänen kanssa, joten otin sitten kerran asian puheeksi. Totesin kärsiväni misofoniasta, mikä on ihan totuus, ja että siksi minun on vaikea kestää syömisen ääniä ja hänen tapansa syödä tuottaa ääntä. Hän ei loukkaantunut, ainakaan pahasti, ja on nyt oppinut syömään äänettömästi.

Noloahan se oli ottaa tuollainen asia puheeksi, mutta omalla kohdallani vaihtoehto olisi ollut lopettaa suhde, koska en vain kerta kaikkiaan pysty sietämään tiettyjä ääniä.

Vierailija
15/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D :D

Vierailija
16/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on synnynnäinen fyysinen poikkeama nenässä. Toisen sieraimen "seinämä" on ahdas joten hän tuhisee syödessään. Kuulostaa kuin meinaisi hengästyä.

Ei kuitenkaan maiskuta tai ryystä.

Vierailija
17/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tunsin miehen joka hymisi kummallisesti,juuri esimerkiksi syödessä oli kyllä tosi paha pitää pokka kun toinen saattoi yhtäkkiä tehdä kovan MMMMHHMMNH äänen. Ilmeisesti tämä oli jotenkin vaan sen mielestä kiva tapa ilmaista että oli hyvää tai mukavaa joku. en muista hengästyikö portaissa. Seksiä en uskaltanut harrastaa, olisin kuollut jos se olisi tehnyt tuon hyminän silloin ja ihan varmasti oisi tehnyt.

Vierailija
18/24 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähkijät ja huokailijat ovat inhottavia. Sellainen kun tulee vaikkapa jonossa taakse ja aloittaa huokailunsa, alkaa lähellä olevat ihmiset kääntyilemään että kuka se huokailija on ja tietysti osa luulee, että se ähkijä olen minä. Eli sen saatanan ähkijähuokailijan takia minut leimataan ärsyttäväksi ähkijäksi. Vituttaa.

19/24 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ukkoarmaani ähisee, murisee, hymisee, mutisee, ryystää ja puhkuu useammin kuin mitä hän hengittää normaalisti. Se ottaa välillä pannuun. Aika paljonkin.

Vierailija
20/24 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tunsin miehen joka hymisi kummallisesti,juuri esimerkiksi syödessä oli kyllä tosi paha pitää pokka kun toinen saattoi yhtäkkiä tehdä kovan MMMMHHMMNH äänen. Ilmeisesti tämä oli jotenkin vaan sen mielestä kiva tapa ilmaista että oli hyvää tai mukavaa joku. en muista hengästyikö portaissa. Seksiä en uskaltanut harrastaa, olisin kuollut jos se olisi tehnyt tuon hyminän silloin ja ihan varmasti oisi tehnyt.

Kiitos, aiheutit mulle semi-ison repeemisen ruuhkaisessa aamujunassa :D Varmaan noi muut pitää mua ny ihan skitsona. Mä tapailen yhtä miestä ja oon liki sataprosenttisen varma että se ähkisi ja puhkisi juuri noin jos panisin sitä ja mua alkais naurattaa nii paljon ettei hommasta tulis mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi