****KESÄNUPPUJEN VKO 27****
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Ja siinä linkkiä "viimeiseen viikkoon" joka ei ainakaan meikäläisen osalta viimeiseksi jäänyt....Tervetuloa mukaan vielä Knippan! Tänään kuvittelin hieman josko tuo maha olisi hieman laskeutunut mut en tiedä...voi olla pelkkää toiveajatteluakin. Hieman myös eilen jotain polttelua tunsin alavatsalla mut siihen se jäi....meinasin lähteä huomen siis vielä huvipuistoreissulle...ei, en mene itse laitteisiin. Minä oon tyytyväinen kun alkaa vähän jo oikean kesämerkkejä olla...jo oli aikakin, en panisi edes helteestä pahakseni. Ihan oon muuten nyt vasta viimemetreille saanut pienet raskausarvet, tuohon suoraan navan yläpuolelle..ei anna nahka enää periksi..tää on kyl ihan valtava tää mun maha... No onko mun kanssa vielä heinäkuun puolella jengiä?
40+4
Kommentit (23)
Jos Vaniljapuffetti on vielä mahakkaana, niin tsemppiä sullekin viime päiviin, huomennahan sulla tais olla sairaalakäynti. Niin siis minullakin, ja toivottavasti myös jään sinne..
Limatulppaa on tullut tänään todella paljon, saa nähdä, mikä on aamuinen tuomio paikkojen kypsyydestä. Vielä en osaa jännittää ja todella toivon itselleni kunnon yöunet.
Ja toki toivon, etten tänne odotuspuolelle enää palaja, kirjoittelemaan itse itselleni ;) Piia ja poika rv41+5
huomenna päivällä siis sairaalaan käväisemään mutta en todellakaan usko sinne jääväni ellei se ronkkiminen muka saman tien käynnistä synnytystä. Otan kuitenkin varmuuden vuoksi sairaalakassin mukaan mutta kotiin uskon palaavani heti tutkimuksen jälkeen...
Vaniljapuffetti 41+4
Mun täytyy olla nyt rehellinen et jos joudun tulee mahan kanssa viel kotii niin pää hajoaa...ja on myöskin aika rankka pettymys jos sectioon joudun..vaikkakin oon koittanut siihenkin ajatukseen hieman sopeutua mut ei kun perkele ei haluaisi. No ei auta itku markkinoilla, kunhan nyt pikkumiehen saisi turvallisesti maailmaan. Joopas..no, jos en huomenna palaile niin jotain on käynyt tapahtumaan. Tsemppiä teille..ja kuulemisiin :)
41 ja risat