Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut vapaaehtoisesti lapsettomat todella inhoavat lapsia

Vierailija
08.05.2016 |

Välillä alkaa jo ärsyttää tämä jatkuva vakuuttelu, että kyllähän velat pitävät lapsista siinä missä vanhemmatkin, me emme vain halua omia, blaa blaa. Mutta tosiasiassa aika moni ei ihan oikeasti pidä lasten seurasta yhtään. Se kannattaa muistaa, kun tekee oletuksia siitä, sopiiko velasukulaiselle edhottaa lasten ottamista hoitoon, kun arvioit, onko kiljuvista lapsistasi oikeasti häiriötä vaikkapa junassa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä vihaan lapsia, enkä todellakaan halua niitä katsella yhtään ylimääräistä

Vierailija
2/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä vihaan lapsia, enkä todellakaan halua niitä katsella yhtään ylimääräistä

Koet kuitenkin vauvapalstan olevan lähelllä sydäntäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on pelkkä nimi. Ei täällä lapsista keskustella.

Vierailija
4/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva keskustelu täällä liittyy lapsiin millään tavalla, ainakaan positiivisessa mielessä, että miksi ei.

Vierailija
5/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei edes tarvitse olla mikään vela että yleisesti inhoaa lapsia, ei monetvanhemmat siedä muiden kakaroita sitten yhtään.

Vierailija
6/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä , olen vela ja en tykkää huonosti käyttäytyvistä lapsista, mutta en kuitenkaan inhoa heitä.

Vierailija
7/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla. Ja toisaalta jotkut velat, kuten esimerkiksi minä, rakastavat lapsia.

On ihanaa olla lasten kanssa, leikkiä, seurata heidän touhujaan, viedä heitä erilaisiin mukaviin paikkoihin, kun kasvavat vähän isommiksi. En koskaan halunnut omia lapsia, mutta olen aina yrittänyt olla maailman paras täti (ja nykyään jo isotäti) kaikille sukulaislapsilleni.

Vierailija
8/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään yli 5-vuotiaista lapsista, mutta kaikki sen alle on ärsyttäviä rääkyviä otuksia. Oon kyllä sanonut tän ihan suoraan ystäväpiirini äideille ja se on kaikille ihan ok. Eivät myöskään (onneksi) tuo lapsia mun luokse hoitoon. :) Miksi ei voi vain kertoa totuutta? Jos joku äiti-ihminen loukkaantuu siitä, ettet ylipäänsä pidä lapsista, niin se on hänen ongelmansa. Ei monikaan pidä kissoista, mutta en loukkaannu siitä kissojeni puolesta.

Vierailija
9/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaa muistaa, kun tekee oletuksia siitä, onko kiljuvista lapsistasi oikeasti häiriötä vaikkapa junassa.

Jos mun lapsi kiljuu junassa, niin mä kyllä oletan siitä olevan häiriötä ihmisille ja pyrin hiljentämään sen tehoikkaimmalla mahdollisella keinolla. En mä ajattele, että joku vela nyt varmaan häiriintyy. Tosin matkustetaan lähinnä kaukojunilla, joissa on lasten vaunu. Jos sinne joku lapsia vihaava vela jostain syystä tulee matkustamaan, niin on kyllä oma ongelmansa, kun paikan voi useimmiten valita.

Vierailija
10/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö? Sinäkin kerrot vihaavasi lapsia. 😈 Ketä kiinnostaa 😨

Vierailija
11/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei edes tarvitse olla mikään vela että yleisesti inhoaa lapsia, ei monetvanhemmat siedä muiden kakaroita sitten yhtään.

Tämä on niin totta. Vieraat lapset on raivostuttavia.

Vierailija
12/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt näin että kun on vanhampana tuon lapsiajan jo taakseen jättänyt niin sitä SAA ja VOI nauttia elämästä, ei halua niitä huutavia huonosti käyttäytyviä muiden pikkulapsia siihen lähelleen häiritsemään. Nautin itse upeasti kasvatetuista lapsistani joiden tiedän osaavan käytöstavat.

Miksi edes pikkulasten vanhemmat tulevat terassille perheenä juomaan? Tai bloggari menee lounasviinille vauvan kanssa?

Vierailija
13/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vela välttämättä inhoa lapsia, ei vain halua omia. Miksi ihmisarvo mitataan lapsien määrässä, tai että yleensä on lapsia?

Vierailija
14/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö? Sinäkin kerrot vihaavasi lapsia. 😈 Ketä kiinnostaa 😨

Viestissäsi ei nyt oikein ole juonta, jota seurata. Joka tapauksessa olen varma, että et sanonut mitään tärkeää.

Vierailija
15/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, could've fooled me. Ihan kuin tämänkin ketjun aihe olisi....?

Vierailija
16/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, mutta pidän hyvin outona, jos joku sanoo inhoavansa/vihaavansa lapsia. Silloin vihaa ihmisyyttä, vihaa itseään. Jokainen meistä on ollut lapsi ja jokainen lapsi kasvaa joskus aikuiseksi. Miten joku voi vihata jotain sellaista mihin ei mikään voima maailmassa pysty vaikuttamaan. Vaikka itse ei lapsia hankkisi niin silti ei kaikkea kannata huutaa. Mitä jos joku sanoisi vihaavansa vanhuksia? Onko tämä hyväksytympää kuin lapsien vihaaminen? Suurin osa meistä on joskus myös vanhuksia. 

En minä vihaa ihmistä - en lasta, teiniä, keski-ikäistä tai vanhusta. 

Vierailija
17/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä minun tarvitsisi ajatella sitä, pitääkö joku lapsista vai ei? Minä en pidä lapsivihamielisistä ihmisistä, enkä silti vaadi vela-vapaita ravintoloita ja hotelleja ja....

Toisin sanoen, jos jotakuta häiritsee imetys tai normaalin rajoissa oleva lasten ääni, niin se on voi voi. Ei kiinnosta.

T. Jo teini-iässä olevien lasten äiti, joka odottaa kaikilta sivistynyttä ja muut huomioivaa käytöstä, myös veloilta. Mutta ymmärtää hyvin, jos taapero itkee väsymystä tai pieneltä lapselta putoaa ruokapala ravintolassa.

Vierailija
18/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pikkulapsia jotka osaavat käyttäytyä mallikkaasti julkisilla paikoilla ja sitten on pikkulapsia joiden paikka ei ole häiritsemässä muita. Vanhemmat toimivat esimerkkinä tai eivät.

Vierailija
19/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole lapsia, mutta pidän hyvin outona, jos joku sanoo inhoavansa/vihaavansa lapsia. Silloin vihaa ihmisyyttä, vihaa itseään. Jokainen meistä on ollut lapsi ja jokainen lapsi kasvaa joskus aikuiseksi. Miten joku voi vihata jotain sellaista mihin ei mikään voima maailmassa pysty vaikuttamaan. Vaikka itse ei lapsia hankkisi niin silti ei kaikkea kannata huutaa. Mitä jos joku sanoisi vihaavansa vanhuksia? Onko tämä hyväksytympää kuin lapsien vihaaminen? Suurin osa meistä on joskus myös vanhuksia. 

En minä vihaa ihmistä - en lasta, teiniä, keski-ikäistä tai vanhusta. 

Jos et erota vihaa ja inhoa toisistaan, kannattaa lopettaa keskustelu, niin ei nolaa itseään enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi