Mitä teet just parhaillaan?
Kommentit (22)
Olen sängyssä ja näprään puhelinta. Ei jaksa muutakaan enää tehdä. Välillä kuuntelen musiikkia ja seikkailen netissä....
Syön karkkia ja palstailen ja katson subin leffaa. Ja mökötän ukolle. Eipähän vingu pildeä illalla kun oon pahalla päällä. Ihan perus valas-meininkiä.
Laatuaikaa yksin kotona. Hyvä eroottinen kirja ja pari lasia viiniä. Ja pitkä sessio omaa kivaa. ;)
Olen viimeisilläni raskaana kotona..haaveilen lasista punaviiniä ja siitä, että voisin taas lukea ruotsinkielisiä kirjoja..
Istun omakotilalon terassilla saunan raikkaana.
Katson euroviisumaratonia kakkoselta
Laiskottelen ja jos joisi vaikka yhden sidun
Vierailija kirjoitti:
Olen viimeisilläni raskaana kotona..haaveilen lasista punaviiniä ja siitä, että voisin taas lukea ruotsinkielisiä kirjoja..
Eikö raskaana olevat saa lukea ruotsinkielisiä kirjoja? :(
Syön pistaasipähkinöitä ja juon siideriä. Palstailen ja odottelen miestä pelireissulla kotiin.
Palstailen, kuuntelen musiikkia ja syön sipsejä.
Kiukuttelen, mies oli risteilyllä, toi nuuskaa monella sadalla ja kaljaankin meni varmaan rahaa ja mä sain tuliaisiksi 3.n euron gluteenittoman hedelmä karkki purkin
Istun yksin viinilasin kanssa parvekkeella ja nautin keväästä ja lämmöstä. Päivällä ampiainen pisti metsäkävelyllä silmäluomeen, näky on järkyttävä, mutta edes se ei estä nauttimasta keväästä.
Makaan sängyllä ja olen syönyt fetasalaattia kaksi kulhoa. Ei ole nälkä mutta on niin hyvää että voisin hakea vielä vähän lisää. Olen lukenut koko illan av ja tehnyt samalla kaikkea muuta pyörimistä netissä.
En ole ylläpitänyt kielitaitoa, joten lukeminen ei onnistu..omaa laiskuutta..
Makoilen sängyllä, syön marjoja ja rahkaa, juon Coca Colaa, palstailen ja selailen Iltalehteä. Kohta siirryn ehkä kirjan pariin.