Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää palsta on jokseenkin koominen..

Vierailija
07.05.2016 |

Suurin osa palstailijoista on selkeästi enimmäkseen white trash -porukkaa ja elämänkoululaisia. Paljon mielenterveysongelmaisia eikä muutenkaan mieleltään ihan tervettä sakkia, vaikkei siitä puhuta niin se paistaa teksteistä läpi. (vainoharhaisuus yms) Takana selkeästi täysin holtintonta elämää (joku kirjoitti ehdonalaisessakin olevansa) Paljon jakorasioita, jotka sitten ihmettelee miksi suhteet ei kestä. Alkoholi on myös maistunut. Koomisinta on kuitenkin se että sitten muille palstailijoille koitetaan antaa vähintään rivien välissä sitä kuvaa että se oma tapa elää ois se yleisesti kunnioitettavin vaihtoehto, etenkin nuorille ja epävarmoille. Ja nämä ihmiset ilmeisesti myös kuvittelee että kun palstalla oikein ajatuksiaan saarnaa, niin muut alkaa myös uskoa niihin...:D

Ei mulla muuta. Älkää ottako palstaa kovin vakavasti ja pitäkää oma järki päässä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä palsta on suunnattoman surullinen - niin paljon negatiivisia kommentteja, lyttäämistä, ihan oikeaa kiusaamista. Aikuisilta toiselle. Monesti olenkin todennut, että tällä palstalla vierailu on kuin kulkisi jätevesiviemärin läpi. Yhtä ällöttävä olo jää kummastakin.

Vierailija
2/5 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta mitä ap sanoi. Minusta minä olen tämän palstan yksi viisaimpia ja selväjärkisimpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei tosiaan ole kaikilla kaikki jauhot akvaariossa. 

Vierailija
4/5 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ihmiset ei ota kirjaimellisesti kaikkea mitä täällä tai muillakaan keskustelupalstoilla sanotaan. Juttujen lukeminen on lähinnä hauskaa ajankulua. Pitää muistaa että nettimaailma ei todellakaan vastaa todellisuutta. Onneksi näin.

Vierailija
5/5 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan näitä tosissaan ota?!?! Itse ainakin välillä kirjoittelen niin rivien välistä provosoivia kommentteja tahalteni vaan sen takia että haluan nähdä millaisen paskamyrkyn asiallisella mutta piilovittuilevalla kommentoinnilla saa aikaa. Joo on mullakin huvit, mutta hauskaa kun ihmiset sekoo jostain iha mitättömästä. Saatika sitten ne jotka eivät ymmärrä sarkasmia tai rivien välistä lukemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan