Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten värjäämisestä/värjäämättömyydestä

Vierailija
07.05.2016 |

Mitä olette mieltä? Mikä on oma tilanteenne, värjäättekö piristykseksi vai harmaita piiloon? Vai toimiiko oma väri parhaiten?

Itse lopetin värjäämisen 10v värjäilyjen jälkeen. Niin hyvä hiusväri päässä, ettei juurikasvun raja pahemmin erotu. Oma väri on ihan nätin värinen (perus maantienharmaa-ruskea, mutta tykkään)! Kiinnostaa nähdä muuttuuko tuo värjäämätön osa kesän aikana.. :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäilen huvikseni. Oma väri on sellainen maantienharmaa-vaaleanruskea, ellei ole tummentunut.

Oon värjännyt hiuksia n. 10 vuotta tummanruskeaksi, sävy on vaihdellut punaisesta kupariseen ja kylmään ruskeaan. Joskus oon palannut lähemmäs luonnollista sävyä joko kokonaan tai raitojen kanssa, mutta tummemmat hiukset sopii mulle paremmin ja tuntuu enemmän mun jutulta :D

Vaaleampi on aina välillä kivaa vaihtelua mutta tää tumma on kuitenkin aina se johon palaan kaikkien kokeilujen jälkeen.

Vierailija
2/2 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempien mustien/tummanruskeiden hiusten kanssa sopi lähes kaikki huulipunat, mutta näiden omien keskiruskeiden kanssa en saa muita kuin punaista/oranssinpunaista toimimaan.

Mutta muuten kivempi kun voi olla meikkaamatta, enkä näytä niin väsyneeltä kuin aiemmin, tai voin meikata vahvemmin ilman että se näyttää "överiltä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi