Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi olet jättänyt tekemättä jotain, mitä olisit halunnut tehdä, koska se on väärin moraalisesti?

Vierailija
07.05.2016 |

Esimerkki: haluat laittaa nettipalstalle mielestäsi huisin hauskan ja nasevan aloituksen, joka saa sinut kihertämään naurusta, mutta pakotat itsesi olemaan laittamatta sitä, koska se saattaisi loukata joidenkuiden tunteita eikä se olisi pelkän hauskuuden väärti?

Tai mikä tahansa muu tilanne, jossa olet kieltäytynyt tekemästä jotain houkuttelevan tuntuista moraalisesta syystä?

Minä olen viimeksi tänään, n. 10 minuuttia sitten.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään aina odottamaan punaisiin valoihin jalankulkijana risteyksessä vaikkei mailla eikä halmeilla olisi autoja tulossa. Olishan se hokuttelevaa päästä jatkamaan nopeasti matkaa, mutta mutta...

Vierailija
2/3 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaa eräälle ihmiselle että hänen puolisonsa on pettänyt häntä jo kaksi vuotta ja.että iso lauma ihmisiä jotka tiennyt jo pitkään asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä jätän raivoamatta joillekin minua loukanneille ihmisille, tosin en kyllä niinkään moraalin takia, vaan ettei tulisi riitaa. Mutta toisaalta ei se riitakaan haittaisi, jos ei moraali sanoisi mulle, että mun kuuluu sitä välttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi