Kieltäydyin lähtemästä anopille huomenna
Olen varannut lounaan ravintolasta ja sitten pysymme kotona. Mies voi soittaa anopille, nyt on mun vuoro juhlia äitienpäivää. Ensi vuonna on anoppilaan vuoro ja sit mun äidin luo.
Kommentit (18)
Miehesi menee oman äitinsä luokse jos haluaa, se ei ole sinun päätettävissäsi.
Itsekäs paskalehmä, ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Me kutsumme minun vanhempani, mieheni vanhemmat sekä mieheni isoäidin meille äitienpäivisin.
Meiltä töistä voi tilaa ruuat valmiiksi, noutopöytä kylmiä ruokia, lisäksi perunaa ja paistia ja vihanneksia lämpimiä ja fazulta sama kakku kaikkina vuosina.
Tulevat klo 16, olemme kerenneet viettää omaa äitienpäivää jo monta tuntia.Maksaa 15 lounaria ja tuodaan suoran kotiovelle klo 15, kakun haen itse edellisenä päivänä.
Helppoa kuin heinänteko ja kaikki tykkää.
Hei, mistä tilaat nuo ruoat?
Ei ole kovinkaan aikuismaista loukata tahallaan anoppia. Äitienpäivänä voi juhlia suvun kaikkia äitejä ja vaikka naapurinkin. Mutta itsehän päätät, mitä teet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Siksi, ettei suostu menemään juhlimaan omaa päiväänsä vieraan ihmisen luo? Mies päättäköön juhliiko ensisijaisesti omaa äitiään, vai naista, joka on synnyttänyt hänen lapsensa.
Minusta AP:n kiertosysteemi kuulosti todella hyvältä!
Säälin miestäsi. Toivottavasti tajuaa joskus lähteä kävelemään.
Itse en kyllä tajua ajatusta, että äitienpäivänä kierretään niitä samoja anoppiloita ja mummoloita ja pahimmillaan vielä haudat päälle sen sijaan, että juhlittaisiin oman perheen kesken sitä ydinperheen äitiä ja sen äitiyttä ja lapsia. Mummot on oman osuutensa saaneet kun omat lapsensa olivat pieniä. Soitan omalle äidilleni ja onnittelen.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Siksi, ettei suostu menemään juhlimaan omaa päiväänsä vieraan ihmisen luo? Mies päättäköön juhliiko ensisijaisesti omaa äitiään, vai naista, joka on synnyttänyt hänen lapsensa.
Oletko sinä synnyttänyt miehesi? Sopii provolle.
Vain täysin kusipäinen ihminen kuvittelee yksinään sanelevansa yksin parisuhteen päätökset.
Vieläpä viime tipassa. Palstamammat tosin ovat egomaanisia kusipäitä, ja erotilastot kertovat kaiken oleellisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kutsumme minun vanhempani, mieheni vanhemmat sekä mieheni isoäidin meille äitienpäivisin.
Meiltä töistä voi tilaa ruuat valmiiksi, noutopöytä kylmiä ruokia, lisäksi perunaa ja paistia ja vihanneksia lämpimiä ja fazulta sama kakku kaikkina vuosina.
Tulevat klo 16, olemme kerenneet viettää omaa äitienpäivää jo monta tuntia.Maksaa 15 lounaria ja tuodaan suoran kotiovelle klo 15, kakun haen itse edellisenä päivänä.
Hei, mistä tilaat nuo ruoat?
Meidän työpaikkaruokalasta. Tekevät caterauskeikkaa myös ja mä tilasin heiltä ruuat ehkä n 10 v sitten. Nyt meidän toimistolta tilaa n 20 myös.
Saadaan vähän alea kun tuo omat rasiat ja kylmälaukun. Meillä meinaa on isoja kylmälaatikoita ja karkkilaatikoita. Ei tarvi pitopalvelun astioita käyttää kun niitä ei enää riitä kaikille,
Nyt on kesällä ekat rippijuhlat ja sama firma on jo valittu.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä synnyttänyt miehesi? Sopii provolle.
Vain täysin kusipäinen ihminen kuvittelee yksinään sanelevansa yksin parisuhteen päätökset.
Vieläpä viime tipassa. Palstamammat tosin ovat egomaanisia kusipäitä, ja erotilastot kertovat kaiken oleellisen.
Miksi sitten on oletus, että menevät sinne anopille? Onko AP:lta edes kysytty? Ap:han oli sen ravintolankin joutunut järjestämään.
Viimetipassa ilmoittaminen on minusta moukkamaista, mutta jos vastaa muutamalla haukkumasanalla, saa varautua siihen, että toiset eivät ole ajatuksistasi ihan täysin perillä.
Miehellä ei oli mitään tätä vastaan. Hänen ansiostaan oon äiti. Juhlimme äitiyttäni, ilman sitä ei olisi meidän perhettä.
Kenelle joudut siitä kieltäytymään tai kuka oli ajatellut että sinun pitäisi mennä anopille?
Se on äitienpäivä. Myös miehesi äidin! Ei jumalauta miten moukka oletkaan
Se on kyllä äitienpäivä, ei sun yhden itsekkään noita-akkaäidinpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Se on äitienpäivä. Myös miehesi äidin! Ei jumalauta miten moukka oletkaan
Myös miehen lasten äidin. Luulisi, että mies olisi ottanut tällaisen pikkuseikan huomioon... Ja jos oikein saivarrellaan, niin se on myös miehen anopin äitienpäivä. Miksi ainoa oikea tapa juhlia sitä, olisi mennä miehen äidin luo? Ei juhlia ensisijaisesti sitä omien lasten äitiä, tai sitten kaikkia? Miksi vain sitä miehen äitiä? Sinä ilmeisesti olet pojan äiti?
Mä en tajua miksi anopin pitäisi mennä vuosi toisensa jälkeen muiden äitien edelle? Ap:lla eikä hänen äidillään ole merkitystä? Vain ap:n anopin luona vietetty äitienpäivä on se oikea?
jos kerran on mahdollista juhlia useamman sukupolven äitejä, miksi ihmeessä sitä ei voisi tehdä? Niin joo siksi, että ap haluaa olla oman juhlansa ainoa sankari.
Tulevat klo 16, olemme kerenneet viettää omaa äitienpäivää jo monta tuntia.
Maksaa 15 lounaria ja tuodaan suoran kotiovelle klo 15, kakun haen itse edellisenä päivänä.