Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys pph:n palkkauksesta...

22.02.2006 |

Mitenkäs se nyt on...

Jos ryhdyn kunnalliseksi pph:ksi ja minulla on alle 3 v. lapsi...

niin saan lapsestani kotihoidontukea ja hoitolapsista Palkkaa..

entäs sitten kun oma lapseni tulee yli 3v...saanko sitten omasta lapsestani myös palkkaa,kun silloin ei minulle enää kotihoidon tukea makseta...??

Osaako kukaan vastata?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain menee, valitettavasti. Itsellänikin on yksi alle kouluikäinen oma lapsi viemässä yhden paikan, mutta mitään hänestä ei saa.

Vierailija
2/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei liene minulla mitään mahiksia tulla toimeen...minulla kun olisi sitten kaksi alle kouluikäistä...joten mahdollisuus vain 2,5:een hoitolapseen...voi helemapelti!

Eipä liene mikään ihme,että pph:sta on pulaa!!!!!!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos laitat omat lapsesi hoitoon naapuripph:lle, voit ottaa 4,5 hoitolasta ja sitten maksat tulojen mukaan hoitomaksua niistä kahdesta lapsestasi. Järjetöntä, mutta näin on.

Vierailija
4/5 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja surullista.

Itse olen hoitanut kaksi omaa lasta myös. Nyt tosin toinen on jo koulussa, eli toinen vain vie yhden paikan. Näin meitä kotiäitejä arvostetaan!! Maksan siitä siis aika summan (yhden hoitolapsen hinnan tukineen päivineen), että hoidan omani tässä myös. Tulisi tosiaan halvemmaksi viedä hänet hoitoon vaikka yksityiselle hoitajallekin. Ei veisi yhtä paikkaa minulta. Mutta itse olen työni valinnut ja ollut tästä täysin tietoinen. Haluan hoitaa omat lapseni tässä omassa kodissa. Mutta tosiaan, tulee sellainen olo, että tosi paljon meitä arvostetaan! Säästämme kuitenkin kuntamme rahoja aika summan vuodessa.

Vierailija
5/5 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen on 4v ja kuopus täyttää pian 3v, joten kohta loppuu kotihoidontuet meikäläisiltä!

Kyllä joutuu taas elää pienellä liksalla, kun ei toi palkka kahdesta hoitolapsesta kovin suuri ole =(

Toimeen on tultava...ei auta itku markkinoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi