Onko kuvan nainen mielestänne seksikäs ja naisellinen? (KUVALINKKI)
Peukku ylös jos on, jos ei, peukku alas.
http://www.idistracted.net/the-12-most-extreme-female-bodybuilders/2/
Kommentit (19)
Siellä oli vaan joku transubodari.
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli vaan joku transubodari.
Kyl se iha nainen on.
Ootko ihan tosissas? Oikeesti kuvittelet et joku tulee ja painaa yläpeukkua tai sit vaan kalastelet peukutuksia. Toi on aika rajoilla et voiko ees naiseks kutsua.
Hänellä on clitta mitä ilmeisimmin. Voi olla hyvin kehittynyt.
Luulen, että on varsinainen seksipeto sängyssä.
Ei ole tosiaan kanankoivet, mutta grillattu kana tuosta tuli mieleen.
..Ja nyt tulikin nälkä.
Näyttää naamasta ihan Dee Sniderilta.
Kuin kaksi marjaa.
https://www.google.com/search?q=dee+snider&newwindow=1&espv=2&biw=1024&…
En tiennyt kumpaa painaa, koska on naisellinen siinä kuin muutkin, muttei seksikäs mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Voittaa Jutan ainakin.
Voittaa missä? Seksikkyydessä ja naisellisuudessako sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan tosissas? Oikeesti kuvittelet et joku tulee ja painaa yläpeukkua tai sit vaan kalastelet peukutuksia. Toi on aika rajoilla et voiko ees naiseks kutsua.
Ovathan jotkut yläpeukkuakin painaneet.
Miksi ap ei voisi ihan puhtaasta mielenkiinnosta kysellä kuinka ihmiset ko naisen näkevät?
Jännä miten pahasti ylipainoisten naisten seksikkyyttä ja naisellisuutta täällä vimmalla puolustellaan aina, fitness-naisia haukutaan ja lytätään isolla joukolla. Eikö se vain niin ole, että naisia on monenlaisia ja kokoisia ja kaikkien estetiikalle löytyy ihailijansa. En ole itse bodari tai ylipainoinen, tulipa vain näistä monituisista ketjuista mieleen taas. Negatiivisuuden ja haukkumisen kautta koitetaan tuntea itsensä paremmaksi, ollaanko nyt naiseuden ytimessä?
Eikö tuo nyt ole sitä mitä moni nainen nykyään tavoittelee, mutta on vain syntynyt niin paskoilla geeneillä ettei ikinä kasvaisi tuon kokoiseksi vaikka puolet aamumuroista olisi dianabolia?
Ainakin verrattuna Sofia "pilkkaan muita" Ruusilaan.
Mielestäni hänellä on sopusuhtainen lihaksisto. Naisilla harvoin näkee tuollaista, ainakaan Suomessa.