Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haastattelijoiden henkilökohtaiset kysymykset tuntuu inhottavilta ja ahdistavilta

????
06.05.2016 |

Oon käynyt lyhyen elämäni aikana haastatteluissa aika paljon ja monesti jos jossain kohtaa cv:tä näkyy pienikin 1 kk tai 2 vko väli työttömyyttä niin heti kysellään, että "Miksi et ole ollut töissä tuossa välissä?", "Etkö ole halunnut tehdä töitä?", "Mikä on syy tuon kuukauden työttömyyteen?".

Näin on käynyt nyt varsinkin kahdessa viimeisessä haastattelussa. (ja myös monessa muussa). Kysymys inhottaa aivan kauheasti, koska syynä on ollut nyt varsinkin tänä keväänä mun sairasteluongelmat ja viime vuonna kun hain keväällä kesätöitä joita sain, niin taas haastattelussa kyseltiin tollasta. Viime alkuvuodesta mulla oli leikkaus ja sen takia olin muutaman kuukauden sairaslomalla. Vituttaa alkaa kertoa tällaisia asioita haastattelijoille.

Cv:täkin näkee, että olen tehnyt töitä kaikki talvet ja kesät ja kaksi kevättä nyt vaan sattui menemään huonon tuurin takia sairastellessa. Eikö se kerro jo, että olen motivoitunut ja reipas työntekijä? Ja nyt kun olen kunnossa niin ei saisi hakea töitä ilman, että joutuu selittelemään noita kahta aukkoa cv:ssä. Ärsyttävää >:(

Nyt olen saanut 2 työtarjousta. Täytyy miettiä kumman ottaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme