Vaimo mököttää
Eilen join pullolisen koskenkorvaa ja kaljaa siihen päälle. Vaimo sitten jotain alkoi nalkuttaa minulle ollessani kännissä. No päässäni pimeni ja löin vaimoani. Kyllä kaduttaa että menin lyömään mutta olin niin kännissä ja vaimo tahalleen ärsytti. Ei tietenkään oikeuta lyömään mutta kuitenki.. No ny muijani ei suostu puhumaan ja mököttää vaan. Miten saisin sen leppymään? Auttaisiko jos ostaisin kukkia tai suklaalevyn.
M30
Kommentit (15)
Se suunnittelee jo muuttoa, turhaan vaivaudut.
Kyllä se vaimo siitä leppyy ajallaan. Anna hänen mököttää.
Muistat sentään
Tai no. Tottakai muistat, kun koko juttu on omasta mielikuvituksesta. Meinaatko että saat mukavasti provosoitua. Mitä seuraavaksi odotat meidän sanovan?
Voithan itse vastata niin tulee mieluinen tarinan kulku. Hauku vaikka hullua juoppoa ensin!
Hyvä että pidät kotona kuria. Kunnon M.I.E.S!
Nainen kuuluu nyrkin ja hellan välii. Jos mies ottaa viinaa nii akka pitää turpansa kii.
Yllätä vaimosi tekemällä jotakin alkoholismillesi.
Tosimies ei lyö naisia eikä lapsia vaikka miten ärsytettäisi. Mun silmissä olet raukka paska. Humala ja nalkutus ovat helvetin huonoja tekosyitä. Kanna edes vastuusi niin osoitat vähän selkärankaa.
Naiset on tehty lyötäviksi.Niin lautapeleissä kun nyrkilläkin!
Naisen oma vika. Mitäs suosii väkivaltaisia juoppo renttuja kiltti miesten sijaan.
Jos ny vähän napauttaa poskipäähän, niin ei siitä pidä alkaa mököttää.Anna muijallesi rahaa ja se köpöttää hakemaan pari jääpussia, jätskiä ja kopan koffia sulle.
Vierailija kirjoitti:
Naisen oma vika. Mitäs suosii väkivaltaisia juoppo renttuja kiltti miesten sijaan.
Eli jos on paska miesmaku,niin silloin miehen on OK lyödä naista? Vaikka tämä onkin provo,niin onhan niitä naisia oikeastikin,jotka vuodesta toiseen sietävät turpiinsaamista.Ei taida tämän kommentin kirjoittaja olla kunnon ihminen itsekään,jos uskoo että lähisuhdeväkivalta on uhrin "oma vika".
Vierailija kirjoitti:
Eilen join pullolisen koskenkorvaa ja kaljaa siihen päälle. Vaimo sitten jotain alkoi nalkuttaa minulle ollessani kännissä. No päässäni pimeni ja löin vaimoani. Kyllä kaduttaa että menin lyömään mutta olin niin kännissä ja vaimo tahalleen ärsytti. Ei tietenkään oikeuta lyömään mutta kuitenki.. No ny muijani ei suostu puhumaan ja mököttää vaan. Miten saisin sen leppymään? Auttaisiko jos ostaisin kukkia tai suklaalevyn.
M30
Tämähän on äärimmäisen surkea provo,mutta tuollaisessa tilanteessa naisen ei kuulu leppyä,ei kukilla ja suklaalla tai vaikka mies hakisi kuun taivaalta.Oikea ratkaisu olisi hakeutua vaikka turvakotiin,ei kenenkään pidä sietää juoppoa ja väkivaltaista miestä.
Anna eropaperit. Niistä vaimo ilahtuu.