Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo mököttää

Vierailija
06.05.2016 |

Eilen join pullolisen koskenkorvaa ja kaljaa siihen päälle. Vaimo sitten jotain alkoi nalkuttaa minulle ollessani kännissä. No päässäni pimeni ja löin vaimoani. Kyllä kaduttaa että menin lyömään mutta olin niin kännissä ja vaimo tahalleen ärsytti. Ei tietenkään oikeuta lyömään mutta kuitenki.. No ny muijani ei suostu puhumaan ja mököttää vaan. Miten saisin sen leppymään? Auttaisiko jos ostaisin kukkia tai suklaalevyn.
M30

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna eropaperit. Niistä vaimo ilahtuu.

Vierailija
2/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suunnittelee jo muuttoa, turhaan vaivaudut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaimo siitä leppyy ajallaan. Anna hänen mököttää.

Vierailija
4/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat sentään

Tai no. Tottakai muistat, kun koko juttu on omasta mielikuvituksesta. Meinaatko että saat mukavasti provosoitua. Mitä seuraavaksi odotat meidän sanovan?

Voithan itse vastata niin tulee mieluinen tarinan kulku. Hauku vaikka hullua juoppoa ensin!

Vierailija
5/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pidät kotona kuria. Kunnon M.I.E.S!

Vierailija
6/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuuluu nyrkin ja hellan välii. Jos mies ottaa viinaa nii akka pitää turpansa kii.

Vierailija
7/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla laimeampaa yritystä?

Vierailija
8/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sellaista tänään Porvoossa.

Vierailija
9/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä vaimosi tekemällä jotakin alkoholismillesi.

Vierailija
10/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies ei lyö naisia eikä lapsia vaikka miten ärsytettäisi. Mun silmissä olet raukka paska. Humala ja nalkutus ovat helvetin huonoja tekosyitä. Kanna edes vastuusi niin osoitat vähän selkärankaa.

Vierailija
11/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on tehty lyötäviksi.Niin lautapeleissä kun nyrkilläkin!

Vierailija
12/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen oma vika. Mitäs suosii väkivaltaisia juoppo renttuja kiltti miesten sijaan.

Vierailija
13/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ny vähän napauttaa poskipäähän, niin ei siitä pidä alkaa mököttää.Anna muijallesi rahaa ja se köpöttää hakemaan pari jääpussia, jätskiä ja kopan koffia sulle.

Vierailija
14/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen oma vika. Mitäs suosii väkivaltaisia juoppo renttuja kiltti miesten sijaan.

Eli jos on paska miesmaku,niin silloin miehen on OK lyödä naista? Vaikka tämä onkin provo,niin onhan niitä naisia oikeastikin,jotka vuodesta toiseen sietävät turpiinsaamista.Ei taida tämän kommentin kirjoittaja olla kunnon ihminen itsekään,jos uskoo että lähisuhdeväkivalta on uhrin "oma vika".

Vierailija
15/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen join pullolisen koskenkorvaa ja kaljaa siihen päälle. Vaimo sitten jotain alkoi nalkuttaa minulle ollessani kännissä. No päässäni pimeni ja löin vaimoani. Kyllä kaduttaa että menin lyömään mutta olin niin kännissä ja vaimo tahalleen ärsytti. Ei tietenkään oikeuta lyömään mutta kuitenki.. No ny muijani ei suostu puhumaan ja mököttää vaan. Miten saisin sen leppymään? Auttaisiko jos ostaisin kukkia tai suklaalevyn.

M30

Tämähän on äärimmäisen surkea provo,mutta tuollaisessa tilanteessa naisen ei kuulu leppyä,ei kukilla ja suklaalla tai vaikka mies hakisi kuun taivaalta.Oikea ratkaisu olisi  hakeutua vaikka turvakotiin,ei kenenkään pidä sietää juoppoa ja väkivaltaista miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi